Tagi
gdc 2015
1080p (1)   28 nm (1)   aaa (1)   adapter (1)   aep (1)   akcesoria (1)   akcesoria dla graczy (2)   amazon (1)   amd (7)   amd liquidvr (1)   android (1)   api (2)   architektura (1)   biznes (1)   bonaire (1)   borderlands (1)   broadwell (1)   broadwell-k (1)   broadwell-u (1)   broadwell-y (1)   capcom (1)   cd projekt (1)   cena (1)   computex 2015 (1)   cooler master (1)   cortex-a53 (1)   cortex-a57 (1)   cpu (1)   crescend bay (1)   cross-buy (1)   cross-platform multiplayer (1)   crysis (2)   crytek (3)   czerwoni (1)   d-pad (1)   dawn engine (2)   demo (1)   demo technologiczne (1)   deus ex (1)   deus ex universe (2)   deus ex: human revolution (1)   deweloper (1)   deweloperzy (2)   directx 12 (4)   dx12 (1)   dziki gon (1)   eidos montreal (1)   ekran (1)   engine (1)   enlighten (1)   fiji (3)   fiji pro (1)   fiji xt (3)   firma (1)   fizyka (1)   freesync (1)   gala (2)   game developers choice awards (2)   game developers conference (2)   gamepad (2)   gameplay (1)   gdc (5)   geforce (3)   glnext (2)   gm200 (2)   gogle vr (2)   gpu (6)   gra (11)   grafika (4)   gry (11)   gtx 970m (1)   gtx titan (2)   gtx titan x (1)   hd graphics 6200 (1)   hdr 3d (1)   intel (1)   interfejs (1)   iris pro (1)   jen-hsun huang (2)   karta graficzna (5)   kepler (1)   khronos (1)   komputer (1)   konami (1)   koncept (1)   konferencja (3)   konferencje (1)   konsola (5)   kontroler (5)   krzyżak (1)   licencja (1)   m6000 (1)   mantle (1)   maxwell (1)   Microsoft (4)   mizuchi engine (1)   morfeusz (1)   nagrody (2)   najlepsze gry (2)   najlepszy gry 2014 roku (2)   niemcy (1)   nominacje (2)   nowa wersja (1)   nvidia (6)   oculus rift (3)   oculus vr (1)   oczekiwania (1)   okulary (1)   okulary vr (1)   oled (1)   opengl (2)   opengl 4.5 (1)   opengl ng (1)   oprogramowanie (1)   origin (1)   pad (4)   pc (3)   physx (1)   pierwsze wrażenia (1)   pitcairn (1)   plany (1)   playstation (1)   playstation 4 (2)   plebiscyt (2)   pokój dzienny (1)   premiera (2)   prezentacja (6)   procesor (1)   programowanie (2)   project morpheus (2)   projekt (1)   prototyp (1)   przeciek (1)   przyszłość (1)   quadro (1)   r9 290 (1)   r9 290x (1)   r9 390x (3)   radeon (3)   rynek (1)   sdk (1)   shield (1)   shield tablet (1)   silnik (2)   skylake (2)   skylake-k (1)   sony (3)   source 2 (2)   sprzedaż (1)   steam (4)   steam contreller (1)   steam controller (3)   steam link (1)   steam machine (1)   steam machines (2)   steam os (1)   steamos (1)   steamvr (1)   streaming (1)   tablet (1)   tahiti (1)   technologia haptyczna (1)   technologie (1)   tegra (2)   tegra k1 (1)   tegra x1 (2)   the witcher (1)   the witcher 3 (1)   titan (1)   titan x (2)   titan z (1)   tressfx (2)   tressfx 3.0 (2)   unity 5 (2)   unity engine (1)   universal apps (1)   uniwersalne aplikacje (1)   unreal engine 4 (2)   urządzenia wskazujące (2)   urządzenie mobilne (1)   valve (6)   video game awards (2)   vive (1)   vr (2)   vulka (1)   webgl (1)   wideo (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (1)   wild hunt (1)   windows 10 (1)   wirtualna rzeczywistość (2)   wrażenia (1)   wyciek (1)   wydarzenie (1)   wygląd (1)   wyróżnienia (2)   xbox (1)   xbox one (1)   xone (1)   yoshida (1)   zapowiedź (1)   zmiany (1)   zotac steam machine sn970 (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Piotr Gontarczyk | 02.03.2015 | 11465 odsłon | 21 komentarzy

Grupa Khronos najprawdopodobniej ujawniła nazwę nowego interfejsu programowania aplikacji (API), którego konkurentem ma być DirectX 12 firmy Microsoft. Oba rozwiązania oficjalnie mają zostać zaprezentowane już w tym tygodniu, w trakcie konferencji GDC 2015 (Game Developers Conference).

więcej »
Piotr Gontarczyk | 24.02.2015 | 6473 odsłony | 6 komentarzy

Pod koniec 2013 roku firma Valve po raz pierwszy oficjalnie poinformowała o tym, że pracuje nad własnym projektem okularów wirtualnej rzeczywistości, w odpowiedzi na projekt OculusVR. Od tamtego czasu w tej sprawie nie pojawiały się żadne wieści, aż do teraz. Wygląda na to, że Valve zamierza wreszcie zaprezentować efekt swoich prac.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.02.2015 | 4289 odsłon | 9 komentarzy

Nowa edycja Game Developers Conference (GDC 2015) odbędzie się już na początku marca – czego można się po niej spodziewać? Swoją obecnością zaszczycą nas takie firmy, jak Valve (Steam Machines), AMD (DirectX 12, TressFX 3.0), Nvidia (DirectX 12, technologie GameWorks, Nvidia Shield i platforma GRID), Oculus VR (rozwój wirtualnej rzeczywistości) i Microsoft (gry na Xboksa One i system operacyjny Windows 10). Trzeba przyznać, że konferencje w ramach GDC 2015 zapowiadają się jeszcze lepiej niż przed rokiem.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.02.2015 | 9636 odsłon | 45 komentarzy

Możliwości AMD TressFX 3.0 zostaną zaprezentowane na GDC 2015. „Czerwoni” poinformowali, że kolejna wersja technologii odpowiedzialnej za m.in. wygląd i animację włosów w grach będzie częścią silnika Dawn Engine, który ma napędzać projekty w ramach Deus Ex Universe. Życzymy sobie i Wam, żebyśmy wraz z „szamponem” nowej generacji od AMD ujrzeli pierwsze fragmenty z upragnionej, ale wciąż niezapowiedzianej kontynuacji Deus Ex: Human Revolution. 

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.02.2015 | 6585 odsłon | 17 komentarzy

Na 3 marca bieżącego roku Nvidia zaplanowała specjalne wydarzenie, na które zaprasza zaprasza hasłem "Made to Game". Warto od razu zauważyć, że co prawda będzie to drugi dzień targów MWC 2015 (Mobile World Congress) w Barcelonie, ale wydarzenie Nvidii odbędzie się w San Francisco, w ramach konferencji GDC 2015 (Game Developers Conference).

więcej »
Bartosz Woldański | 11.01.2015 | 4098 odsłon | 10 komentarzy

Ogłoszono gry nominowane do tegorocznej edycji Game Developers Choice Awards, w ramach której deweloperzy wybiorą najciekawsze tytuły 2014 roku. O miano najlepszej produkcji roku zawalczą m.in. Alien: Isolation i Middle-earth: Shadow of Mordor, a ponadto na liście nie zabrakło polskich akcentów w postaci This War of Mine oraz The Vanishing of Ethan Carter, które mają szansę wygrać odpowiednio w dwóch oraz w aż czterech kategoriach.   

więcej »
Adrian Kotowski | 08.01.2015 | 8472 odsłony | 12 komentarzy

Kevin Wasilewski, CEO firmy Origin zajmującej się budową komputerów dla graczy, wyjawił w rozmowie z redaktorami serwisu GameSpot, że projekt kontrolera Steam został już sfinalizowany, a samo urządzenie powinno zostać zaprezentowane już w marcu. Wyraził też swoją opinię o samej nazwie Steam Machine, która dla większości użytkowników praktycznie nic nie znaczy.

więcej »
Bartosz Woldański | 18.12.2014 | 9166 odsłon | 21 komentarzy

Z powodu znacznego opóźnienia Steam Machines firma Valve nadal ma sporo czasu na eksperymentowanie ze swoim pierwszym kontrolerem do gier. Do sieci wyciekła grafika sugerująca kolejną zmianę: na lewym panelu dotykowym widnieje teraz D-pad albo coś imitującego krzyżak. Czy to oznacza, że Steam Controller, początkowo zapowiadany jako innowacyjne urządzenie, ostatecznie będzie niewiele różnił się od standardowych gamepadów pokroju Xbox 360? Niekoniecznie. 

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 9
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 16
AIO w cenie taniego laptopa. 4
Nowa wersja z mocniejszą sekcją zasilania. 14
Chip znajdziemy w przyszłorocznych smartfonach z segmentu high-end. 12
Szykuje się zauważalny wzrost wydajności. 29
Producent foteli gamingowych Quersus, wprowadził do sprzedaży linię modeli Vaos. 32
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Fałszywka na Facebooku. 16
Wzrosty wydajności, ale tylko w niektórych przypadkach. 20
Firma Dell EMC rozpoczęła sprzedaż serwerów PowerEdge z procesorami AMD Epyc. 11
Jedno okno duże, a drugie małe. 8
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Facebook
Ostatnio komentowane