Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 28.02.2014 | 56577 odsłon | 222 komentarze

Zaledwie wczoraj poruszyliśmy temat bibliotek DirectX i OpenGL, które mają przynieść zmiany porównywalne do technologii AMD Mantle, a teraz swoje stanowisko wystosowała firma AMD. Rozwiązanie „Czerwonych” przełożyło się, ogólnie rzecz ujmując, na wzrost wydajności w grach, a konkretnie na razie tylko w Battlefieldzie 4. Czy DirectX 12 (oznaczenie jest tylko przypuszczeniem), które umożliwi dostęp do niskopoziomowego interfejsu, stanie się początkiem rewolucji?

więcej »
Bartosz Woldański | 27.02.2014 | 10678 odsłon | 95 komentarzy

Pierwsze korzyści, jakie przynosi technologia AMD Mantle, mogliśmy już ocenić na przykładzie benchmarku Star Swarm oraz gry Battlefield 4. Teraz w kolejce jest debiutujący w tym tygodniu Thief. Co jednak z posiadaczami kart graficznych nieobsługujących nowego API „Czerwonych”? Wygląda na to, że niebawem doczekamy się odpowiedzi na rozwiązanie AMD i biblioteki DirectX oraz OpenGL, za sprawą dostępu do niskopoziomowego interfejsu, również przełożą się na wzrost wydajności w grach.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 33
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Facebook
Ostatnio komentowane