Tagi
Publikacji na stronę
1
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 260213 odsłon | 139 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Wcześniejsze fotografie PCB były prawdziwe. 29
Lepszy sensor i więcej RGB. Razer zaprezentowała nową wersję swojej myszki Mamba Elite. 8
Skyrim VR najchętniej ogrywaną grą na sprzęcie Japończyków. 5
Od Battle Royale nie ma ucieczki. 13
Duży ekran, cienkie ramki i wysoka wydajność. 6
Z DRM oczywiście gorzej. 56
Masa wskazówek na zwiastunie imprezy zielonych. 52
Vega 56 dla profesjonalistów. 16
Core i9-9900K ma osiągać 4,7 GHz na wszystkich rdzeniach.  35
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 31
Dobra okazja dla fanów strzelanek. 8
Oto jak w to się gra. Rage 2 to jedna z gier, które Bethesda zapowiadała na tegorocznych targach E3. 10
Dobra okazja dla fanów strzelanek. 8
Vega 56 dla profesjonalistów. 16
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 31
Facebook
Ostatnio komentowane