tagi
1080p (9)   12k (1)   30 fps (7)   30 kl./s (1)   30fps (3)   3d xpoint (1)   4k (2)   60 fps (4)   60 kl./s (2)   720p (5)   792p (2)   ac unity (1)   action-rpg (1)   amd mantle (1)   battlefield 4 (1)   battlefield hardline (1)   battlefield: hardline (2)   battlefront (1)   beta (1)   beta testy (1)   beta-testy (1)   bf (2)   bioware (1)   call of duty (1)   cd projekt (3)   cd projekt red (3)   cenega (2)   ci games (1)   city interactive (1)   codemasters (1)   crpg (3)   data premiery (3)   deck13 (1)   dice (1)   disrupt (2)   dugo gry (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   dysk twardy (1)   ea (2)   ea dice (1)   ego 4.0 (1)   ego engine (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (2)   f1 2015 (1)   fledge (1)   fledge engine (1)   formua 1 (1)   fragmenty rozgrywki (3)   frostbite 3 (2)   gameplay (5)   ghosts (1)   gra (12)   gra komputerowa (1)   grafika (9)   gry (12)   gry akcji (3)   gwiezdne wojny (1)   infinity ward (1)   intel (2)   konsola (3)   konsole (2)   lords of the fallen (1)   mantle (1)   Microsoft (1)   nonik danych (1)   noty (1)   obraz (1)   oceny (2)   optane (2)   pc (10)   playstation (4)   playstation 3 (1)   playstation 4 (6)   plotki (1)   podzielony ekran (1)   pogoski (1)   polska gra (3)   porwnanie (2)   porwnanie graficzne (1)   porwnanie grafiki (1)   porwnanie wydajnoci (1)   premiera (8)   project cars (1)   ps3 (3)   ps4 (13)   recenzje (1)   red engine 3 (1)   renderowanie (1)   resolution (2)   rozdzielczo (13)   rnice (1)   rpg (4)   rpg akcji (1)   sandbox (4)   screen (1)   screeny (3)   skalowanie (1)   skradanka (1)   slasher (1)   sledgehammer games (1)   sony (1)   spekulacje (1)   square enix (1)   ssd (2)   star citizen (1)   star wars (1)   star wars battlefront (1)   star wars: battlefront (1)   test (2)   the witcher 3 (3)   the witcher 3: wild hunt (1)   thief (1)   tpp (2)   trailer (1)   ubisoft (3)   ubisoft montreal (2)   unreal engine 3 (1)   visceral games (2)   watch dogs (2)   watch_dogs (2)   wiedmin 3 (3)   wiedmin 3: dziki gon (3)   wii u (1)   windows (1)   wraenia (1)   wydajno (8)   wymagania (2)   wymagania sprztowe (3)   wymagania systemowe (3)   wycigi (1)   x360 (3)   xbox (1)   xbox 360 (1)   xbox one (7)   xbox one playstation 4 (1)   xo (3)   xone (12)   zapis rozgrywki (4)   zrzut (1)   zwiastun (3)  

Intel Optane 900P 280 GB - test nonika danych SSD

Wojciech Koczyk 28.02.2018 45

Technika 3D XPoint bya zapowiadana jako rewolucja, ktra zatrze granic midzy pamici operacyjn (RAM) a nonikami danych. Nawet po wziciu poprawki na marketingow przesad sugerowao to wyjtkow wydajno. Dziaanie 3D XPoint sprawdzamy w praktyce na przykadzie drogiego urzdzenia Intela, modelu Optane 900P.

Intel Optane SSD 900p - "Niebiescy" zapowiadaj now seri nonikw z komi 3D XPoint

Tomasz Kurzak 27.10.2017 22

Optane SSD 900p, czyli najszybsze noniki od Intela. Technika 3D XPoint po raz pierwszy zostaa zaprezentowana przy okazji wprowadzenia do sprzeday przeznaczonego do zastosowa serwerowych modelu DC P4800X oraz majcych suy jako cache dla HDD nonikw Optane. Dzi "Niebiescy" zapowiedzieli now seri nonikw skierowan do twrcw gier i treci, a take graczy - Optane SSD 900p.

Star Wars Battlefront beta dostpna do jutra

Bartosz Woldaski 12.10.2015 15

Beta testy Star Wars Battlefront potrwaj dzie duej. O tej decyzji firma Electronic Arts poinformowaa na oficjalnym forum gry. Gracze bd mogli pogra duej, a studio EA DICE ma nadziej na wykrycie "ekstremalnych scenariuszy, ktre sprawiaj, e wybranym uytkownikom zdarzaj si problemy techniczne, takie jak wyrzucenie z gry czy utrata poczenia".

Wiedmin 3 – wymagania a rzeczywisto. Nowe screeny i gameplay

Bartosz Woldaski 28.05.2015 61

W styczniu gralimy kilka godzin we wczesn wersj gry Wiedmin 3: Dziki Gon i sprawdzilimy, jak wymagania sprztowe maj si do rzeczywistoci. W maju przygotowalimy ju test kart graficznych i procesorw w tej grze. Chyba jest si czego obawia, bo Intel Core i7-4790 i GeForce GTX 980 z 4 GB pamici niekiedy nie daway sobie rady nawet w wysokich detalach (a s jeszcze ustawienia „ultra” i Nvidia HairWorks). Trzeba mie jednak na uwadze, e studio CD Projekt RED wci pracuje nad gr, a co za tym idzie – proces optymalizacyjny jeszcze si nie zakoczy. Pozostaje wierzy, e po majowej premierze bdzie (duo) lepiej. Poza tym Wiedmin 3 na t chwil prezentuje si naprawd dobrze, rwnie od strony wizualnej, co moecie zobaczy na najnowszych screenach i kilkunastominutowym gameplayu.

F1 2015 - wymagania sprztowe wersji PC

Bartosz Woldaski 27.04.2015 12

F1 2015 ma wysze wymagania sprztowe ni ubiegoroczna edycja, co wie si z przejciem na nowy silnik. Zgodnie ze zoon obietnic, nadchodzca odsona wycigw ze stajni Codemasters ma oferowa doznania wizualne godne obecnej generacji, czego nie dane nam byo dowiadczy w F1 2014, ktra wysza jedynie na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. „Mistrzowie kodu” wreszcie egnaj si ze starymi konsolami.

Project CARS w 1080p na PS4 i 900p na XONE

Adrian Kotowski 15.04.2015 33

Twrcy gry Project CARS ujawnili rozdzielczoci w ktrych bdzie dziaaa gra na konsolach obecnej generacji. Lepiej pod tym wzgldem wyglda PlayStation 4, ale na obu urzdzeniach powinnimy si spodziewa 60 kl./s. Jak nietrudno domyli si, najlepiej wypada ma oczywicie PC, gdzie bdziemy mogli stworzy konfiguracj zoon z trzech monitorw 4K. O ile oczywicie gracz bdzie mia sprzt, ktry temu podoa.

Battlefield: Hardline - wiatowa premiera i oceny

Adrian Kotowski 18.03.2015 16

Battlefield: Hardline zadebiutowa wczoraj na wiatowych rynkach. Gra zbiera nie najgorsze oceny, ale jednoczenie jest to najniej oceniany tytu z serii. Tradycyjnie ju kampania dla jednego gracza nie zachwyca, nieco lepiej jest natomiast w trybie wieloosobowym, cho nie wszystko zostao do koca przemylane. Jednoczenie wikszo recenzentw jest zgodna, e gra jest bardziej dopracowana technicznie na swoj premier w porwnaniu do Battlefield 4.

Battlefield: Hardline w 720p na Xbox One i 900p na PlayStation 4

Marek Cekaw 09.03.2015 46

Battlefield: Hardline bdzie dziaa w rozdzielczoci 720p na konsoli Xbox One i 900p na PlayStation 4. Tak informacj podao na Twitterze studio Visceral Games. Tym samym twrcy nie spenili obietnic, jakie zoyli graczom jeszcze w ubiegym roku, kiedy zapewniano, e na obu konsolach obecnej generacji bez problemu osignite zostanie 1080p i 60 kl./s.

Wiedmin 3 – 60 FPS nie dla konsol. CD Projekt RED odpowiada dlaczego

Bartosz Woldaski 23.02.2015 79

Wiedmin 3: Dziki Gon nie bdzie dziaa w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani te adn nowin, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjania dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji, czy moe twrcy maj inne priorytety?

Call of Duty: Advanced Warfare PS4 dziaa w 1080p. Zobacz najnowszy zwiastun

Piotr Gontarczyk 30.10.2014 45

Ju za kilka dni oficjalnie do sprzeday trafi Call of Duty: Advanced Warfare, a wic dugo oczekiwana nowa cz serii Call of Duty, ktr dla konsol PlayStation 4 i Xbox One oraz platformy Windows opracowaa firma Sledgehammer Games. Tytu ten jednak mimo, e oficjalnie do sklepw trafi 4 listopada, to ju trafi w rce niektrych szczliwcw.

Dragon Age: Inquisition – wymagania sprztowe wersji PC, obsuga AMD Mantle i PlayStation 4 gr

Bartosz Woldaski 11.10.2014 22

Dragon Age: Inquisition pocztkowo doczy do gier potrzebujcych karty graficznej ze spor iloci pamici, ale wymagania sprztowe wersji PC zostay szybko skorygowane. Po poprawkach tytu studia BioWare nie jest bardziej „sprztoerny” ni Battlefield 4, pierwsza produkcja dziaajca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzcego Dragon Age’a bdzie obsugiwa rozdzielczo 4K i technologi AMD Mantle. Poznalimy te szczegy na temat natywnej rozdzielczoci w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

Ubisoft: 60 kl./s nie powinno by standardem

Adrian Kotowski 09.10.2014 106

Ubisoft broni swojego wyboru dotyczcego rozdzielczoci i liczby klatek na sekund w grze Assassin’s Creed: Unity na konsolach Xbox One i PS4. Firma postanowia przekona graczy, e 30 kl./s jest lepsze ni 60 kl./s, co ma by zwizane z „filmowoci” danej produkcji. Co wicej wedug przedstawicieli francuskiego giganta wyszy framerate nie bdzie jakkolwiek norm i nie powinno si do tego za wszelk cen dy.

Lords of the Fallen na Xbox One „tylko” w 900p. Walka z bossem na nowym gameplayu

Bartosz Woldaski 24.09.2014 21

Jedn z ciekawszych gier padziernika tego roku moe okaza si polskie Lords of the Fallen, nad ktr czuwa Tomasz Gop, jeden z twrcw Wiedmina. Producent, nieco ponad miesic przed premier, potwierdzi rozdzielczo, w jakiej bd wywietlane wersje na PlayStation 4 i Xboksa One. A na rozbudzenie apetytu opublikowano nowy, do dugi gameplay przedstawiajcy klimatyczn lokacj, w ktrej zmierzymy si m.in. z wielkim bossem (Infiltratorem).

Watch Dogs – premiera oraz porwnanie grafiki i wydajnoci

Bartosz Woldaski 27.05.2014 24

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgortszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosy wok tego sandboksa w ostatnich miesicach, gra wydaje si spenia przynajmniej cz (wygrowanych) oczekiwa. Firma Ubisoft przygotowaa produkcj kompletn, solidn pod wzgldem fabularnym, a dziki hakerskim sztuczkom wrcz wyrniajc si na tle innych tytuw z otwartym wiatem. Watch_Dogs moe nie naley do gier szczeglnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasuguje na baty, jakie zebraa od graczy, jeszcze zanim w ogle trafia na pki sklepowe?

Watch Dogs – Ubisoft potwierdzi rozdzielczo i wydajno na PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldaski 13.05.2014 73

Firma Ubisoft wreszcie przestaa milcze, ucinajc wszelkie plotki i spekulacje dotyczce rozdzielczoci i wydajnoci Watch_Dogs w wersji na konsole nowej generacji. W ostatnich dniach… dwukrotnie poruszylimy temat edycji na PlayStation 4, opierajc si na opisie dostpnym na oficjalnej stronie internetowej koncernu Sony, ktry niestety wprowadza w bd, co zostao szybko skorygowane. Jak bdzie wyglda rozdzielczo i liczba klatek na sekund w rzeczywistoci?

Wiedmin 3: Dziki Gon wyglda obecnie na konsolach tak, jak wersja PC na minimalnych ustawieniach?

Bartosz Woldaski 11.04.2014 65

Od zeszego roku wiemy, e studio CD Projekt RED celuje w 30 kl./s na konsolach obecnej generacji – a jak z rozdzielczoci? Co z PC? Jak kart graficzn bdziemy potrzebowa do maksymalnych detali w Wiedminie 3? Do odpowiedzi na te pytania dotar rosyjski serwis Gametech i… mog si one wyda nieco niepokojce. Czy mamy podstawy do obaw?

Thief na PlayStation 4 w 1080p, a na Xbox One tylko w 900p

Bartosz Woldaski 19.02.2014 121

Obie wersje maj by wywietlane w 30 klatkach na sekund. Poza tym nowy Thief stanie si kolejnym tytuem, ktry bdzie dziaa w niszej rozdzielczoci na Xboksie One ni na PlayStation 4. Wedug przedstawiciela studia Eidos Montreal rnice maj by jednak trudne do wychwycenia.

Call of Duty: Ghosts - kolejna gra, ktra na konsoli Xbox One bdzie wyglda gorzej ni na PlayStation 4

Piotr Gontarczyk 31.10.2013 123

W ubiegym tygodniu poznalimy oficjalne wymagania sprztowe gry Call of Duty: Ghosts, w wersji dla platformy PC (Windows). Okazao si, e gra wymaga co najmniej 6 GB pamici RAM, aczkolwiek pozostae podzespoy, takie jak procesor czy karta graficzna s troch mniej przesadzone (przynajmniej wzgldem oczekiwa).