tagi
4k (1)   8 gb ram (1)   alfa (1)   alpha (1)   amd (3)   amd developer summit (1)   amd developer summit 2013 (1)   amd mantle (1)   amd tressfx (2)   battlefield 4 (1)   beta (1)   beta testy (1)   beta-testy (1)   better reality (1)   biblioteka (1)   chris roberts (3)   cloud imperium games (4)   crowdfunding (3)   crpg (2)   cry engine (5)   cryengine (5)   cryengine 3.5 (2)   data premiery (3)   demo technologiczne (1)   ea dice (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   evolve (2)   filmik (1)   firaxis games (1)   fotorealizm (1)   fpp (2)   fps (2)   fragmenty rozgrywki (2)   frostbite 3 (1)   gameplay (2)   gcn (1)   get even (1)   gpu (1)   gra komputerowa (7)   gra sieciowa (2)   graphics core next (1)   gry (9)   intel (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (1)   kickstarter (2)   kingdom come (2)   kingdom come: deliverance (2)   kooperacja (2)   kosmiczny symulator (3)   Linux (1)   mac (1)   mantle (3)   megascans (1)   mmo (2)   multiplayer (1)   nitrous engine (1)   nvidia (1)   oxide games (1)   pc (5)   playstation 4 (2)   premiera (6)   procesor (1)   ps4 (2)   quixel (1)   quixel megascans (1)   sandbox (2)   screeny (3)   sieciowe (2)   silnik (3)   skanowanie (1)   squadron 42 (1)   star citizen (4)   symulator (3)   średniowiecze (2)   technologia (1)   technologie (4)   tekstury (1)   testy (2)   the vanishing of ethan carter (1)   thief (1)   tressfx (2)   tressfx 2.0 (2)   turtle rock (2)   turtle rock studios (2)   unreal engine 3 (1)   ustawienia graficzne (2)   warhorse (2)   warhorse studios (2)   wiedźmin 3 (2)   wing commander (2)   wydajność (1)   wymagania (3)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   xbox one (2)   xone (2)   zapowiedź (1)   zwiastun (4)  
9

Evolve - zwiastun trybu dla jednego gracza

Adrian Kotowski 30.01.2015
Evolve zostało zapowiedziano jako gra multiplayer, ale także samotni gracze otrzymają coś dla siebie. Twórcy zaprezentowali nowy materiał wideo...
29

Evolve – wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 12.01.2015
Zgodnie z zapowiedzią, studio Turtle Rock ujawniło ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Evolve. Jaki komputer wystarczy do płynnej...
36

Star Citizen będzie wymagać minimum 8 GB RAM

Adrian Kotowski 17.11.2014
Star Citizen już od pierwszych zapowiedzi kreowany był na grę o dość wysokich wymaganiach. Twórcy z Cloud Imperium twierdzili, że chcą w pełni...
18

Star Citizen kolejną grą z AMD TressFX

Bartosz Woldański 11.10.2014
Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to...
31

Quixel Megascans - fotorealizm w grach dzięki bibliotece tekstur

Bartosz Woldański 19.03.2014
Firma Quixel opublikowała filmik prezentujący efekt użycia zbioru tekstur na przykładzie zaawansowanego silnika CryEngine 3. Rozwiązanie pozwala...
19

Kingdom Come: Deliverance, czyli gdzie Wiedźmin 3 krzyżuje się z Mount & Blade

Bartosz Woldański 23.01.2014
Czeskie studio, w którym pracują m.in. twórcy Mafii, nie znalazło wydawcy dla swojego debiutanckiego projektu, dlatego prosi o pomoc graczy. Zespół...
22

Kingdom Come: Deliverance na silniku CryEngine 3 – czeska odpowiedź na Wiedźmina 3?

Bartosz Woldański 23.12.2013
Szykuje się kolejny intrygujący cRPG tworzony z myślą o PC oraz konsolach nowej generacji. Przed minionym weekendem czeskie studio Warhorse...
18

Star Citizen, czyli duchowy spadkobierca Wing Commander na silniku CryEngine 3

Bartosz Woldański 26.11.2013
Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa, autora takich tytułów, jak Freelancer czy Wing Commander, cieszy się ogromnym zainteresowaniem – dzięki...
46

AMD Mantle nie tylko w Battlefield 4

Bartosz Woldański 05.11.2013
Koncern AMD ogłosił, że zapowiedzianą podczas konferencji GPU’14 Tech Day technologię Mantle wykorzystają kolejne, po Battlefieldzie 4, gry....