Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 14.12.2017 | 7556 odsłon | 17 komentarzy

Cloud Imperium Games miało złamać postanowienia kontraktu. Crytek złożył w sądzie okręgowym w Kalifornii pozew przeciwko twórcom Star Citzen, zarzucając im niezgodne z umową wykorzystanie silnika CryEngine. Powód twierdzi też, że Cloud Imperium Games niedostatecznie wywiązało się z promowania i prezentacji informacji o twórcy silnika.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.12.2017 | 8691 odsłon | 30 komentarzy

Tereny wirtualne, ale pieniądze jak najbardziej prawdziwe. Star Citizen powstaje już tak długo, że część graczy zdążyła już o tym tytule zapomnieć. Deweloperzy zapewniają, że wszystko idzie zgodnie z planem i co jakiś czas prezentują nowe funkcje i rozwiązania. Jedną z nich jest właśnie ogłoszona możliwość nabywania wirtualnych działek na dostępnych w grze planetach.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.12.2015 | 4930 odsłon | 26 komentarzy

Twórcy gry Star Citizen zebrali już ponad 100 mln dolarów od graczy. To swego rodzaju fenomen, tym bardziej, że w zasadzie nikt nie wie, kiedy produkcja zostanie w końcu wprowadzona na rynek. Wygląda na to, że wszystko zmierza w dobrym kierunku, czego przykładem jest nowa aktualizacja do wersji Alpha 2.0.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.03.2015 | 18589 odsłon | 67 komentarzy

Star Citizen jest rekordzistą w wielu kategoriach i zostanie też produkcją, która będzie wymagać największej przestrzeni dyskowej do instalacji wśród wszystkich gier wydanych do tej pory. Co więcej, mamy się przygotować nie tylko na gigantyczne rozmiary klienta, ale też ogromne patche, które w wybranych przypadkach będą zajmowały tyle, co całe wysokobudżetowe tytuły.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.03.2015 | 9692 odsłony | 20 komentarzy

Firma Cloud Imperium Games udostępniła nowy materiał wideo, na którym prezentuje model zniszczeń w swojej grze Star Citizen. Twórcy mieli włożyć wiele wysiłku w jego zaimplementowanie oraz sprawienie, by wyglądał jak najbardziej autentycznie. Jednocześnie udostępniono możliwość grania za darmo do 15 marca tego roku z okazji testów trybu Arena Commander.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.02.2015 | 5803 odsłony | 13 komentarzy

Star Citizen zebrał już 73,5 mln dolarów. Zbiórka od ponad dwóch lat nieprzerwanie cieszy się zainteresowaniem graczy. Pieniądze są cały czas wpłacane nawet pomimo tego, że firma nie ujawniła żadnych informacji o nowych progach od chwili, gdy przekroczono poziom 65 mln dolarów. Spekuluje się, że dodatkowe środki mogą zostać wykorzystane do wspierania produkcji po jej rynkowym debiucie.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.11.2014 | 22175 odsłon | 36 komentarzy

Star Citizen już od pierwszych zapowiedzi kreowany był na grę o dość wysokich wymaganiach. Twórcy z Cloud Imperium twierdzili, że chcą w pełni wykorzystać potencjał nowych komputerów i nie będą się ograniczać. Opublikowana w maju ubiegłego roku minimalna specyfikacja zawierała informację o wymaganych 4 GB pamięci RAM. Producent postanowił ją nieco odświeżyć.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 7495 odsłon | 18 komentarzy

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

więcej »
Bartosz Woldański | 26.11.2013 | 8125 odsłon | 18 komentarzy

Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa, autora takich tytułów, jak Freelancer czy Wing Commander, cieszy się ogromnym zainteresowaniem – dzięki finansowemu wsparciu graczy uzbierano już kwotę przekraczającą 30 milionów dolarów. Projekt, który oficjalnie zapowiedziano w październiku 2012 roku, pojawi się najwcześniej w 2015 roku, ale już teraz jest o nim głośno i nie bez powodu.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2013 | 9730 odsłon | 46 komentarzy

Koncern AMD ogłosił, że zapowiedzianą podczas konferencji GPU’14 Tech Day technologię Mantle wykorzystają kolejne, po Battlefieldzie 4, gry. Współpracę z amerykańską firmą podjęły następujące firmy: Cloud Imperium Games, Eidos Montreal oraz Oxide Games.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 46
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 3
Jasna deklaracja Phila Spencera. 15
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 3
Na sprzęt trzeba będzie jednak trochę poczekać. 11
Spokojnie, firma i tak niedługo zaoferuje nowy rodzaj łączności. 11
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 3
Pecetowa wersja może nie dostać obiecanych ulepszeń. 10
Agent 47 cały czas może pochwalić się dobrą formą. 12
Sprawa zakończyła się nie po myśli amerykańskiej firmy. 16
Szykuje się wiele dużych ogłoszeń. 8
Facebook
Ostatnio komentowane