Tagi
crytek
3d (1)   4k (5)   8 gb (1)   aaa (1)   afryka (1)   akcja (1)   alpha (1)   amazon (3)   amazon web services (1)   amd (5)   amd mantle (3)   api (2)   ark: survival evolved (1)   assassin's creed (1)   atak (1)   avni yerli (1)   aws (1)   back to dinosaur island (1)   back to dinosaur island part 2 (1)   basemark (1)   benchmark (2)   beta (1)   beta-testy (1)   bezpieczeństwo (1)   biblioteka (1)   biznes (4)   borderlands (1)   capcom (1)   cenega (1)   cevat yerli (2)   chmura (1)   ci games (1)   city interactive (1)   cloud imperium games (1)   co-op (1)   crescend bay (1)   cry engine (4)   cryengine (24)   cryengine 2 (2)   cryengine 3 (6)   cryengine 5.3 (1)   crysis (33)   crysis 2 (5)   crysis 3 (11)   crysis 3 recenzja (1)   crysis warhead (1)   crytek shanghai (1)   crytek uk (1)   czechy (1)   dane (1)   dark souls (1)   data premiery (4)   deck13 (1)   deep silver (4)   demo (4)   demo technologiczne (1)   deweloper (3)   dinozaur (1)   directx 11 (2)   directx 12 (2)   directx directx 9 (1)   dsr (1)   dx11 (1)   dx12 (2)   ea (4)   ea games (1)   early access (1)   electronic arts (6)   electronics art (1)   enemy territory (1)   engine (3)   epic (1)   far cry (7)   far cry 2 (3)   farcry (1)   filmik (1)   finanse (1)   finansowanie (1)   fps (4)   fragmenty rozgrywki (1)   frankfurt (1)   free to play (1)   free-to-play (1)   gameplay (2)   gameworks (1)   gcn (1)   gdc 2015 (3)   gdc 2017 (1)   geforce (4)   generacja (1)   gogle (1)   gogle vr (2)   gpu (4)   gra (26)   gra f2p (1)   grafika (7)   graphics (1)   gry (23)   gry akcji (1)   hasło (1)   havoc (1)   hawaii (1)   hdr 3d (1)   hełm (1)   high-res (1)   homefront (1)   homefront 2 (2)   homefront revolution (1)   homefront the revolution (2)   homefront: the revolution (1)   hunt: showdown (1)   intel (1)   internet (1)   jakość (1)   jen-hsun huang (1)   kampania (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (1)   kepler (1)   kingdom come: deliverance (1)   konami (1)   konsola (3)   konto (1)   kotaku (1)   Linux (4)   listopad (1)   lords of the fallen (1)   lumberyard (2)   mac (3)   mantle (4)   mapy (1)   Microsoft (2)   montreal (1)   multi gpu (1)   multiplayer (2)   nextgen (1)   niemcy (2)   nvidia (6)   nvidia gameworks (1)   obciążenie (1)   oculus (2)   oculus rift (4)   oddział (1)   odszkodowanie (1)   ograniczenia (1)   ograniczenie (1)   okulary (1)   onz (1)   oprogramowanie (1)   optymalizacja (1)   pamięć (1)   pamięć ram (2)   pc (13)   pensja (1)   pensje (2)   physx (1)   platige image (1)   playstation (1)   playstation 3 (1)   playstation 4 (2)   płaca (2)   podmiot (1)   polska gra (1)   porównanie (2)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   praca (1)   pracownicy (2)   premiera (8)   prezentacja (2)   problemy (1)   produkcja (1)   project morpheus (1)   project scorpio (1)   ps4 (5)   ps4 pro (1)   radeon (2)   ram (1)   recenzja (1)   redukcja (1)   rift (1)   robinson: the journey (1)   rpg (1)   rpg akcji (1)   rynek (1)   ryse (7)   ryse son of rome (2)   ryse: son of rome (6)   sąd (1)   screeny (1)   shooter (2)   silnik (3)   silnik graficzny (1)   slasher (1)   sony (2)   source 2 (1)   specyfikacja (1)   spot (1)   sprzęt (2)   squadron 42 (1)   star citizen (2)   steam (2)   steam park jurajski (1)   streaming (1)   strzelanka (3)   studenci (1)   studia (1)   studio (6)   survival (1)   svogi (1)   svoti (1)   system operacyjny (1)   szanghaj (1)   szczegóły (1)   tahiti (1)   technologia (1)   technologie (1)   tegra (1)   tegra x1 (1)   tekstury (1)   test (3)   test cpu (1)   test gpu (1)   test grafik (1)   test kart graficznych (2)   testy (1)   the climb (3)   titan (1)   trailer (2)   tryby gry (1)   tryby rozgrywki (1)   tworzenie (1)   twórcy (1)   ubisoft (3)   umowa (1)   unity 5 (1)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (2)   usa (2)   uwe boll (1)   użytkownik (1)   vr (7)   vr first (1)   vrscore (1)   vulkan (1)   w produkcji (2)   warface (4)   wargaming (1)   warhead (2)   wersja testowa (1)   wii u (1)   wildcard (1)   windows (3)   windows 10 (1)   wirtualna rzeczywistość (5)   world of tanks (1)   www (1)   wyciek (1)   wydajność (3)   wydajność graficzna (1)   wydajność w grze (1)   wykres (1)   wymagania (2)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   wynagrodzenie (1)   wypłaty (1)   wysoka rozdzielczość (1)   xbox (2)   xbox 360 (2)   xbox one (7)   xone (2)   yeri (1)   zabezpieczenia (1)   zaległości (1)   zamknięcie (1)   zapis rozgrywki (1)   zapowiedź (1)   zatrudnienie (1)   zlecenie (1)   zwiastun (3)   zwolnienia (1)   źródła (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3 4
Piotr Gontarczyk | 19.01.2018 | 7085 odsłon | 15 komentarzy

FPS z rozgrywką drużynową. Crytek zapowiedział uruchomienie zamkniętych testów wersji Alpha swojej nowej gry - Hunt: Showdown. Pokazana po raz pierwszy na E3 2017 gra powstaje w amerykańskim studio Cryteka. Ma być oparta na modelu Free-to-Play i oferować rozgrywkę z czteroosobowymi drużynami.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.12.2017 | 7157 odsłon | 17 komentarzy

Cloud Imperium Games miało złamać postanowienia kontraktu. Crytek złożył w sądzie okręgowym w Kalifornii pozew przeciwko twórcom Star Citzen, zarzucając im niezgodne z umową wykorzystanie silnika CryEngine. Powód twierdzi też, że Cloud Imperium Games niedostatecznie wywiązało się z promowania i prezentacji informacji o twórcy silnika.

więcej »
Adrian Kotowski | 24.04.2017 | 15135 odsłon | 29 komentarzy

Niemiecki właściciel zbyt długo ignorował swoich podwładnych. Kilka miesięcy po zamknięciu oddziału Crytek Shanghai w sieci pojawiły się ciekawe informacje na temat funkcjonowania studia przez kilka miesięcy przed likwidacją. Okazuje się, że sytuacja w chińskim podmiocie była naprawdę bardzo zła, a pracownicy nadal nie otrzymali należnych im pieniędzy. 

więcej »
Adrian Kotowski | 01.02.2017 | 4908 odsłon | 25 komentarzy

Problemów u niemieckiego dewelopera ciąg dalszy. Crytek redukuje liczbę etatów w swoim głównym oddziale we Frankfurcie. Wcześniej podmiot zamknął aż pięć z siedmiu swoich studiów i przez ogromne problemy finansowe został zmuszony do sprzedaży całej marki Warface. Przedstawiciele Cryteka twierdzą jednak, że wszystko zmierza w dobrym kierunku.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.12.2016 | 6171 odsłon | 14 komentarzy

Dużo się jednak nie zmieni. Cloud Imperium Games ogłosiło wykorzystanie nowego silnika w swoich grach Star Citizen i Squadron 42. Firma zrezygnowała z CryEngine i zdecydowała się na Lumberyard, który jednak bazuje na rozwiązaniu Cryteka. Z tego też powodu oprawa graficzna jest w zasadzie taka sama jak wcześniej, a najważniejsze nowości powiązane są z integracją z platformą Amazona. 

więcej »
Adrian Kotowski | 20.12.2016 | 9968 odsłon | 36 komentarzy

Firma chce się skupić na rozwoju swoich najważniejszych produktów. Plotki o problemach finansowych niemieckiego studia okazały się prawdziwe i Crytek musiał podjąć trudną decyzję dotyczącą restrukturyzacji. Firma postanowiła zamknąć aż pięć rozsianych po całym świecie oddziałów. Z sieci płyną ponadto informacje o całkiem solidnym zastrzyku finansowym dla przedsiębiorstwa, choć na ten moment nikt nie potwierdził jej prawdziwości.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.12.2016 | 10068 odsłon | 28 komentarzy

Według źródeł sytuacja jest zła. Nasilają się doniesienia o tym, że firma Crytek ma poważne problemy finansowe. Parę dni temu w sieci pojawił się anonimowy wpis osoby, która twierdziła, że pracuje dla Cryteka, który ponoć już od sześciu miesięcy nieregularnie płaci swoim pracownikom. Po pojawieniu się tego doniesienia, jeden z pracowników oddziału Cryteka we Frankfurcie skontaktował się z mediami, aby lepiej wyjaśnić co takiego dzieje się za kulisami firmy. Z relacji kolejnej osoby wynika, że mało co wygląda w niej dobrze. Ekipa KitGuru zdołała potwierdzić tożsamość swojego źródła, ale jednocześnie nie chce jej ujawniać, aby nie przysporzyć tej osobie dodatkowych problemów.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.09.2016 | 6502 odsłony | 18 komentarzy

Nadciągają naprawdę ważne nowości. Crytek ujawnił, że już w listopadzie udostępniony ma zostać silnik CryEngine w wersji 5.3. Najważniejszą zmianą, jaka zostanie w nim wprowadzona jest dodanie obsługi API Vulkan. Trzeba mieć tylko nadzieję, że znajdą się producenci, którzy będą chcieli w ogóle skorzystać z silnika, bo w ostatnim czasie ten jest praktycznie nieobecny w dużych tytułach.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.09.2016 | 12046 odsłon | 27 komentarzy

Mocniejsze konsole oznaczają rozwój całej branży. Niklas Walenski ze studia Crytek postanowił wypowiedzieć się na temat nowego sprzętu w postaci nadchodzącego PS4 Pro i majaczącego na horyzoncie Project Scorpio. Według projektanta gier, szybsze wprowadzenie na rynek mocniejszego sprzętu jest krokiem w dobrą stronę. Taka wypowiedź nie dziwi, bo Crytek był jednym z podmiotów, które najgłośniej krytykowały zbyt długi czas trwania poprzedniej generacji.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 28.04.2016 | 11543 odsłony | 38 komentarzy

Pierwsza pełnowartościowa gra VR od Cryteka. Firma Crytek po długim oczekiwaniu udostępniła nową grę, The Climb, stworzoną w technice wirtualnej rzeczywistości, przeznaczonej wyłącznie dla platformy Oculus Rift CV1. Zadaniem gracza w The Climb, jak nazwa wskazuje, jest wspinaczka, która odbywa się w różnych regionach świata.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 16.03.2016 | 2363 odsłony | Brak komentarzy

Na GDC 2016 firmy Basemark i Crytek oficjalnie zapowiedziały pojawienie się nowego programu testującego (benchmarka) o nazwie VRScore. Nowe oprogramowanie w opracowaniu jest od sierpnia ubiegłego roku, a założeniem projektu było stworzenie rzetelnego i wiarygodnego narzędzia pomiarowego dla sprzętu różnych producentów. Technika wirtualnej rzeczywistości w tym roku przechodzi swoje nowe narodziny i wciąż otwartym pozostaje pytanie o to, czy na rynku zakorzeni się na dłużej, czy może cechować się będzie krótkotrwałym wzrostem zainteresowania.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.03.2016 | 4934 odsłony | 2 komentarze

Crytek udostępnił na platformie Steam kolejne demo technologiczne Back to Dinosaur Island Part 2, dzięki któremu możemy przetestować swoje gogle Oculus Rift. W porównaniu do pierwszego materiału, który firma udostępniła w listopadzie ubiegłego roku, nowe demo jest nieco bardziej rozbudowane. Oczywiście produkt jest w pełni darmowy, więc może go zainstalować każdy chętny.

więcej »
Adrian Kotowski | 20.01.2016 | 3144 odsłony | 7 komentarzy

Crytek ogłosił nową inicjatywę VR First kierowaną do uczelni i przede wszystkim studentów, którzy są zainteresowani tworzeniem treści dla gogli wirtualnej rzeczywistości. Na razie jest to program pilotażowy i od zainteresowania będzie zależało, czy władze firmy zdecydują się zaproponować swoje rozwiązanie także innym placówkom akademickim. 

więcej »
Adrian Kotowski | 29.12.2015 | 5860 odsłon | 15 komentarzy

W sieci udostępniono materiał wideo prezentujący różnice przy wykorzystaniu techniki SVOGI zaimplementowanej w grze Kingdom Come: Deliverance. Funkcja wyraźnie poprawia jakość oświetlenia i dzięki temu nadaje obiektom bardziej naturalny wygląd. Co istotne, ma niewielki wpływ na wydajność, co przy osiąganych efektach jest naprawdę dobrą wiadomością.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.12.2015 | 4051 odsłon | 7 komentarzy

Firma Crytek niespodziewanie zapowiedziała grę The Climb przygotowaną z myślą o goglach Oculus Rift. Jak sama nazwa wskazuje, w produkcji chodzić będzie o wspinaczkę, gdzie sterować będziemy wykorzystując zarówno pad XONE, jak i przygotowane przez Oculus VR specjalne kontrolery ruchowe. Twórcy zapowiadają, że otrzymamy naprawdę świetną oprawę graficzną. Firma ogłosiła też od razu wymagania produkcji, które odpowiadają zalecanym przez samych twórców Oculus Rift.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 19.11.2015 | 3807 odsłon | 4 komentarze

Firma Crytek poinformowała o tym, że w sklepie Steam dostępne za darmo jest demo techniczne Back to Dinosaur Island, które stanowi podstawę dla mającej się w przyszłości pojawić wykorzystującej technikę wirtualnej rzeczywistości, Robinson: The Journey, przeznaczonej dla PlayStation VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.08.2015 | 16113 odsłon | 29 komentarzy

Portal GamingBolt przeprowadził wywiad z producentem wykonawczym studia Crytek, w którym poruszono kwestię technologii wirtualnej rzeczywistości. Elijah Freeman stwierdził, że DirectX 12 może być bardzo pomocny w tworzeniu produkcji dla gogli VR, a w przyszłości do pomocy przy generowaniu grafiki może zostać włączone także rozwiązania bazujące na chmurze.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.05.2015 | 22855 odsłon | 12 komentarzy

Już niedługo w programie Steam Early Access zawita gra ARK: Survival Evolved, która powinna spodobać się wszystkim fanom przetrwania, otwartego świata i przede wszystkim dinozaurów. Gra będzie obsługiwać gogle wirtualnej rzeczywistości i po testach na PC trafi też na konsole PlayStation4 i Xbox One. Pierwsze materiały wskazują, że zapowiada się naprawdę ciekawy tytuł.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.04.2015 | 7622 odsłony | 16 komentarzy

Firma Crytek zaprezentowała nowe demo technologiczne przygotowane specjalnie z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift w wersji Crescent Bay. Niemcy kolejny raz pokazują, że potrafią tworzyć piękny i w tym przypadku także nieco przerażający świat. W CryEngine nadal tkwi moc i trochę szkoda, że silnik nie jest zbyt często wykorzystywany. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.04.2015 | 6271 odsłon | 8 komentarzy

Według informacji serwisu Kotaku, Amazon i Crytek podpisały gigantyczną umowę licencyjną opiewającą na kwotę od 50 mln do 70 mln dolarów. Pieniądze miały pozwolić na uchronienie niemieckiego studia przed zamknięciem i prowadzenie dalszej działalności. Zagadką jest jednak to, czego konkretnie dotyczy umowa i co Crytek miałby robić dla Amazona. Niewykluczone, że studio może tworzyć nową grę, która zostanie wydana przez amerykańskie przedsiębiorstwo. 

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3 4
Aktualności
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 35
Windows Store znów zawodzi. Microsoft wybitnie nie ma szczęścia do premier swoich pecetowych gier. 16
Prezentacja na Intel Extreme Masters. 12
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Kolejny mobilny chip na horyzoncie. 5
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 36
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 30
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 24
Chyba mało kto lubi gluty. 55
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 36
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Postanowiliśmy spróbować swoich sił w nowej dla nas formie publikacji – podcaście, zapisie rozmowy. 45
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Facebook
Ostatnio komentowane