tagi

Wiedźmin 3 – wymagania a rzeczywistość. Nowe screeny i gameplay

Bartosz Woldański 28.05.2015 61

W styczniu graliśmy kilka godzin we wczesną wersję gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i sprawdziliśmy, jak wymagania sprzętowe mają się do rzeczywistości. W maju przygotowaliśmy już test kart graficznych i procesorów w tej grze. Chyba jest się czego obawiać, bo Intel Core i7-4790 i GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci niekiedy nie dawały sobie rady nawet w wysokich detalach (a są jeszcze ustawienia „ultra” i Nvidia HairWorks). Trzeba mieć jednak na uwadze, że studio CD Projekt RED wciąż pracuje nad grą, a co za tym idzie – proces optymalizacyjny jeszcze się nie zakończył. Pozostaje wierzyć, że po majowej premierze będzie (dużo) lepiej. Poza tym Wiedźmin 3 na tę chwilę prezentuje się naprawdę dobrze, również od strony wizualnej, co możecie zobaczyć na najnowszych screenach i kilkunastominutowym gameplayu.

Lords of the Fallen na Xbox One „tylko” w 900p. Walka z bossem na nowym gameplayu

Bartosz Woldański 24.09.2014 21

Jedną z ciekawszych gier października tego roku może okazać się polskie Lords of the Fallen, nad którą czuwa Tomasz Gop, jeden z twórców Wiedźmina. Producent, nieco ponad miesiąc przed premierą, potwierdził rozdzielczość, w jakiej będą wyświetlane wersje na PlayStation 4 i Xboksa One. A na rozbudzenie apetytu opublikowano nowy, dość długi gameplay przedstawiający klimatyczną lokację, w której zmierzymy się m.in. z wielkim bossem (Infiltratorem).

Watch Dogs – premiera oraz porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 27.05.2014 24

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

Thief na PlayStation 4 w 1080p, a na Xbox One tylko w 900p

Bartosz Woldański 19.02.2014 121

Obie wersje mają być wyświetlane w 30 klatkach na sekundę. Poza tym nowy Thief stanie się kolejnym tytułem, który będzie działał w niższej rozdzielczości na Xboksie One niż na PlayStation 4. Według przedstawiciela studia Eidos Montreal różnice mają być jednak trudne do wychwycenia.