Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 28.04.2016 | 6006 odsłon | 30 komentarzy

Roy Taylor w wywiadzie udzielonym ArsTechnica potwierdził, że architektura procesorów grafiki, o nazwie Polaris, skierowana jest na rynek wirtualnej rzeczywistości, a AMD chce dzięki niej zwiększyć ilość kart graficznych przygotowanych do obsługi aplikacji i gier korzystających z techniki VR.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 18.02.2016 | 13781 odsłon | 39 komentarzy

Obecna generacja konsol do gier oparta jest na architekturze x86, ale konkurencyjna ARM po latach pozostawania daleko w tyle, systematycznie zmniejsza dystans. Rynek gier dla urządzeń przenośnych od lat stale się powiększa. W 2014 roku jego wartość szacowano na około 24,5 miliarda dolarów, a pod koniec roku ubiegłego wartość wzrosła do ponad 30 miliardów dolarów. Wielu analityków jednak wciąż szuka odpowiedzi na pytanie o to jak rynek gier mobilnych będzie rozwijać się i ewoluować w następnych latach. W trakcie konferencji Causal Connect Europe w Amsterdamie, Nizar Romdan z firmy ARM przedstawił swoje spojrzenie na przyszłość rynku gier mobilnych i stwierdził że urządzenia przenośne już przed 2018 rokiem będą w stanie zapewniać grafikę na poziomie tej, którą obecnie oferują konsole do gier Sony PlayStation 4 i Microsoft Xbox One.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  129
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 3
Tak wygląda następca Rifta. 7
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 39
Chińczycy przekonują do swoich produktów. 2
Czerwoni rozwijają swoje otwarte oprogramowanie. 3
Kolejny duży transfer niebieskich. 15
Kolejny Turing już się zbliża. 47
Facebook
Ostatnio komentowane