tagi

Wiedźmin 3 – wymagania a rzeczywistość. Nowe screeny i gameplay

Bartosz Woldański 28.05.2015 61

W styczniu graliśmy kilka godzin we wczesną wersję gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i sprawdziliśmy, jak wymagania sprzętowe mają się do rzeczywistości. W maju przygotowaliśmy już test kart graficznych i procesorów w tej grze. Chyba jest się czego obawiać, bo Intel Core i7-4790 i GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci niekiedy nie dawały sobie rady nawet w wysokich detalach (a są jeszcze ustawienia „ultra” i Nvidia HairWorks). Trzeba mieć jednak na uwadze, że studio CD Projekt RED wciąż pracuje nad grą, a co za tym idzie – proces optymalizacyjny jeszcze się nie zakończył. Pozostaje wierzyć, że po majowej premierze będzie (dużo) lepiej. Poza tym Wiedźmin 3 na tę chwilę prezentuje się naprawdę dobrze, również od strony wizualnej, co możecie zobaczyć na najnowszych screenach i kilkunastominutowym gameplayu.

Wiedźmin 3 – 60 FPS nie dla konsol. CD Projekt RED odpowiada dlaczego

Bartosz Woldański 23.02.2015 79

Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie działał w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani też żadną nowiną, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjaśnia dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji, czy może twórcy mają inne priorytety? 

Wiedźmin 3: Dziki Gon wygląda obecnie na konsolach tak, jak wersja PC na minimalnych ustawieniach?

Bartosz Woldański 11.04.2014 65

Od zeszłego roku wiemy, że studio CD Projekt RED celuje w 30 kl./s na konsolach obecnej generacji – a jak z rozdzielczością? Co z PC? Jaką kartę graficzną będziemy potrzebować do maksymalnych detali w Wiedźminie 3? Do odpowiedzi na te pytania dotarł rosyjski serwis Gametech i… mogą się one wydać nieco niepokojące. Czy mamy podstawy do obaw?