Tagi
cryengine 3
2k games (1)   4k (1)   8 gb ram (1)   alfa (5)   alfa-testy (1)   alpha (2)   amd (8)   amd developer summit (1)   amd developer summit 2013 (1)   amd gaming evolved (2)   amd mantle (2)   amd ruby tech (1)   amd tressfx (3)   battlefield 4 (1)   beta (3)   beta testy (3)   beta-testy (2)   better reality (1)   biblioteka (1)   cevat yerli (1)   chmura (1)   chris roberts (3)   ci games (4)   city interactive (3)   cloud (1)   cloud imperium games (4)   crafting (1)   crowdfunding (3)   crpg (3)   cry engine (10)   cryengine (17)   cryengine 2 (1)   cryengine 3.5 (3)   crysis (5)   crysis 2 (3)   crysis 3 (6)   crysis 3 recenzja (1)   crytek (6)   data premiery (8)   demo technologiczne (2)   directx 11 (1)   ea (1)   ea dice (1)   ea games (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   electronics art (1)   enemy front (3)   engine (1)   evolve (6)   filmik (4)   filmiki (1)   firaxis games (1)   fotorealizm (1)   fpp (9)   fps (10)   fragmenty rozgrywki (5)   frostbite 3 (1)   gameplay (10)   gaming evolved (1)   gcn (2)   gdc (1)   gdc 2013 (1)   geforce (1)   get even (1)   gpu (1)   gra (20)   gra akcji (1)   gra komputerowa (15)   gra sieciowa (6)   grafika (10)   graphics core next (1)   gry (20)   ii wojna Światowa (3)   intel (1)   intro (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (1)   kickstarter (4)   kingdom come (4)   kingdom come: deliverance (4)   kooperacja (6)   kosmiczny symulator (3)   kulisy (1)   kulisy produkcji (1)   left 4 dead (2)   lichdom (1)   Linux (2)   mac (2)   mantle (5)   megascans (1)   mmo (2)   multiplayer (1)   nitrous engine (1)   nvidia (2)   obrazki (1)   obsuwa (1)   opóźnienie (1)   oxide games (1)   pc (13)   playstation 4 (7)   polska gra (3)   premiera (15)   prezentacja (1)   procesor (1)   ps3 (3)   ps4 (4)   quixel (1)   quixel megascans (1)   radeon (2)   rpg (1)   ruby (1)   ruby tech (1)   sandbox (7)   science-fiction (3)   screeny (8)   sieciowe (5)   silnik (6)   silnik graficzny (1)   skanowanie (1)   skradanka (1)   sky (1)   snajper (1)   sniper 2 (1)   sniper 2 ghost warrior (1)   squadron 42 (1)   star citizen (4)   strzelanina (3)   strzelanka (1)   symulator (3)   szczegóły (3)   średniowiecze (4)   take-two (1)   tech day (1)   technologia (1)   technologie (5)   tekstury (1)   test (1)   test kart graficznych (1)   testy (3)   the vanishing of ethan carter (1)   thief (1)   tomb raider (1)   trailer (1)   tressfx (4)   tressfx 2.0 (2)   turtle rock (6)   turtle rock studios (5)   unreal engine 3 (1)   ustawienia graficzne (2)   warhorse (4)   warhorse studios (4)   wideo (1)   wiedźmin 3 (3)   wing commander (2)   wojenna (3)   wydajność (1)   wymagania (3)   wymagania sprzętowe (4)   wymagania systemowe (4)   x360 (3)   xbox one (7)   xone (4)   zapis rozgrywki (4)   zapowiedź (2)   zwiastun (8)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Woldański | 03.04.2015 | 13449 odsłon | 6 komentarzy

Kingdom Come: Deliverance wyjdzie później niż planowano. Pierwsza część RPG-a autorstwa czeskiego studia Warhorse miała wstępnie zadebiutować pod koniec 2015 roku. Tytuł zaliczy jednak co najmniej półroczny poślizg. Co najmniej, ponieważ twórcy nie są wcale pewni także nowego terminu, ale za to graczy czeka obszerniejsza przygoda osadzona w średniowiecznej Europie.   

więcej »
Adrian Kotowski | 30.01.2015 | 8155 odsłon | 9 komentarzy

Evolve zostało zapowiedziano jako gra multiplayer, ale także samotni gracze otrzymają coś dla siebie. Twórcy zaprezentowali nowy materiał wideo prezentujący rozgrywkę offline. Gracz będzie mógł skorzystać z tych samych trybów, które występują w grze wieloosobowej. Otrzyma także możliwość wcielenia się w dowolną z postaci występujących w produkcji.

więcej »
Bartosz Woldański | 12.01.2015 | 18126 odsłon | 29 komentarzy

Zgodnie z zapowiedzią, studio Turtle Rock ujawniło ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Evolve. Jaki komputer wystarczy do płynnej rozgrywki? Okazuje się, że podane konfiguracje zmieniły się tylko w niewielkim stopniu od wcześniejszych wymagań. Nowa kooperacyjna gra twórców Left 4 Dead zadebiutuje już w przyszłym miesiącu, ale niezdecydowani gracze otrzymają w tym tygodniu kolejną okazję, by przetestować wczesną wersję tytułu. 

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2015 | 5987 odsłon | 17 komentarzy

Firma 2K Games poinformowała, że Evolve, kooperacyjna gra sieciowa od studia Turtle Rock, osiągnęła status złoty. Debiut gry na PC oraz konsolach obecnej generacji jest więc niezagrożony. Co więcej, jeszcze przed premierą wystartują beta testy na wszystkich trzech platformach sprzętowych. Na deser twórcy udostępnili filmowe intro Evolve, które przedstawia czwórkę bohaterów zmagających się z bestią zwaną Goliatem. 

więcej »
Adrian Kotowski | 17.11.2014 | 21982 odsłony | 36 komentarzy

Star Citizen już od pierwszych zapowiedzi kreowany był na grę o dość wysokich wymaganiach. Twórcy z Cloud Imperium twierdzili, że chcą w pełni wykorzystać potencjał nowych komputerów i nie będą się ograniczać. Opublikowana w maju ubiegłego roku minimalna specyfikacja zawierała informację o wymaganych 4 GB pamięci RAM. Producent postanowił ją nieco odświeżyć.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.10.2014 | 12010 odsłon | 13 komentarzy

Już niedługo, a konkretnie pod koniec października, rozpoczną się zamknięte testy wersji alfa Evolve, nowej gry twórców Left 4 Dead. Z tej okazji studio Turtle Rock podzieliło się minimalnymi i rekomendowanymi wymaganiami sprzętowymi nadchodzącej strzelaniny kooperacyjnej, w której czterech śmiałków zmierzy się z potężną bestią sterowaną przez innego gracza. 

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 7411 odsłon | 18 komentarzy

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.05.2014 | 43261 odsłon | 22 komentarze

Jaki pecet wystarczy do uruchomienia Enemy Front? Choć gra autorstwa studia CI Games powstaje na silniku CryEngine 3, to nie będzie zaliczać się do szczególnie obciążających komputer tytułów. Tak przynajmniej sugerują wymagania sprzętowe ujawnione przez polską firmę. Szykuje się jedna z niewielu "dużych" nowości, w którą zagrają także posiadacze niewspieranego już systemu operacyjnego Windows XP.

więcej »
Bartosz Woldański | 06.05.2014 | 8580 odsłon | 22 komentarze

Czy Enemy Front firmy CI Games okaże się godną uwagi strzelaniną? Polacy udowodnili już, że można nieźle zarobić na produkowaniu niskobudżetowych – i niekoniecznie dobrych – produkcji sprzedawanych za niewielkie pieniądze, ale wejście na rynek gier klasy AAA jak na razie nie przebiegało po ich myśli. Czy wojenny FPS zatytułowany Enemy Front zmieni ten stan rzeczy? Akurat jest kolejna okazja, by przyjrzeć się rozgrywce dzięki świeżemu gameplayowi, po którego obejrzeniu wydaje się, że finalny produkt nie powinien być zły. A przynajmniej nie gorszy niż którykolwiek "Snajper".

więcej »
Adrian Kotowski | 20.03.2014 | 7102 odsłony | 11 komentarzy

Po ogłoszeniu przez Epic Games cennika dla swojego silnika Unreal Engine 4, podobnie postąpił Crytek. CryEngine ma być jeszcze tańszy, a twórca nie będzie musiał obawiać się o dodatkowe koszty.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.03.2014 | 8262 odsłony | 31 komentarzy

Firma Quixel opublikowała filmik prezentujący efekt użycia zbioru tekstur na przykładzie zaawansowanego silnika CryEngine 3. Rozwiązanie pozwala twórcom na uzyskanie bez większego wysiłku rezultatu bliskiego temu, jakie daje technologia polskiej firmy Better Reality współpracującej ze studiem The Farm 51 przy grze Get Even, która ma zachwycać nas fotorealistyczną oprawą graficzną. Czy prezentacja Megascans, które ma oferować na starcie pokaźną, rozbudowywaną każdego dnia bibliotekę skanów, robi równie duże wrażenie? Zobaczcie sami.

więcej »
Redakcja | 19.03.2014 | 14418 odsłon | 58 komentarzy

Mantle trafi do silnika graficznego Cryengine! Technologia AMD będzie natywnie wspierana przez rozwiązanie serwowane przez studio Crytek odpowiedzialne choćby za przełomowego Crysisa.

więcej »
Bartosz Woldański | 18.02.2014 | 5678 odsłon | 7 komentarzy

Czeskie studio Warhorse potwierdziło, że gra, współfinansowana na popularnej platformie crowdfundingowej, trafi nie tylko na PC, ale także na konsole nowej generacji. Przez ostatnie tygodnie twórcy udostępnili kolejne materiały wideo we wpisach na stronie Kickstarter. Dzięki temu można przyjrzeć się kolejnym elementom składowym gry i poznać kulisy produkcji.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.02.2014 | 7500 odsłon | 8 komentarzy

Od zapowiedzi gry Evolve minął miesiąc i wreszcie doczekaliśmy się pierwszego zwiastuna i gameplayu, a przy okazji zostaliśmy zasypani screenami wprost z rozgrywki. Nad czym nowym pichcą autorzy Left 4 Dead, popularnej serii kooperacyjnych FPS-ów z zombie? Evolve to nowa marka, która wzorowana jest na poprzedniej grze studia Turtle Rock. Dzięki wykorzystaniu silnika CryEngine 3 tytuł ma olśniewać grafiką - teraz możemy wstępnie ocenić oprawę wizualną.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.02.2014 | 14408 odsłon | 17 komentarzy

Studio CI Games szykuje się na wojnę. Efekt prac polskiego zespołu deweloperskiego ocenimy latem 2014 roku – poinformował przedstawiciel firmy, a zatem doszło do kolejnej obsuwy premiery. Poprzednio twórcy wyznaczyli sobie termin na wiosnę tego roku. Miejmy nadzieję, że te kilka dodatkowych miesięcy zostanie należycie wykorzystane przez producenta.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.01.2014 | 12488 odsłon | 29 komentarzy

O ostatniej wersji dema technologicznego AMD Ruby Tech, które samo w sobie nie jest niczym świeżym, wspominaliśmy przy okazji imprezy GDC 2013 – jak bohaterka pokazu zmieniła się od tego czasu? Już prawie rok temu informowaliśmy, że Amerykanie wykorzystali nowoczesny silnik CryEngine 3, najbardziej znany z serii Crysis, który został doprawiony nie tylko AMD HD3D i AMD Eyefinity, ale też niedawno odświeżoną technologią AMD TressFX zastosowaną w ostatnim Tomb Raiderze. Upłynęło sporo czasu i powracamy do tematu za sprawą bardzo apetycznych... obrazków. :)

więcej »
Bartosz Woldański | 23.01.2014 | 9205 odsłon | 19 komentarzy

Czeskie studio, w którym pracują m.in. twórcy Mafii, nie znalazło wydawcy dla swojego debiutanckiego projektu, dlatego prosi o pomoc graczy. Zespół deweloperski Warhorse, aby osiągnąć wyznaczony cel, był zmuszony rozpocząć akcję na platformie crowdfundingowej Kickstarter. Tym samym ujawniono nowe szczegóły na temat Kingdom Come: Deliverance, a także można zobaczyć pierwsze fragmenty rozgrywki. Czyżby rzeczywiście szykował się nam cRPG nowej generacji z prawdziwego zdarzenia?

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 7359 odsłon | 9 komentarzy

Gra Evolve, niegdyś tworzona pod czujnym okiem upadłej już firmy THQ, przeszła w ubiegłym roku w ręce koncernu Take-Two i już niebawem o niej głośno usłyszymy. Na razie poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat tego, co zaoferuje nowa kooperacyjna strzelanina FPP twórców Counter-Strike: Condition Zero i Left 4 Dead, i jesteśmy bardzo tym projektem zaintrygowani.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.12.2013 | 10196 odsłon | 22 komentarze

Szykuje się kolejny intrygujący cRPG tworzony z myślą o PC oraz konsolach nowej generacji. Przed minionym weekendem czeskie studio Warhorse poinformowało, że trwają prace nad Kingdom Come: Deliverance na nowoczesnym silniku CryEngine 3. Poznaliśmy pierwsze szczegóły o produkcji, a także pokazano zwiastun i screeny.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.11.2013 | 7976 odsłon | 18 komentarzy

Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa, autora takich tytułów, jak Freelancer czy Wing Commander, cieszy się ogromnym zainteresowaniem – dzięki finansowemu wsparciu graczy uzbierano już kwotę przekraczającą 30 milionów dolarów. Projekt, który oficjalnie zapowiedziano w październiku 2012 roku, pojawi się najwcześniej w 2015 roku, ale już teraz jest o nim głośno i nie bez powodu.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Użytkownicy Androida będą rozczarowani. 13
Wielki wyciek przed MWC 2018. Sony w Barcelonie powinno pokazać swojego nowego, czołowego smartfona. 11
Dobra wiadomość dla posiadaczy najnowszych okienek. 27
Spora szansa, że oprogramowanie poradzi sobie z językiem polskim. 5
Podobno Star Wars: Battlefront 2 był najpopularniejszą grą wśród pracowników Konami. 24
Urządzenia mają kosztować mniej niż 50 dolarów. 5
Tym razem rozdzielczość 1440p. 14
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 45
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 37
Może wreszcie się uda. Smach Z to handheld dla gracza, którego historia sięga 2014 roku. 27
Mnóstwo tytułów do wyboru. 15
Wymiana pasty daje duże korzyści. 41
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 14
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 29
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 19
Może wreszcie się uda. Smach Z to handheld dla gracza, którego historia sięga 2014 roku. 27
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Wymiana pasty daje duże korzyści. 41
Facebook
Ostatnio komentowane