tagi

Thief – wymagania sprztowe gry

Bartosz Woldaski 20.01.2014 36

Na przeszo miesic przed debiutem gry Thief poznalimy wymagania sprztowe wersji PC. Zgodnie z oczekiwaniami, jak to zazwyczaj w przypadku produkcji powstajcych na silniku Unreal Engine 3.0 (lub jego zmodyfikowanej wersji), do pynnej rozgrywki nie bdzie nam potrzebny przesadnie mocny komputer.

Nvidia HairWorks, czyli technologia na miar AMD TressFX 2.0

Bartosz Woldaski 16.01.2014 27

Realistyczne wosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowuj si do ofensywy i technologia prezentowana (wstpnie) w Wiedminie 3 i pod koniec listopada ubiegego roku rwnie w Call of Duty: Ghosts zmienia nazw na Nvidia HairWorks.

AMD TressFX 2.0 – wicej efektw graficznych i wysza wydajno w grach

Bartosz Woldaski 09.01.2014 31

AMD TressFX 2.0 to ju nie tylko wosy, ale te rolinno i futro zwierzt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisalimy w listopadzie ubiegego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesicu zostaa udostpniona prbka w zestawie narzdzi (Radeon SDK), a obecnie moemy przyjrze si dziaaniu tego rozwizania i pozna wicej szczegw na temat poczynionych zmian.

AMD TressFX 2.0 nie ograniczy si tylko do wosw

Bartosz Woldaski 13.11.2013 26

Szykuje si odpowied na technologi Nvidia Fur wykorzystan w Wiedminie 3. Tak przynajmniej wynika z informacji udostpnionych na oficjalnej stronie internetowej AMD. Technika znana jako TressFX przejdzie ewolucj i nie ograniczy si wycznie do renderowania bardziej realistycznych zachowania si i wygldu fryzury postaci komputerowej.