tagi
1080p (5)   30 fps (7)   30 kl./s (1)   30fps (3)   4k (1)   60 fps (2)   60 kl./s (1)   720p (1)   792p (2)   ac unity (1)   action-rpg (1)   amd mantle (1)   bioware (1)   cd projekt (3)   cd projekt red (3)   cenega (1)   ci games (1)   city interactive (1)   crpg (3)   data premiery (2)   deck13 (1)   disrupt (2)   długość gry (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   ea (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   fledge (1)   fledge engine (1)   fragmenty rozgrywki (3)   frostbite 3 (1)   gameplay (5)   gra (7)   gra komputerowa (1)   gry (7)   gry akcji (3)   konsole (2)   lords of the fallen (1)   mantle (1)   oceny (1)   pc (6)   playstation (2)   playstation 4 (2)   plotki (1)   pogłoski (1)   polska gra (3)   porównanie (2)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   premiera (6)   ps3 (3)   ps4 (8)   recenzje (1)   red engine 3 (1)   rozdzielczość (7)   różnice (1)   rpg (4)   rpg akcji (1)   sandbox (4)   screeny (2)   skradanka (1)   slasher (1)   spekulacje (1)   square enix (1)   test (2)   the witcher 3 (3)   the witcher 3: wild hunt (1)   thief (1)   tpp (2)   ubisoft (3)   ubisoft montreal (2)   unreal engine 3 (1)   watch dogs (2)   watch_dogs (2)   wiedźmin 3 (3)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   wrażenia (1)   wydajność (6)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   x360 (3)   xbox one (2)   xbox one playstation 4 (1)   xo (3)   xone (8)   zapis rozgrywki (4)   zwiastun (2)  

Wiedźmin 3 – wymagania a rzeczywistość. Nowe screeny i gameplay

Bartosz Woldański 28.05.2015 61

W styczniu graliśmy kilka godzin we wczesną wersję gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i sprawdziliśmy, jak wymagania sprzętowe mają się do rzeczywistości. W maju przygotowaliśmy już test kart graficznych i procesorów w tej grze. Chyba jest się czego obawiać, bo Intel Core i7-4790 i GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci niekiedy nie dawały sobie rady nawet w wysokich detalach (a są jeszcze ustawienia „ultra” i Nvidia HairWorks). Trzeba mieć jednak na uwadze, że studio CD Projekt RED wciąż pracuje nad grą, a co za tym idzie – proces optymalizacyjny jeszcze się nie zakończył. Pozostaje wierzyć, że po majowej premierze będzie (dużo) lepiej. Poza tym Wiedźmin 3 na tę chwilę prezentuje się naprawdę dobrze, również od strony wizualnej, co możecie zobaczyć na najnowszych screenach i kilkunastominutowym gameplayu.

Wiedźmin 3 – 60 FPS nie dla konsol. CD Projekt RED odpowiada dlaczego

Bartosz Woldański 23.02.2015 79

Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie działał w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani też żadną nowiną, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjaśnia dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji, czy może twórcy mają inne priorytety? 

Dragon Age: Inquisition – wymagania sprzętowe wersji PC, obsługa AMD Mantle i PlayStation 4 górą

Bartosz Woldański 11.10.2014 22

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

Ubisoft: 60 kl./s nie powinno być standardem

Adrian Kotowski 09.10.2014 106

Ubisoft broni swojego wyboru dotyczącego rozdzielczości i liczby klatek na sekundę w grze Assassin’s Creed: Unity na konsolach Xbox One i PS4. Firma postanowiła przekonać graczy, że 30 kl./s jest lepsze niż 60 kl./s, co ma być związane z „filmowością” danej produkcji. Co więcej według przedstawicieli francuskiego giganta wyższy framerate nie będzie jakąkolwiek normą i nie powinno się do tego za wszelką cenę dążyć.

Lords of the Fallen na Xbox One „tylko” w 900p. Walka z bossem na nowym gameplayu

Bartosz Woldański 24.09.2014 21

Jedną z ciekawszych gier października tego roku może okazać się polskie Lords of the Fallen, nad którą czuwa Tomasz Gop, jeden z twórców Wiedźmina. Producent, nieco ponad miesiąc przed premierą, potwierdził rozdzielczość, w jakiej będą wyświetlane wersje na PlayStation 4 i Xboksa One. A na rozbudzenie apetytu opublikowano nowy, dość długi gameplay przedstawiający klimatyczną lokację, w której zmierzymy się m.in. z wielkim bossem (Infiltratorem).

Watch Dogs – premiera oraz porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 27.05.2014 24

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

Watch Dogs – Ubisoft potwierdził rozdzielczość i wydajność na PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldański 13.05.2014 73

Firma Ubisoft wreszcie przestała milczeć, ucinając wszelkie plotki i spekulacje dotyczące rozdzielczości i wydajności Watch_Dogs w wersji na konsole nowej generacji. W ostatnich dniach… dwukrotnie poruszyliśmy temat edycji na PlayStation 4, opierając się na opisie dostępnym na oficjalnej stronie internetowej koncernu Sony, który niestety wprowadzał w błąd, co zostało szybko skorygowane. Jak będzie wyglądać rozdzielczość i liczba klatek na sekundę w rzeczywistości?

Wiedźmin 3: Dziki Gon wygląda obecnie na konsolach tak, jak wersja PC na minimalnych ustawieniach?

Bartosz Woldański 11.04.2014 65

Od zeszłego roku wiemy, że studio CD Projekt RED celuje w 30 kl./s na konsolach obecnej generacji – a jak z rozdzielczością? Co z PC? Jaką kartę graficzną będziemy potrzebować do maksymalnych detali w Wiedźminie 3? Do odpowiedzi na te pytania dotarł rosyjski serwis Gametech i… mogą się one wydać nieco niepokojące. Czy mamy podstawy do obaw?

Thief na PlayStation 4 w 1080p, a na Xbox One tylko w 900p

Bartosz Woldański 19.02.2014 121

Obie wersje mają być wyświetlane w 30 klatkach na sekundę. Poza tym nowy Thief stanie się kolejnym tytułem, który będzie działał w niższej rozdzielczości na Xboksie One niż na PlayStation 4. Według przedstawiciela studia Eidos Montreal różnice mają być jednak trudne do wychwycenia.