Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 09.12.2016 | 10093 odsłony | 34 komentarze

Nowe API trafi do gry wraz z kolejną łatką. Ubisoft oficjalnie poinformował, że w przyszłym tygodniu udostępniony zostanie patch wprowadzający kilka istotnych zmian do gry The Division. Jedną z nich będzie obsługa DirectX 12, który po raz pierwszy pojawił się w tej produkcji na serwerze testowym miesiąc temu. Najwyraźniej deweloperzy są już odpowiednio przygotowani do implementacji tego rozwiązania w swojej grze.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.11.2016 | 8152 odsłony | 44 komentarze

Po prawie miesiącu od premiery doczekaliśmy się odpowiedniej łatki. Studio Firaxis udostępniło dzisiaj nowy, duży patch wprowadzający masę poprawek i usprawnień dla gry Civilization VI. Jedną z najciekawszych nowości jest dodanie do gry obsługi API DirectX 12, na co czekało z pewnością wielu użytkowników komputerów.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.11.2016 | 9343 odsłony | 20 komentarzy

Nowa opcja pojawiła się w nowym patchu 1.5. Osoby testujące najnowszą łatkę na publicznym serwerze testowym gry The Division informują, że tytuł doczekał się obsługi API DirectX 12. W sieci można znaleźć już kilka informacji na temat wydajności nowszej wersji i trzeba przyznać, że w niektórych sytuacjach różnica względem DX11 jest zauważalna.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.10.2016 | 6408 odsłon | 24 komentarze

Naprawa gry trwa w najlepsze. Nixxes udostępniło w sieci najnowszą łatkę dla gry Deus Ex: Mankind Divided, która poza eliminacją rozpoznanych wcześniej błędów wprowadza też oficjalnie obsługę DirectX 12. Do tej pory wszystkie patche związane z tym API były określane jako testowe. Co ważne, deweloperzy pracują nad kolejnymi usprawnieniami, w tym obsługą konfiguracji złożonych z kilku kart graficznych pod najnowszym API Microsoftu.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.02.2016 | 4159 odsłon | 10 komentarzy

Przedstawiciel studia Codemasters oficjalnie potwierdził, że gra F1 2015 otrzyma aktualizację wprowadzającą obsługę API DirectX 12. Nie wiemy niestety, kiedy moglibyśmy spodziewać się uaktualnienia, bo nie przedstawiono żadnych planów z tym związanych. Potwierdzono jedynie, że DX12 na pewno nie trafi do najbliższego patcha.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.04.2015 | 18503 odsłony | 37 komentarzy

Na oficjalnej stronie MSI pojawiła się informacja mówiąca o tym, że Wiedźmin 3: Dziki Gon i Batman: Arkham Knight mają w przyszłości korzystać z API DirectX 12. Oba tytuły będą debiutować już za kilka tygodni, więc najprawdopodobniej otrzymają stosowny patch, gdy na rynku pojawi się już system operacyjny Windows 10. 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 38
Windows Store znów zawodzi. Microsoft wybitnie nie ma szczęścia do premier swoich pecetowych gier. 19
Prezentacja na Intel Extreme Masters. 13
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Kolejny mobilny chip na horyzoncie. 5
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 31
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 24
Chyba mało kto lubi gluty. 55
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 37
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Postanowiliśmy spróbować swoich sił w nowej dla nas formie publikacji – podcaście, zapisie rozmowy. 45
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Facebook
Ostatnio komentowane