tagi
1080p (6)   120 (1)   120 fps (1)   120 hz (1)   120fps (1)   120hz (1)   144 hz (1)   144hz (1)   30 (1)   30 fps (4)   45 (1)   45 fps (1)   45fps (1)   60 (1)   60 fps (3)   60 hz (1)   60fps (3)   60hz (1)   85 (1)   85 fps (1)   85fps (1)   900p (3)   cd projekt (2)   cd projekt red (2)   cenega (1)   chrome engine 6 (1)   crystal dynamics (2)   data premiery (1)   dying light (1)   ea (2)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   fps (1)   fragmenty rozgrywki (1)   frostbite 3 (1)   full hd (2)   gameplay (2)   ghost games (1)   gra (5)   grafika (6)   gry (6)   input lag (1)   kierownica (1)   klatki (1)   klatki na sekund (1)   konsole (1)   modyfikacje (1)   need for speed (2)   need for speed rivals (1)   nfs (1)   oceny (1)   ograniczenie (2)   opinie (1)   pc (3)   playstation 4 (3)   polska gra (3)   porwnanie (2)   porwnanie graficzne (1)   porwnanie grafiki (1)   porwnanie wydajnoci (1)   premiera (4)   ps4 (3)   recenzje (1)   rivals (2)   rozdzielczo (1)   rnice (1)   rpg (2)   sandbox (1)   screeny (1)   skradanka (1)   square enix (3)   survival horror (1)   techland (1)   test (1)   the witcher 3 (2)   thief (1)   tomb raider (2)   tomb raider: definitive edition (2)   tpp (2)   unreal engine 3 (1)   wiedmin 3 (2)   wiedmin 3: dziki gon (2)   wraenia (1)   wydajno (5)   wymagania (1)   wymagania sprztowe (1)   wymagania systemowe (1)   wycigi (1)   xbox one (2)   xbox one playstation 4 (1)   xo (1)   xone (3)   zapis rozgrywki (2)   zombie (1)   zrcznociowe (2)  

Wiedmin 3 – wymagania a rzeczywisto. Nowe screeny i gameplay

Bartosz Woldaski 28.05.2015 61

W styczniu gralimy kilka godzin we wczesn wersj gry Wiedmin 3: Dziki Gon i sprawdzilimy, jak wymagania sprztowe maj si do rzeczywistoci. W maju przygotowalimy ju test kart graficznych i procesorw w tej grze. Chyba jest si czego obawia, bo Intel Core i7-4790 i GeForce GTX 980 z 4 GB pamici niekiedy nie daway sobie rady nawet w wysokich detalach (a s jeszcze ustawienia „ultra” i Nvidia HairWorks). Trzeba mie jednak na uwadze, e studio CD Projekt RED wci pracuje nad gr, a co za tym idzie – proces optymalizacyjny jeszcze si nie zakoczy. Pozostaje wierzy, e po majowej premierze bdzie (duo) lepiej. Poza tym Wiedmin 3 na t chwil prezentuje si naprawd dobrze, rwnie od strony wizualnej, co moecie zobaczy na najnowszych screenach i kilkunastominutowym gameplayu.

30, 45, 60, 85 i 120 kl./s – czy wiksza liczba klatek na sekund daje przewag w grze?

ukasz Marek 31.03.2015 141

Wicej i wicej klatek na sekund: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychaj do budowy komputera zdolnego wywietla gry w nieco lepszej pynnoci ni konsolowe 30 kl./s. Wiemy ju, e rnica w czstotliwoci odwieania obrazu midzy 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a wic monitor ma znaczenie. Teraz pora na nastpny czynnik, wanie klatki na sekund. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeli tak, to w jakim stopniu?

Wiedmin 3 – 60 FPS nie dla konsol. CD Projekt RED odpowiada dlaczego

Bartosz Woldaski 23.02.2015 79

Wiedmin 3: Dziki Gon nie bdzie dziaa w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani te adn nowin, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjania dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji, czy moe twrcy maj inne priorytety?

Dying Light – porwnanie grafiki i wydajnoci

Bartosz Woldaski 02.02.2015 23

Jak wypada grafika i wydajno Dying Light na PC, a jak na konsolach? Zesp Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wzi pod lup najnowsz, sandboksow gr polskiego studia Techland i sprawdzi, jak wersje na PlayStation 4 i Xbox One maj si pod wzgldem wizualnym do edycji komputerowej. Trzeba przyzna, e uzyskany efekt na konsolach jest cakiem przyzwoity. Z kolei pierwsze doniesienia dotyczce optymalizacji na PC nie byy zbyt pozytywne, ale du popraw w wydajnoci przyniosa pierwsza atka, ktra, co ciekawe,blokuje dostp do modyfikacji i uniemoliwia zmiany w plikach gry, np. potrzebne do wyczenia efektu ziarna (stowarzyszenieEntertainment Software Association wysya "proby" o usunicie ze stron internetowych tego typu modw).

Thief na PlayStation 4 w 1080p, a na Xbox One tylko w 900p

Bartosz Woldaski 19.02.2014 121

Obie wersje maj by wywietlane w 30 klatkach na sekund. Poza tym nowy Thief stanie si kolejnym tytuem, ktry bdzie dziaa w niszej rozdzielczoci na Xboksie One ni na PlayStation 4. Wedug przedstawiciela studia Eidos Montreal rnice maj by jednak trudne do wychwycenia.

Tomb Raider na PlayStation 4 w 60 klatkach na sekund, a na Xbox One... najprawdopodobniej nie

Bartosz Woldaski 23.01.2014 67

Zamieszania wok gry Tomb Raider: Definitive Edition cig dalszy. 30 czy 60 klatek na sekund? Oto jest pytanie, na ktre odpowied okazaa si pocztkowo mylna. Scot Amos, producent ze studia Crystal Dynamics, zosta le zrozumiany. Pierwotnie podana warto to byo minimum, jakie sobie twrcy wyznaczyli. Konsola PlayStation 4 poradzi sobie z wywietleniem odwieonego Tomb Raidera nawet w 60 klatkach na sekund. Definitywnie. Pynno animacji w wersji na Xboksa One stoi pod znakiem zapytania, cho - wedug rda rzekomo pochodzcego z firmy Square Enix - wydajno bdzie staa na niszym poziomie.

Tomb Raider: Definitive Edition jednak w 30 klatkach na sekund na PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldaski 21.01.2014 77

Tomb Raider w wersji na PlayStation 4 i Xbox One bdzie dziaa w 30 klatkach na sekund w rozdzielczoci 1920 x 1080 pikseli. Kolejna gra dedykowana konsolom nowej generacji i kolejny zawd? Do niedawna wydawao si, e s – bd co bd niewielkie – szanse, eby odwieona edycja nowych przygd pontnej Lary Croft bya wywietlana w jakoci 1080p przy zachowaniu pynnoci animacji nawet na poziomie 60 klatek na sekund. Niestety, tak si nie stanie.

Need for Speed Rivals – premiera. Ograniczenie do 30 klatek na wszystkich platformach sprztowych

Bartosz Woldaski 19.11.2013 42

Gra zbiera pochlebne opinie, ale niektrzy gracze nie bd zadowoleni. Zgodnie z wczeniejszymi informacjami, liczba klatek na sekund nie przekroczy 30 ani na konsolach obecnej generacji, ani na PC. Teraz do tej listy doczaj - bez niespodzianki - PlayStation 4 i Xbox One.

W Need for Speed: Rivals pogramy maksymalnie z 30 klatkami na sekund

Marek Stenzel 24.08.2013 117

Brzydkie praktyki EA Games znane z gry Need For Speed: The Run powracaj. Jeli ostrzylicie sobie zby na now cz NFS'a, to mamy dla Was bardzo smutn wiadomo - animacja Need For Speed: Rivals na PC bdzie podobnie jak na konsolach ograniczona do 30 klatek na sekund.