Tagi
cry engine
4k (5)   8 gb ram (1)   alfa (2)   alfa-testy (1)   alpha (2)   amd (4)   amd gaming evolved (1)   amd mantle (2)   amd ruby tech (1)   amd tressfx (3)   beta (1)   beta testy (1)   beta-testy (1)   capcom (1)   cenega (1)   chris roberts (3)   cloud imperium games (3)   crafting (1)   crowdfunding (3)   cryengine (10)   cryengine 3 (10)   cryengine 3.5 (3)   crytek (4)   data premiery (9)   deep down (1)   deep silver (4)   demo (1)   demo technologiczne (1)   directx 11 (1)   evolve (5)   filmik (3)   filmiki (1)   fpp (6)   fps (5)   fragmenty rozgrywki (2)   frostbite 3 (1)   gameplay (4)   gra (14)   gra akcji (1)   gra komputerowa (8)   gra sieciowa (5)   grafika (9)   gry (14)   intel (1)   karta graficzna (1)   kooperacja (5)   kosmiczny symulator (3)   left 4 dead (2)   lichdom (1)   mantle (3)   mmo (2)   multiplayer (1)   nitrous (1)   nvidia (1)   obrazki (1)   panta rhei (1)   pc (13)   playstation 4 (3)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   premiera (11)   prezentacja (2)   procesor (1)   ps4 (2)   resident evil revelations 2 (1)   ruby (1)   ruby tech (1)   ryse (4)   ryse: son of rome (4)   science-fiction (3)   screeny (5)   sieciowe (5)   silnik (3)   squadron 42 (1)   star citizen (3)   symulator (3)   szczegóły (3)   tech day (1)   technologie (4)   testy (3)   tressfx (3)   tressfx 2.0 (2)   turtle rock (5)   turtle rock studios (5)   ustawienia graficzne (2)   valkyria chronicles (1)   wideo (1)   wing commander (2)   wydajność (1)   wymagania (3)   wymagania sprzętowe (5)   wymagania systemowe (5)   xbox one (4)   xone (2)   zapis rozgrywki (2)   zapowiedź (2)   zwiastun (4)  
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 30.01.2015 | 8327 odsłon | 9 komentarzy

Evolve zostało zapowiedziano jako gra multiplayer, ale także samotni gracze otrzymają coś dla siebie. Twórcy zaprezentowali nowy materiał wideo prezentujący rozgrywkę offline. Gracz będzie mógł skorzystać z tych samych trybów, które występują w grze wieloosobowej. Otrzyma także możliwość wcielenia się w dowolną z postaci występujących w produkcji.

więcej »
Bartosz Woldański | 12.01.2015 | 18667 odsłon | 29 komentarzy

Zgodnie z zapowiedzią, studio Turtle Rock ujawniło ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Evolve. Jaki komputer wystarczy do płynnej rozgrywki? Okazuje się, że podane konfiguracje zmieniły się tylko w niewielkim stopniu od wcześniejszych wymagań. Nowa kooperacyjna gra twórców Left 4 Dead zadebiutuje już w przyszłym miesiącu, ale niezdecydowani gracze otrzymają w tym tygodniu kolejną okazję, by przetestować wczesną wersję tytułu. 

więcej »
Adrian Kotowski | 20.11.2014 | 7321 odsłon | 18 komentarzy

AMD Mantle stanie się częścią silnika Panta Rhei firmy Capcom. Tym samym kolejny wielki deweloper dołącza do grupy twórców, którzy zadeklarowali chęć wykorzystania technologii czerwonych. Warto zauważyć, że wspomniany silnik został zaprojektowany z myślą o konsolach i będzie wykorzystany m.in. w grze Deep Down.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.11.2014 | 22250 odsłon | 36 komentarzy

Star Citizen już od pierwszych zapowiedzi kreowany był na grę o dość wysokich wymaganiach. Twórcy z Cloud Imperium twierdzili, że chcą w pełni wykorzystać potencjał nowych komputerów i nie będą się ograniczać. Opublikowana w maju ubiegłego roku minimalna specyfikacja zawierała informację o wymaganych 4 GB pamięci RAM. Producent postanowił ją nieco odświeżyć.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.10.2014 | 12200 odsłon | 13 komentarzy

Już niedługo, a konkretnie pod koniec października, rozpoczną się zamknięte testy wersji alfa Evolve, nowej gry twórców Left 4 Dead. Z tej okazji studio Turtle Rock podzieliło się minimalnymi i rekomendowanymi wymaganiami sprzętowymi nadchodzącej strzelaniny kooperacyjnej, w której czterech śmiałków zmierzy się z potężną bestią sterowaną przez innego gracza. 

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 7542 odsłony | 18 komentarzy

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

więcej »
Bartosz Woldański | 29.09.2014 | 13264 odsłony | 101 komentarzy

Ryse: Son of Rome jest jedną z najładniejszych gier na rynku, a jeszcze bardziej podkreśli to nadchodząca wersja pecetowa. Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął na warsztat produkcję firmy Crytek i porównał edycję komputerową z xboksową pod kątem oprawy graficznej. Jaki rezultat? Czy Ryse: Son of Rome na PC zostawia daleko w tyle pierwotną wersję, wydaną w listopadzie ubiegłego roku na konsolę Xbox One? 

więcej »
Bartosz Woldański | 07.09.2014 | 19304 odsłony | 56 komentarzy

Zgodnie z obietnicą, firma Crytek ujawniła bardziej szczegółowe wymagania sprzętowe pecetowej wersji Ryse: Son of Rome. Dowiedzieliśmy się więc, jakie modele procesorów i kart graficznych są zalecane przez producenta, w tym do rozdzielczości 4K Ultra HD. Jak się okazuje, gra - przynajmniej teoretycznie - nie ma wcale tak wygórowanych wymagań sprzętowych.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.09.2014 | 9255 odsłon | 58 komentarzy

Miesiąc temu firma Crytek ogłosiła, że jesienią tego roku nadejdzie pecetowa wersja Ryse: Son of Rome, a teraz poznaliśmy dokładną datę premiery oraz wymagania sprzętowe. Jako że grę będzie napędzać najnowsza wersja silnika CryEngine, to spodziewaliśmy się, że będzie potrzebowała mocnego komputera. Czy jest się czego bać? Okazuje, że się Ryse: Son of Rome to pierwszy tytuł, do którego zalecana jest karta graficzna z 4 GB pamięci na pokładzie! Próbkę tego, co dane nam będzie ujrzeć na PC, można zobaczyć na efektownym zwiastunie.

więcej »
Bartosz Woldański | 07.08.2014 | 9732 odsłony | 96 komentarzy

Można było się tego spodziewać, zwłaszcza po ostatnich niepokojących doniesieniach o sytuacji finansowej firmy Crytek. Najpierw wstrzymano prace nad Homefront: The Revolution, które będzie kontynuować wewnętrzne studio firmy Deep Silver, a teraz oficjalnie potwierdzono, że Ryse: Son of Rome, zeszłoroczny tytuł na wyłączność konsoli Xbox One, trafi niebawem na PC.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.02.2014 | 7649 odsłon | 8 komentarzy

Od zapowiedzi gry Evolve minął miesiąc i wreszcie doczekaliśmy się pierwszego zwiastuna i gameplayu, a przy okazji zostaliśmy zasypani screenami wprost z rozgrywki. Nad czym nowym pichcą autorzy Left 4 Dead, popularnej serii kooperacyjnych FPS-ów z zombie? Evolve to nowa marka, która wzorowana jest na poprzedniej grze studia Turtle Rock. Dzięki wykorzystaniu silnika CryEngine 3 tytuł ma olśniewać grafiką - teraz możemy wstępnie ocenić oprawę wizualną.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.01.2014 | 12990 odsłon | 29 komentarzy

O ostatniej wersji dema technologicznego AMD Ruby Tech, które samo w sobie nie jest niczym świeżym, wspominaliśmy przy okazji imprezy GDC 2013 – jak bohaterka pokazu zmieniła się od tego czasu? Już prawie rok temu informowaliśmy, że Amerykanie wykorzystali nowoczesny silnik CryEngine 3, najbardziej znany z serii Crysis, który został doprawiony nie tylko AMD HD3D i AMD Eyefinity, ale też niedawno odświeżoną technologią AMD TressFX zastosowaną w ostatnim Tomb Raiderze. Upłynęło sporo czasu i powracamy do tematu za sprawą bardzo apetycznych... obrazków. :)

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 7510 odsłon | 9 komentarzy

Gra Evolve, niegdyś tworzona pod czujnym okiem upadłej już firmy THQ, przeszła w ubiegłym roku w ręce koncernu Take-Two i już niebawem o niej głośno usłyszymy. Na razie poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat tego, co zaoferuje nowa kooperacyjna strzelanina FPP twórców Counter-Strike: Condition Zero i Left 4 Dead, i jesteśmy bardzo tym projektem zaintrygowani.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.11.2013 | 8277 odsłon | 18 komentarzy

Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa, autora takich tytułów, jak Freelancer czy Wing Commander, cieszy się ogromnym zainteresowaniem – dzięki finansowemu wsparciu graczy uzbierano już kwotę przekraczającą 30 milionów dolarów. Projekt, który oficjalnie zapowiedziano w październiku 2012 roku, pojawi się najwcześniej w 2015 roku, ale już teraz jest o nim głośno i nie bez powodu.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.09.2013 | 9795 odsłon | 12 komentarzy

Wczoraj (ponownie) zapowiedziano Lichdom, kolejną grę powstającą na silniku CryEngine 3 znanym z Crysisa 3. Tytuł tworzony jest we współpracy z koncernem AMD i był częścią prezentacji podczas imprezy GPU ’14 Tech Day.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 49
Nadchodzi kolejny ośmiordzeniowiec Intela. 32
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 12
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 26
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 31
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 14
Facebook
Ostatnio komentowane