Tagi
architektura
procesory dla konsol
Publikacji na stronę
1
Eryk Napierała | 18.01.2013 | 15591 odsłon | 129 komentarzy

W momencie rynkowego debiutu, konsole obecnej generacji mogły pochwalić się mocą obliczeniową na poziomie najmocniejszych wtedy komputerów osobistych. Dziś trudno byłoby sobie wyobrazić, jakie podzespoły musiałby znaleźć się w PlayStation 4 i Xboksie 720, by te konsole mogły konkurować z komputerem opartym na najnowszych podzespołach z wysokiej półki. Zdaniem dyrektora generalnego Nvidii, przez sześć lat pecetowe procesory i układy graficzne rozwinęły się tak bardzo, że nowe konsole nie potrzebują już układów projektowanych specjalnie na ich potrzeby.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Eksperyment się nie udał. 15
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 20
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane