Zaledwie wczoraj poruszyliśmy temat bibliotek DirectX i OpenGL, które mają przynieść zmiany porównywalne do technologii AMD Mantle, a teraz swoje stanowisko wystosowała firma AMD. Rozwiązanie „Czerwonych” przełożyło się, ogólnie rzecz ujmując, na wzrost wydajności w grach, a konkretnie na razie tylko w Battlefieldzie 4. Czy DirectX 12 (oznaczenie jest tylko przypuszczeniem), które umożliwi dostęp do niskopoziomowego interfejsu, stanie się początkiem rewolucji?
więcej »Tagi
Publikacji na stronę
Bartosz Woldański | 28.02.2014 | 56458 odsłon |
222 komentarze
Bartosz Woldański | 27.02.2014 | 10509 odsłon |
95 komentarzy
Pierwsze korzyści, jakie przynosi technologia AMD Mantle, mogliśmy już ocenić na przykładzie benchmarku Star Swarm oraz gry Battlefield 4. Teraz w kolejce jest debiutujący w tym tygodniu Thief. Co jednak z posiadaczami kart graficznych nieobsługujących nowego API „Czerwonych”? Wygląda na to, że niebawem doczekamy się odpowiedzi na rozwiązanie AMD i biblioteki DirectX oraz OpenGL, za sprawą dostępu do niskopoziomowego interfejsu, również przełożą się na wzrost wydajności w grach.
więcej »Publikacji na stronę
Aktualności
Nad wiosenną aktualizacją Windows 10 wisi jakieś fatum. 44
Konsumentowi prosto w twarz. Umowy gwarancyjne nierzadko zawierają różne, dziwne rzeczy. 47
Wielkość rdzenia krzemowego zaskakuje. Znany overclocker der8auer, specjalizujący się m.in. 22
Dziś Motorola pokazała swoje najnowsze smartfony, Motorola G6, G6 Play i G6 Plus. 9
Vishera wreszcie oddała tron. 42
Na premierę pewnie jeszcze „trochę” poczekamy. 13
Twitter