tagi
4k (1)   8 gb ram (1)   alfa (4)   alfa-testy (1)   alpha (2)   amd (2)   amd tressfx (2)   beta (2)   beta testy (2)   beta-testy (1)   chris roberts (3)   ci games (3)   city interactive (3)   cloud imperium games (3)   crowdfunding (3)   crpg (3)   cry engine (8)   cryengine (12)   cryengine 3.5 (3)   data premiery (8)   enemy front (3)   evolve (5)   filmik (2)   fpp (8)   fps (8)   fragmenty rozgrywki (5)   gameplay (8)   gra (15)   gra sieciowa (5)   grafika (7)   gry (15)   ii wojna Światowa (3)   intel (1)   karta graficzna (1)   kickstarter (4)   kingdom come (4)   kingdom come: deliverance (4)   kooperacja (5)   kosmiczny symulator (3)   kulisy (1)   kulisy produkcji (1)   left 4 dead (2)   Linux (2)   mac (2)   mantle (2)   mmo (2)   multiplayer (1)   nvidia (1)   obsuwa (1)   opóźnienie (1)   pc (11)   playstation 4 (7)   polska gra (3)   premiera (14)   procesor (1)   ps3 (3)   ps4 (3)   rpg (1)   sandbox (7)   science-fiction (3)   screeny (6)   sieciowe (5)   silnik (6)   skradanka (1)   squadron 42 (1)   star citizen (3)   strzelanina (3)   symulator (3)   szczegóły (3)   średniowiecze (4)   technologie (3)   testy (3)   tressfx (2)   tressfx 2.0 (2)   turtle rock (5)   turtle rock studios (5)   ustawienia graficzne (2)   warhorse (4)   warhorse studios (4)   wiedźmin 3 (3)   wing commander (2)   wojenna (3)   wymagania (3)   wymagania sprzętowe (4)   wymagania systemowe (4)   x360 (3)   xbox one (7)   xone (3)   zapis rozgrywki (4)   zapowiedź (2)   zwiastun (7)  

Kingdom Come: Deliverance – premiera w 2016 roku

Bartosz Woldański 03.04.2015 6

Kingdom Come: Deliverance wyjdzie później niż planowano. Pierwsza część RPG-a autorstwa czeskiego studia Warhorse miała wstępnie zadebiutować pod koniec 2015 roku. Tytuł zaliczy jednak co najmniej półroczny poślizg. Co najmniej, ponieważ twórcy nie są wcale pewni także nowego terminu, ale za to graczy czeka obszerniejsza przygoda osadzona w średniowiecznej Europie.   

Evolve - zwiastun trybu dla jednego gracza

Adrian Kotowski 30.01.2015 9

Evolve zostało zapowiedziano jako gra multiplayer, ale także samotni gracze otrzymają coś dla siebie. Twórcy zaprezentowali nowy materiał wideo prezentujący rozgrywkę offline. Gracz będzie mógł skorzystać z tych samych trybów, które występują w grze wieloosobowej. Otrzyma także możliwość wcielenia się w dowolną z postaci występujących w produkcji.

Evolve – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 12.01.2015 29

Zgodnie z zapowiedzią, studio Turtle Rock ujawniło ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Evolve. Jaki komputer wystarczy do płynnej rozgrywki? Okazuje się, że podane konfiguracje zmieniły się tylko w niewielkim stopniu od wcześniejszych wymagań. Nowa kooperacyjna gra twórców Left 4 Dead zadebiutuje już w przyszłym miesiącu, ale niezdecydowani gracze otrzymają w tym tygodniu kolejną okazję, by przetestować wczesną wersję tytułu. 

Star Citizen będzie wymagać minimum 8 GB RAM

Adrian Kotowski 17.11.2014 36

Star Citizen już od pierwszych zapowiedzi kreowany był na grę o dość wysokich wymaganiach. Twórcy z Cloud Imperium twierdzili, że chcą w pełni wykorzystać potencjał nowych komputerów i nie będą się ograniczać. Opublikowana w maju ubiegłego roku minimalna specyfikacja zawierała informację o wymaganych 4 GB pamięci RAM. Producent postanowił ją nieco odświeżyć.

Evolve – wymagania sprzętowe wersji alfa

Bartosz Woldański 24.10.2014 13

Już niedługo, a konkretnie pod koniec października, rozpoczną się zamknięte testy wersji alfa Evolve, nowej gry twórców Left 4 Dead. Z tej okazji studio Turtle Rock podzieliło się minimalnymi i rekomendowanymi wymaganiami sprzętowymi nadchodzącej strzelaniny kooperacyjnej, w której czterech śmiałków zmierzy się z potężną bestią sterowaną przez innego gracza. 

Star Citizen kolejną grą z AMD TressFX

Bartosz Woldański 11.10.2014 18

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

Enemy Front – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 23.05.2014 22

Jaki pecet wystarczy do uruchomienia Enemy Front? Choć gra autorstwa studia CI Games powstaje na silniku CryEngine 3, to nie będzie zaliczać się do szczególnie obciążających komputer tytułów. Tak przynajmniej sugerują wymagania sprzętowe ujawnione przez polską firmę. Szykuje się jedna z niewielu "dużych" nowości, w którą zagrają także posiadacze niewspieranego już systemu operacyjnego Windows XP.

Enemy Front – nowy gameplay z polskiego FPS-a

Bartosz Woldański 06.05.2014 22

Czy Enemy Front firmy CI Games okaże się godną uwagi strzelaniną? Polacy udowodnili już, że można nieźle zarobić na produkowaniu niskobudżetowych – i niekoniecznie dobrych – produkcji sprzedawanych za niewielkie pieniądze, ale wejście na rynek gier klasy AAA jak na razie nie przebiegało po ich myśli. Czy wojenny FPS zatytułowany Enemy Front zmieni ten stan rzeczy? Akurat jest kolejna okazja, by przyjrzeć się rozgrywce dzięki świeżemu gameplayowi, po którego obejrzeniu wydaje się, że finalny produkt nie powinien być zły. A przynajmniej nie gorszy niż którykolwiek "Snajper".

[Aktualizacja] Kingdom Come: Deliverance też na PlayStation 4 i Xbox One – kulisy produkcji i nowe fragmenty rozgrywki

Bartosz Woldański 18.02.2014 7

Czeskie studio Warhorse potwierdziło, że gra, współfinansowana na popularnej platformie crowdfundingowej, trafi nie tylko na PC, ale także na konsole nowej generacji. Przez ostatnie tygodnie twórcy udostępnili kolejne materiały wideo we wpisach na stronie Kickstarter. Dzięki temu można przyjrzeć się kolejnym elementom składowym gry i poznać kulisy produkcji.

Evolve w akcji – silnik CryEngine 3 w nowej grze twórców Left 4 Dead

Bartosz Woldański 11.02.2014 8

Od zapowiedzi gry Evolve minął miesiąc i wreszcie doczekaliśmy się pierwszego zwiastuna i gameplayu, a przy okazji zostaliśmy zasypani screenami wprost z rozgrywki. Nad czym nowym pichcą autorzy Left 4 Dead, popularnej serii kooperacyjnych FPS-ów z zombie? Evolve to nowa marka, która wzorowana jest na poprzedniej grze studia Turtle Rock. Dzięki wykorzystaniu silnika CryEngine 3 tytuł ma olśniewać grafiką - teraz możemy wstępnie ocenić oprawę wizualną.

Enemy Front, czyli polski wojenny FPS na silniku CryEngine 3 zadebiutuje latem tego roku

Bartosz Woldański 05.02.2014 17

Studio CI Games szykuje się na wojnę. Efekt prac polskiego zespołu deweloperskiego ocenimy latem 2014 roku – poinformował przedstawiciel firmy, a zatem doszło do kolejnej obsuwy premiery. Poprzednio twórcy wyznaczyli sobie termin na wiosnę tego roku. Miejmy nadzieję, że te kilka dodatkowych miesięcy zostanie należycie wykorzystane przez producenta.

Kingdom Come: Deliverance, czyli gdzie Wiedźmin 3 krzyżuje się z Mount & Blade

Bartosz Woldański 23.01.2014 19

Czeskie studio, w którym pracują m.in. twórcy Mafii, nie znalazło wydawcy dla swojego debiutanckiego projektu, dlatego prosi o pomoc graczy. Zespół deweloperski Warhorse, aby osiągnąć wyznaczony cel, był zmuszony rozpocząć akcję na platformie crowdfundingowej Kickstarter. Tym samym ujawniono nowe szczegóły na temat Kingdom Come: Deliverance, a także można zobaczyć pierwsze fragmenty rozgrywki. Czyżby rzeczywiście szykował się nam cRPG nowej generacji z prawdziwego zdarzenia?

Evolve na silniku CryEngine 3 – kooperacyjna gra autorów Left 4 Dead w klimatach science-fiction

Bartosz Woldański 09.01.2014 9

Gra Evolve, niegdyś tworzona pod czujnym okiem upadłej już firmy THQ, przeszła w ubiegłym roku w ręce koncernu Take-Two i już niebawem o niej głośno usłyszymy. Na razie poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat tego, co zaoferuje nowa kooperacyjna strzelanina FPP twórców Counter-Strike: Condition Zero i Left 4 Dead, i jesteśmy bardzo tym projektem zaintrygowani.

Kingdom Come: Deliverance na silniku CryEngine 3 – czeska odpowiedź na Wiedźmina 3?

Bartosz Woldański 23.12.2013 22

Szykuje się kolejny intrygujący cRPG tworzony z myślą o PC oraz konsolach nowej generacji. Przed minionym weekendem czeskie studio Warhorse poinformowało, że trwają prace nad Kingdom Come: Deliverance na nowoczesnym silniku CryEngine 3. Poznaliśmy pierwsze szczegóły o produkcji, a także pokazano zwiastun i screeny.

Star Citizen, czyli duchowy spadkobierca Wing Commander na silniku CryEngine 3

Bartosz Woldański 26.11.2013 18

Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa, autora takich tytułów, jak Freelancer czy Wing Commander, cieszy się ogromnym zainteresowaniem – dzięki finansowemu wsparciu graczy uzbierano już kwotę przekraczającą 30 milionów dolarów. Projekt, który oficjalnie zapowiedziano w październiku 2012 roku, pojawi się najwcześniej w 2015 roku, ale już teraz jest o nim głośno i nie bez powodu.