tagi

Dragon Age: Inquisition – wymagania sprzętowe wersji PC, obsługa AMD Mantle i PlayStation 4 górą

Bartosz Woldański 11.10.2014 22

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

Watch Dogs – premiera oraz porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 27.05.2014 24

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

Watch Dogs – Ubisoft potwierdził rozdzielczość i wydajność na PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldański 13.05.2014 73

Firma Ubisoft wreszcie przestała milczeć, ucinając wszelkie plotki i spekulacje dotyczące rozdzielczości i wydajności Watch_Dogs w wersji na konsole nowej generacji. W ostatnich dniach… dwukrotnie poruszyliśmy temat edycji na PlayStation 4, opierając się na opisie dostępnym na oficjalnej stronie internetowej koncernu Sony, który niestety wprowadzał w błąd, co zostało szybko skorygowane. Jak będzie wyglądać rozdzielczość i liczba klatek na sekundę w rzeczywistości?