tagi
1080p (27)   120 (1)   120 fps (1)   120 hz (1)   120fps (1)   120hz (1)   144 hz (1)   144hz (1)   30 (1)   30 kl./s (3)   30fps (4)   45 (1)   45 fps (1)   45fps (1)   4k (5)   60 (1)   60 fps (14)   60 hz (1)   60 kl./s (2)   60fps (2)   60hz (1)   720p (3)   792p (2)   85 (1)   85 fps (1)   85fps (1)   900p (7)   ac unity (1)   action-rpg (1)   amd (2)   amd mantle (1)   analiza (1)   animacja (1)   anvil (1)   apex (1)   api (1)   apu (2)   assassin’s creed: syndicate (1)   beta (2)   beta-test (2)   beta-testy (2)   bethesda (4)   bethesda softworks (4)   bioware (1)   blokada (7)   bloodborne (1)   capcom (1)   cd projekt (2)   cd projekt red (2)   cena (2)   cenega (4)   chrome engine 6 (1)   ci games (2)   cienie (1)   city interactive (2)   crpg (5)   crystal dynamics (3)   dark souls 3 (1)   dark souls iii (1)   data premiery (12)   ddr3 (1)   deck13 (2)   definitive edition (1)   denuvo (1)   directx (1)   directx 11 (1)   disrupt (2)   dugo gry (1)   dugo rozgrywki (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   driveclub (1)   dsr (1)   dx11 (1)   dying light (2)   dziki gon (1)   ea (1)   edytor widoe (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   esram (1)   evil within (3)   evolution studios (1)   fallout 4 (1)   filmik (1)   final fantasy xiii (1)   fizyka (1)   fledge (2)   fledge engine (2)   fpp (1)   fps (5)   fragmenty rozgrywki (4)   framerate (1)   from software (2)   frostbite 3 (1)   full hd (12)   g-sync (1)   gameplay (7)   gameworks (1)   gcn (2)   gears of war 4 (2)   geforce (1)   gpu (1)   gra (31)   gra komputerowa (3)   gra v (1)   grafika (24)   grand theft auto (1)   grand theft auto v (2)   gry (31)   gry akcji (8)   gta (3)   gta 5 (2)   gta online (2)   gta v (3)   hdr (2)   horror (4)   id tech 5 (3)   input lag (1)   ivory tower (4)   jaguar (2)   karty graficzne (1)   kinowa (1)   kl./s (2)   klatki na sekund (1)   kody (2)   konfiguracja (1)   konsola (4)   konsole (3)   konwersja (2)   lara croft (1)   limit (4)   lock (1)   lords of the fallen (2)   mantle (1)   Microsoft (1)   mmo (3)   mody (1)   namco bandai (1)   naughty dog (2)   nixxes (1)   nowa generacja (1)   nowe technologie (1)   nvidia (1)   nvidia apex (1)   nvidia gameworks (1)   nvidia physx (1)   oceny (3)   opcje graficzne (1)   opinie (2)   pakiet (1)   patch (1)   pc (20)   perspektywa (1)   physx (1)   pix (1)   playstation (2)   playstation 4 (14)   plotki (1)   podsystem pamici (1)   pogoski (1)   polska gra (2)   poprawki (1)   porwnanie (3)   porwnanie graficzne (1)   porwnanie grafiki (1)   porwnanie wydajnoci (2)   port (3)   premiera (26)   project scorpio (2)   ps3 (9)   ps4 (27)   quantum break (1)   rad 4.0 (1)   rad 4.0 engine (2)   ready at dawn (2)   recenzje (3)   red engine (1)   red engine 3 (1)   remake (1)   remastered (1)   remedy (1)   resident evil (1)   resident evil hd (1)   rockstar (2)   rockstar games (2)   rozdzielczo (19)   rnice (1)   rpg (2)   rpg akcji (2)   sandbox (12)   scorpio (2)   screeny (5)   sdk (1)   sega (1)   shenmue i & ii (1)   silnik (1)   skradanka (1)   slasher (2)   sony (2)   sony computer entertainment (5)   sony santa monica (2)   spekulacje (1)   sprzeda (1)   square enix (4)   steam (1)   steampunk (2)   strzelanina (2)   supersampling (2)   survival horror (5)   szczegy (4)   tango gameworks (3)   techland (1)   technologie (1)   test (1)   the crew (4)   the evil within (3)   the last of us (2)   the last of us remastered (2)   the order 1886 (2)   the witcher 3 (1)   the witcher 3: wild hunt (1)   thief (1)   tomb raider (3)   tomb raider: definitive edition (3)   tpp (7)   tps (2)   tressfx (1)   tryb (1)   ubisoft (8)   ubisoft montreal (2)   uhd (2)   united front games (1)   unreal engine 3 (1)   valkyria chronicles (1)   warner bros. (1)   watch dogs (2)   watch_dogs (2)   wb games (1)   widok (1)   wiedmin 3 (2)   wiedmin 3: dziki gon (2)   wydajno (27)   wymagania (4)   wymagania sprztowe (4)   wymagania systemowe (4)   wycigi (5)   x360 (8)   xbox (3)   xbox one (9)   xbox one playstation 4 (1)   xbox one x (2)   xbx (2)   xo (7)   xone (20)   zabezpieczenie (1)   zapis rozgrywki (4)   zapowied (2)   zestaw (1)   zmiany (2)   zombie (1)   zrcznociowe (3)   zwiastun (9)  

Shenmue I & II - znamy dat premiery zestawu odwieonych gier

Adrian Kotowski 04.07.2018 8

S te i mniej przyjemne informacje. Sega oficjalnie potwierdzia dat premiery pakietu produkcji Shenmue I & II. W oba tytuy zagramy w drugiej poowie sierpnia tego roku. Pojawiy si te minimalne wymagania sprztowe, ktre na szczcie s naprawd bardzo niskie, wic nawet posiadacze sabych komputerw bd mogli odpali te kultowe tytuy.

Xbox One X – test oraz porwnanie wydajnoci z PC i PS4 Pro

Mateusz Ozimek 08.11.2017 50

Po miesicach oczekiwa i wielu prezentacjach w kocu nadesza „najmocniejsza konsola na wiecie”. Xbox One X jest ju trzecim urzdzeniem z rodziny Xbox One, ktre wedug Microsoftu ma zapewni bezkompromisow konsolow wydajno.

Xbox One X – rzut oka i pierwsze wraenia z Gears of War 4 w 4K

Mateusz Brzostek 03.11.2017 53

Od wtorku bdzie mona kupi najnowsz konsol do gier. Xbox One X, efekt wsppracy Microsoftu i AMD, ma by zaledwie drobnym krokiem naprzd w funkcjonalnoci, ale ogromnym w jakoci obrazu. Gry i filmy w rozdzielczoci 4K i o zwikszonej gbi kolorw i jasnoci maj by gwn zalet tej konsoli.

Dark Souls III - wymagania sprztowe wersji PC

Bartosz Woldaski 22.03.2016 11

Poznalimy ostateczne wymagania sprztowe Dark Souls III na PC. Producent gry ujawni je na oficjalnej stronie internetowej. Troch si zmienio od czasu opublikowania wstpnych specyfikacji w grudniu ubiegego roku. Przede wszystkim nadchodzca produkcja studia From Software ma wymaga znacznie mocniejszej karty graficznej. Zalecany jest bowiem GeForce GTX 970.

Quantum Break na Xbox One w 720p

Piotr Gontarczyk 22.03.2016 69

Quantum Break dla konsoli Xbox One jest tak samo wanym tytuem, jak chociaby Uncharted 4 dla PlayStation 4. Nowy tytu firma Microsoft od dugiego czasu stara si promowa jako now jako w brany gier. Quantum Break, opracowane przez Remedy, czy ma w sobie kinow akcj w widoku trzeciej osoby z segmentami akcji na ywo. Gra jest efektem zamiarw Microsoftu w wydaniu gry, ktra niejako poczy rozrywk telewizyjn z formu gry komputerowej.

Assassin's Creed: Syndicate - wymagania sprztowe wersji PC

Bartosz Woldaski 05.11.2015 24

Ubisoft ujawni wymagania sprztowe Assassin's Creed: Syndicate na PC. Wyglda na to, e wydawca wzi sobie do serca uwagi graczy i do pynnej rozgrywki potrzebny jest – przynajmniej w teorii – sabszy sprzt ni w przypadku niedopracowanego i mocno krytykowanego Assassin's Creed: Unity. Chocia niepokojce mog by wczeniejsze doniesienia producenta, wedug ktrego rekomendowana konfiguracja sprztowa ma zapewni wydajno na poziomie tylko 30 klatek na sekund.

Fallout 4 w staych 30 FPS na konsolach

Bartosz Woldaski 20.10.2015 41

Pete Hines zdradzi, e Fallout 4 ma dziaa w staych 30 klatkach na sekund i w rozdzielczoci 1080p. Mimo e po konsolach obecnej generacji i przy grafice, ktra ma wedug samego producenta postapokaliptycznego RPG-a nie zachwyci, mona byo oczekiwa wicej, to i tak obietnica pynnoci animacji bez odczuwalnych spadkw wydajnoci jest z pewnoci jakim pocieszeniem. W kocu PlayStation 4 i Xbox One nie radz sobie z tym w kadej grze.

30, 45, 60, 85 i 120 kl./s – czy wiksza liczba klatek na sekund daje przewag w grze?

ukasz Marek 31.03.2015 141

Wicej i wicej klatek na sekund: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychaj do budowy komputera zdolnego wywietla gry w nieco lepszej pynnoci ni konsolowe 30 kl./s. Wiemy ju, e rnica w czstotliwoci odwieania obrazu midzy 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a wic monitor ma znaczenie. Teraz pora na nastpny czynnik, wanie klatki na sekund. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeli tak, to w jakim stopniu?

Bloodborne – premiera i pierwsze recenzje

Bartosz Woldaski 24.03.2015 14

Bloodborne trafio dzisiaj do sprzeday i zbiera wietne opinie. Wedug pierwszych recenzji mamy do czynienia z pierwszym tak wysoko ocenionym duym tytuem na wyczno konsoli PlayStation 4. Fani serii Souls powinni by zadowoleni z kocowego produktu: wyrubowany poziom trudnoci, ktry sprawi, e w grze bdziemy gin czciej ni zwykle, klimat rodem z epoki wiktoriaskiej oraz nieco zmieniony wzgldem poprzednich tytuw studia From Software, ale wci satysfakcjonujcy system walki.

The Order 1886 – premiera gry

Bartosz Woldaski 20.02.2015 31

The Order 1886, kolejna gra na wyczno PlayStation 4, debiutuje na rynku. W sieci pojawiy si pierwsze recenzje oraz opinie graczy i wyglda na to, e mamy do czynienia z rozczarowaniem. Jeszcze przed premier burz w sieci wywoay informacje o bardzo krtkiej, nawet piciogodzinnej kampanii fabularnej, ktra jest jedynym trybem w tej strzelaninie TPP. Okazuje si, e gra zawodzi nie tylko pod tym wzgldem.

Aktualizacja SDK zwiksza wydajno Xbox One

Adrian Kotowski 30.12.2014 33

Microsoft pracuje nad zwikszeniem wydajnoci konsoli Xbox One aktualizujc zestaw narzdzi deweloperskich, dziki czemu programici maj mie lepszy dostp do pamici ESRAM. Informacje o widocznej poprawie przekaza Maciej Binkowski z firmy Techland, ktra ju niedugo wprowadzi na rynek gr Dying Light. Narzdzia maj by dalej rozwijane, by w przyszoci nie byo wikszych rnic pomidzy wersjami gier na PS4 i konsol firmy z Redmond.

Dying Light w 1080p i 30 FPS na PlayStation 4

Bartosz Woldaski 11.12.2014 35

Niedawno poznalimy ostateczne wymagania sprztowe pecetowej wersji Dying Light, a teraz przedstawiciel firmy Techland ujawni szczegy na temat planowanej rozdzielczoci i wydajnoci na konsolach. A przynajmniej na jednej z nich – PlayStation 4, gdy 1080p oraz 30 klatek na sekund nie zostao jeszcze potwierdzone w przypadku Xboksa One. Twrcy podkrelili jednak, e do czasu wydania gry moe jeszcze si (nie)wiele zmieni.

Final Fantasy XIII otrzyma patch z obsug rozdzielczoci 1080p i konfigurowalnymi opcjami graficznymi na PC

Adrian Kotowski 12.11.2014 10

Gra Final Fantasy XIII w kocu bdzie oferowaa wybr opcji graficznych w wersji pecetowej. Konwersja konsolowego jRPG-a zadebiutowaa na Steam na pocztku padziernika tego roku i od razu w sieci pojawia si masa nieprzychylnych komentarzy dotyczcych problemw z tytuem. Wielu pecetowych graczy nie byo w stanie zrozumie, jak gra wydana na komputery osobiste moe nie oferowa nawet wyboru rozdzielczoci.

GTA V na PC, PlayStation 4 i Xbox One z widokiem FPP!

Bartosz Woldaski 04.11.2014 50

Firma Rockstar oficjalnie potwierdzia obecno trybu FPP w GTA V na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. Na potrzeby nowego widoku (z oczu postaci) dodano a trzy tysice animacji broni... robi wraenie, prawda? To, czy prba zrobienia z Grand Theft Auto V FPS-a si udaa, mona wstpnie oceni, zagldajc do opublikowanego dzisiaj kilkuminutowego zwiastuna. A przypomnijmy, e to jedna z wielu zmian, jakie zostan wprowadzone w odwieonej wersji jednej z najlepszych gier ubiegego roku.

The Crew – wymagania sprztowe i efekty wykorzystania Nvidia GameWorks

Bartosz Woldaski 04.11.2014 15

The Crew niedawno wpado w polizg, ale na szczcie wpyno to nieznacznie na dat premiery. Tym samym nowa gra wycigowa studia Ivory Tower wyjdzie ju na pocztku grudnia biecego roku i z okazji zbliajcego si debiutu firma Ubisoft ujawnia ostateczne wymagania sprztowe pecetowej edycji. Te akurat nie zmieniy si w ogle wzgldem wersji beta, ale zostay uzupenione o optymaln konfiguracj sprztow komputera, ktra pozwoli cieszy si pynnoci na poziomie 60 klatek na sekund.

The Evil Within - Bethesda udostpnia patch z wanymi poprawkami dla wersji PC

Adrian Kotowski 30.10.2014 20

Bethesda kolejny raz wycigna rk do pecetowych graczy, ktrzy nabyli gr The Evil Within. Po udostpnieniu kodw dla konsoli umoliwiajcych odblokowanie ukrytych opcji, tym razem firma przygotowaa du paczk poprawek, dziki ktrej tytu w kocu ma wyglda i dziaa na PC tak, jak powinien w dniu swojej premiery.

GTA V w 1080p na PlayStation 4

Bartosz Woldaski 27.10.2014 53

Informacj o tym, e GTA V bdzie wywietlane w natywnej rozdzielczoci 1080p na konsoli Sony, przekazao czasopismo Official PlayStation Magazine (OPM). Jak atwo si domyli, patrzc na nazw magazynu, nie wiadomo, czy t sam drog pjdzie wersja na Xboksa One. Firma Rockstar jeszcze nie ustosunkowaa si do tych wieci, ale ich rdo wydaje si wiarygodne. Niebawem kwestia rozdzielczoci i wydajnoci na PlayStation 4 i Xboksie One zostanie wyjaniona - do premiery wszak pozostay raptem trzy tygodnie.

The Crew opnione, ale za to z 60 kl./s na PC

Adrian Kotowski 15.10.2014 19

Ubisoft kolejny raz opni premier gry The Crew, bdcej produkcj wycigow z otwartym wiatem. Tytu ukae si na rynku dopiero w grudniu, ale za to twrcy zapewnili, e przyo si do wersji pecetowej. Nie bdzie powtrki z blokad framerate’u na 30 kl./s tak jak w wersji beta.

The Evil Within debiutuje na rynku. Twrcy udostpniaj list komend konsoli dla wersji PC

Adrian Kotowski 14.10.2014 24

The Evil Within dzisiaj debiutuje na polskim rynku, a pierwsze oceny zachcaj do zakupu. Przy okazji premiery w sieci zostay udostpnione specjalne kody dla pecetowej wersji, dziki ktrym odblokujemy liczb klatek na sekund, staniemy si niemiertelni czy otrzymamy dostp do nielimitowanej iloci amunicji. W kocu Bethesda zacza sucha niezadowolonych graczy.

Dragon Age: Inquisition – wymagania sprztowe wersji PC, obsuga AMD Mantle i PlayStation 4 gr

Bartosz Woldaski 11.10.2014 22

Dragon Age: Inquisition pocztkowo doczy do gier potrzebujcych karty graficznej ze spor iloci pamici, ale wymagania sprztowe wersji PC zostay szybko skorygowane. Po poprawkach tytu studia BioWare nie jest bardziej „sprztoerny” ni Battlefield 4, pierwsza produkcja dziaajca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzcego Dragon Age’a bdzie obsugiwa rozdzielczo 4K i technologi AMD Mantle. Poznalimy te szczegy na temat natywnej rozdzielczoci w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

Strona: