Tagi
apex
30 fps (1)   ageia (1)   aktualizacja (1)   amd (2)   android (1)   animacja (1)   apex cloth (1)   apex destruction (1)   apex turbulence (2)   api (1)   asus (1)   atx (1)   avalanche studios (1)   avx (1)   batman: arkham asylum (1)   bullet physics library (1)   call of duty (1)   call of duty: ghosts (1)   cd projekt (1)   cd projekt red (1)   crpg (1)   cryostasis (1)   dark void (1)   demo (1)   demonstracyjna (1)   direct compute (1)   directx (1)   directx 11 (1)   directx 11.1 (1)   directx 11.2 (1)   dmm2 (1)   dysk (1)   dziki gon (2)   e3 2018 (1)   engine (1)   fizyka (3)   fluidmark (1)   forza horizon 3 (1)   fur (1)   fur tech (1)   geforce (2)   geralt (1)   ghosts (1)   gpgpu (1)   gpu (2)   gra (6)   grafika (4)   gry (8)   havok (1)   havok cloth (1)   havok destruction (1)   havok fx (1)   hybrid physx mod (1)   intel (1)   just cause 4 (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (1)   konsola (1)   konsole (1)   lga1151 (1)   licencja (1)   mafia 2 (1)   maximus (1)   metro 2033 (1)   mirror's edge (1)   nvidia (5)   nvidia apex (1)   nvidia fur (2)   nvidia geforce (1)   nvidia physx (2)   obliczenia (1)   ocz (1)   opencl (1)   optymalizacja (1)   patch (1)   pc (3)   physx (7)   physx 3.0 (1)   physx sdk (1)   physx sdk 3.0 (1)   physx software suit (1)   playstation 4 (2)   płyta główna (1)   ppu (1)   programowanie (1)   radeon (1)   red engine (2)   red engine 3 (1)   rog (1)   sandbox (1)   sdk (1)   sega (1)   serial ata (1)   silnik (3)   smartfon (1)   smartfony (1)   sony (1)   square enix (1)   ssd (1)   sse (1)   techniczna strona (1)   technika (1)   technikalia (1)   technologia (1)   technologie (2)   teselacja (1)   the witcher (1)   the witcher 3 (1)   titan (1)   unreal tournament 3 (1)   urządzenia mobilne (1)   urządzenia przenośne (1)   vivo (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (3)   wiedźmin 3: dziki gon (2)   wilk (1)   witcher 3 (1)   wydajność (1)   wymagania sprzętowe (2)   x87 (1)   xbox one (1)   z270 (1)   z270 express (1)  
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 13.06.2018 | 7211 odsłon | 12 komentarzy

Może tym razem będzie lepiej. Firmy Square Enix oraz Avalanche Studios na E3 2018 oficjalnie zapowiedziały grę Just Cause 4. Wiemy już, że tytuł ten pojawi się na rynku 4 grudnia bieżącego roku. Wydawca oraz twórcy pochwalili się też możliwościami nowego silnika Apex, który znajdzie się "pod maską" gry Just Cause 4.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 05.03.2018 | 3875 odsłon | 13 komentarzy

Dla wielu osób to najciekawszy smartfon targów MWC 2018. Vivo poinformowało właśnie, że wprowadzi do sprzedaży zaprezentowany w Barcelonie model Apex. Wiadomość wzbudziła spore zaskoczenie, ponieważ urządzenie było pokazywane jako konstrukcja koncepcyjna, mająca głównie zapoznać nas z technologiami, którymi interesuje się chiński producent. Nikt nie przypuszczał więc, że sprzęt kiedykolwiek trafi do sklepów.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 02.01.2017 | 10154 odsłony | 27 komentarzy

DDR4 i DDR3 obok siebie. W sieci pojawiły się pierwsze zdjęcia płyty głównej ROG Maximus IX Apex, która w ofercie Asus ma zająć najwyższą pozycję, przynajmniej jeśli chodzi o konstrukcje oparte na układach logiki Intel Z270 Express. Pod pewnymi względami jest to płyta bardzo wyjątkowa.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.09.2016 | 17478 odsłon | 19 komentarzy

Niestety dopiero po premierze pełnej wersji. Od wczoraj posiadacze konsol Xbox One mogą sprawdzić wersję testową gry Forza Horizon 3. Jak wiadomo, produkcja trafi też na PC, ale niestety właściciele komputerów nie będą w stanie sprawdzić produkcji przed jej premierą. Twórcy mają jednak dla nich dość ciekawą radę.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.12.2013 | 17591 odsłon | 188 komentarzy

Studio CD Projekt RED celuje w 30 klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. O stronie technicznej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon dowiedzieliśmy się już sporo, ale wciąż wielu graczy zastanawia się, jaką wydajność i grafikę zapewnią wersje przeznaczone na PlayStation 4 i Xboksa One.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.11.2013 | 10067 odsłon | 37 komentarzy

Hucznie zapowiadana technologia „Zielonych”, którą demonstrowano na przykładzie Wiedźmina 3, została właśnie dodana w ramach aktualizacji do gry Call of Duty: Ghosts. Tym samym jest to pierwszy tytuł, w którym posiadacze kart graficznych GeForce… i AMD (tak, tak!) mogą podziwiać futro „nowej generacji”.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.09.2013 | 37400 odsłon | 34 komentarze

Jesteście ciekawi technicznej strony Wiedźmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły dotyczące technologii i rozwiązań wykorzystanych w nadchodzących przygodach Geralta z Rivii.

więcej »
Marek Stenzel | 10.09.2013 | 33636 odsłon | 52 komentarze

Twórcy Wiedźmina 3 postanowili przygotować miłą niespodziankę dla testerów i recenzentów kart graficznych. Nawet jeśli nie pamiętamy już jak w poprzedniej części gry efekt uberpróbkowania powalał na kolana najmocniejsze jednoukładowe karty tamtego okresu, to teraz będziemy świadkami rzeźni zgotowanej przez jeden, niewinny efekt realistycznego futra.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 07.03.2013 | 28712 odsłon | 58 komentarzy

Nvidia poinformowała dziś o zapewnieniu wsparcia konsoli Sony PlayStation 4, za pośrednictwem popularnych rozwiązań, pakietów programistycznych (SDK), takich jak Nvidia PhysX oraz Nvidia APEX.

więcej »
Mieszko Krzykowski | 10.09.2010 | 340689 odsłon | 183 komentarze
Czego wymagamy od gier? To trudne pytanie, na które nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ – co może zabrzmieć trochę banalnie – każdy ma odmienny gust. Niektórzy na pierwszym miejscu wymienią zakręconą fabułę, inni – wartką akcję, ktoś zapewne wspomni o klimacie czy humorze. Nie mniej ważne mogą być grafika i realizm, które potrafią istotnie wpłynąć na część z wcześniej wspomnianych aspektów. Właśnie w realizm celuje PhysX – technika, którą bardzo stara się wypromować NVIDIA i o której od dłuższego czasu nie można było przeczytać na łamach PCLab.pl. Zdecydowaliśmy się załatać w końcu tę poważną lukę i przedstawić obecny stan PhysX-a, a także odkurzyć swoją kryształową kulę. więcej »
Piotr Gontarczyk | 28.04.2009 | 2895 odsłon | 24 komentarze
NVIDIA poinformowała dzisiaj, że Sega Corporation wykupiła licencje na technologie NVIDIA PhysX i APEX, które służyć mają jako platforma producencka we wszystkich oddziałach firmy Sega. Technologie NVIDIA PhysX i APEX tworzą razem platformę służącą do opracowywania akceleracji fizyki w różnych formach interaktywnej rozrywki, sprawiając, że tworzenie skalowalnych efektów PhysX o wysokiej jakości jest zajęciem intuicyjnym i wygodnym dla twórców.

Sega wykorzystuje technologię PhysX już od kilku lat, ale nowa umowa pozwoli naszym studiom producenckim w pełni wykorzystać zalety pełnej gamy międzyplatformowych silników PhysX”, powiedział Takashi Shoji, szef sekcji Consumer Software R & D Support w dziale Consumer R&D Division w firmie SEGA Corporation. „W czasie podejmowania decyzji ważnym czynnikiem był APEX, gdyż dzięki łatwości tworzenia zaawansowanych efektów fizycznych zwiększa naszą produktywność”.

Podczas gdy środowisko programistyczne NVIDIA PhysX daje twórcom oprogramowania kontrolę nad interaktywną sferą gry, technologia NVIDIA APEX przenosi metody tworzenia treści za pomocą technologii PhysX na nowy poziom. APEX pozwala stosować technologię PhysX artystom, bez pomocy programistów, ale także bez utraty kontroli nad silnikiem PhysX.

Dzięki APEX, artyści zatrudnieni przy produkcji gier mogą tworzyć złożone środowiska fizyczne: mogą zmieniać wielkość i graficzną jakość obiektów podlegających destrukcji, mogą sprawiać, że drzewa i inna roślinność stanie się integralną częścią rozgrywki oraz tworzyć realistyczne tkaniny oddziałujące z innymi obiektami w grze.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 25.03.2009 | 7190 odsłon | 11 komentarzy
NVIDIA ogłosiła dzisiaj wprowadzenie APEX, całkowicie nowej funkcji w pakiecie programistycznym dla deweloperów PhysX SDK, która zapewnia grafikom, projektantom poziomów oraz deweloperom zestaw łatwych w obsłudze narzędzi usprawniających proces implementowania skalowalnej fizyki w grach nowej generacji, przeznaczonych dla wielu różnych platform.

Zaprojektowana jako modułowa struktura współpracująca z istniejącym pakietem narzędzi PhysX SDK, technologia NVIDIA APEX ułatwia twórcom oprogramowania dodawanie do ich gier szczegółowych efektów fizycznych. APEX usprawnia również optymalizację rozgrywki przy tworzeniu treści dla wielu platform dzięki zastosowaniu prostej zasady: "stwórz raz - implementuj wielokrotnie ".

W rezultacie APEX nie tylko pomaga deweloperom skrócić czas, który poświęcają na opracowanie nowych tytułów, ale pozwala również redukować koszty związane z tym procesem. Bezpłatny zestaw narzędzi NVIDIA APEX dostępny będzie do pobrania dla licencjonowanych deweloperów NVIDIA PhysX, a w chwili obecnej jest już implementowany przez niektóre najpopularniejsze biblioteki dla deweloperów oraz silniki gier, w tym silnik Gamebryo LightSpeed firmy Emergent Game Technologies.

Kolejnym kluczowym komponentem APEX jest obsługa nowych wtyczek, z których każda oferuje interfejs "wysokiego poziomu", umożliwiający grafikom i projektantom poziomów wprowadzanie gotowych elementów fizycznych przy niewielkim zaangażowaniu programistów lub bez ich udziału.

Podczas obecnie trwającej konferencji GDC (Expo Suite 656 na pierwszym piętrze hali West Hall, w budynku Moscone Convention Centre), firma NVIDIA prezentuje trzy nowe moduły— moduł do tworzenia efektów zniszczeń, ubrań i roślinności – każdy wzbogacający gry w szereg dynamicznych funkcji gotowych do wykorzystania przy tworzeniu autorskich treści. Dostępne dla wszystkich najważniejszych platform dla graczy, w tym komputery PC, Xbox360, PlayStation 3 oraz Nintendo Wii, dodatkowe moduły APEX opracowywane są przez partnerów i deweloperów NVIDIA APEX.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 29.01.2009 | 4137 odsłon | 16 komentarzy

Lada dzień w polskich sklepach pojawią się nowe dyski typu SSD OCZ Apex SATA II 2,5”.  Prędkości dysków są imponujące, a to dzięki zastosowaniu, między innymi, nowej wewnętrznej architektury RAID0 oraz usprawnionego kontrolera. Dysk OCZ Apex potrafi zapisywać dane z prędkością do 160 MB/s, a odczytywać z prędkością do 230 MB/s.

Gwarancja na dyski SSD OCZ Apex obejmuje okres 2 lat.

Specyfikacja:

  • Dostępne pojemności dysków (kod producenta):
    • 60GB (OCZSSD2-1APX60G)
    • 120GB (OCZSSD2-1APX120G)
    • 250GB (OCZSSD2-1APX250G)
  • Złącze SATA II
  • Prędkość odczytu do 230MB/s
  • Prędkość zapisu (dla 120-250GB) do 160 MB/s, (dla 60GB) do 110 MB/s
  • Czas wyszukiwania (seek) <0,2 – 0,3 ms
  • Wymiary: 99,88 x 69,63 x 9,3 mm
  • Waga 77 gramów
  • Temperatura pracy -10°C ~ +70°C
  • Temperatura przechowywania -55°C ~ + 140°C
  • Odporność na wstrząsy do 1500 G
  • MTBF 1,5 miliona godzin
Sugerowana cena detaliczna modelu o pojemności 120 GB wynosi 1.899 złotych, a za model 250 GB trzeba będzie zapłacić 3.565 złotych.

 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Od kilku dni trwa już nasz plebiscyt Tech Awards 2018, w którym czytelnicy mogą wyłonić najlepsze produkty technologiczne tego roku. 13
Przystępna cenowo płyta dla Threadripperów. 5
Trochę smutne pożegnanie. 10
Zieloni motywują do zakupu nowego GeForce’a. 26
Stylowy laptop z cienkimi ramkami. 3
Sprzęt podobno został już zaprezentowany za "zamkniętymi drzwiami". 1
Choć tzw. Czarny Piątek jest dopiero za tydzień, to niektóre firmy postanowiły się pospieszyć. 14
Skojarzenia z tabletami są jak najbardziej na miejscu. 15
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 30
Dobry moment, żeby wypróbować płatną wersję serwisu. 16
Na święta nie będzie prezentów. 49
Czy platforma będzie dobrą alternatywą dla innych serwisów VoD? 27
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 41
Przystępna cenowo płyta dla Threadripperów. 5
Dobra wiadomość dla bardziej zamożnych graczy. 11
Dobry moment, żeby wypróbować płatną wersję serwisu. 16
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 17
Zestaw kultowych gier w nowej odsłonie. 14
Facebook
Ostatnio komentowane