Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 17.11.2014 | 22250 odsłon | 36 komentarzy

Star Citizen już od pierwszych zapowiedzi kreowany był na grę o dość wysokich wymaganiach. Twórcy z Cloud Imperium twierdzili, że chcą w pełni wykorzystać potencjał nowych komputerów i nie będą się ograniczać. Opublikowana w maju ubiegłego roku minimalna specyfikacja zawierała informację o wymaganych 4 GB pamięci RAM. Producent postanowił ją nieco odświeżyć.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 7542 odsłony | 18 komentarzy

Próbka użycia nowej wersji technologii AMD TressFX w grze Star Citizen została zademonstrowana na promocyjnym materiale wideo. Przynajmniej na to wygląda. O tym, że symulator kosmiczny Chrisa Robertsa i studia Cloud Imperium Games powstaje we współpracy z firmą AMD, wiemy od ubiegłego roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko Mantle, ale również TressFX, co jest właściwie tylko potwierdzeniem wcześniejszych planów związanych z jego integracją w Star Citizen. 

więcej »
Bartosz Woldański | 30.01.2014 | 12990 odsłon | 29 komentarzy

O ostatniej wersji dema technologicznego AMD Ruby Tech, które samo w sobie nie jest niczym świeżym, wspominaliśmy przy okazji imprezy GDC 2013 – jak bohaterka pokazu zmieniła się od tego czasu? Już prawie rok temu informowaliśmy, że Amerykanie wykorzystali nowoczesny silnik CryEngine 3, najbardziej znany z serii Crysis, który został doprawiony nie tylko AMD HD3D i AMD Eyefinity, ale też niedawno odświeżoną technologią AMD TressFX zastosowaną w ostatnim Tomb Raiderze. Upłynęło sporo czasu i powracamy do tematu za sprawą bardzo apetycznych... obrazków. :)

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11776 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 13.11.2013 | 11852 odsłony | 26 komentarzy

Szykuje się odpowiedź na technologię Nvidia Fur wykorzystaną w Wiedźminie 3. Tak przynajmniej wynika z informacji udostępnionych na oficjalnej stronie internetowej AMD. Technika znana jako TressFX przejdzie ewolucję i nie ograniczy się wyłącznie do renderowania bardziej realistycznych zachowania się i wyglądu fryzury postaci komputerowej.  

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 49
Nadchodzi kolejny ośmiordzeniowiec Intela. 32
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 12
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 26
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 31
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 14
Facebook
Ostatnio komentowane