tagi
36

Star Citizen będzie wymagać minimum 8 GB RAM

Adrian Kotowski 17.11.2014

Star Citizen już od pierwszych zapowiedzi kreowany był na grę o dość wysokich wymaganiach. Twórcy z Cloud Imperium twierdzili, że chcą w pełni wykorzystać potencjał nowych komputerów i nie będą się ograniczać. Opublikowana w maju ubiegłego roku minimalna specyfikacja zawierała informację o wymaganych 4 GB pamięci RAM. Producent postanowił ją nieco odświeżyć.

18

Star Citizen kolejną grą z AMD TressFX

Bartosz Woldański 11.10.2014

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

11

CryEngine za 10 dolarów miesięcznie

Adrian Kotowski 20.03.2014

Po ogłoszeniu przez Epic Games cennika dla swojego silnika Unreal Engine 4, podobnie postąpił Crytek. CryEngine ma być jeszcze tańszy, a twórca nie będzie musiał obawiać się o dodatkowe koszty.

58

Mantle w Cryengine. Crytek rozszerza współpracę z AMD

Redakcja 19.03.2014

Mantle trafi do silnika graficznego Cryengine! Technologia AMD będzie natywnie wspierana przez rozwiązanie serwowane przez studio Crytek odpowiedzialne choćby za przełomowego Crysisa.

46

AMD Mantle nie tylko w Battlefield 4

Bartosz Woldański 05.11.2013

Koncern AMD ogłosił, że zapowiedzianą podczas konferencji GPU’14 Tech Day technologię Mantle wykorzystają kolejne, po Battlefieldzie 4, gry. Współpracę z amerykańską firmą podjęły następujące firmy: Cloud Imperium Games, Eidos Montreal oraz Oxide Games.