tagi
activision (1)   amd radeon (1)   amd tressfx 2.0 (1)   call of duty (1)   directcompute (2)   efekty graficzne (2)   filmik (1)   fps (1)   fur (2)   futro (2)   gdc (2)   geforce (2)   ghosts (1)   gpu (2)   gry (3)   hairworks (2)   infinity ward (1)   karty graficzne (2)   konsole (1)   możliwości (1)   nowe technologie (1)   nvidia (2)   nvidia fur (2)   nvidia geforce (1)   nvidia hairworks (2)   pc (1)   playstation 3 (1)   playstation 4 (1)   poradniki (1)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   prezentacja (1)   radeon (2)   render (2)   renderowanie (2)   roślinność (2)   screeny (1)   technologie (2)   tressfx (2)   wiedźmin 3 (2)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   włosy (2)   xbox 360 (1)   xbox one (1)  
29

Call of Duty: Ghosts – porównanie graficzne i wydajności. PC czy konsole nowej generacji?

Bartosz Woldański 28.11.2013
O ile w przypadku Battlefielda 4 doczekaliśmy się już solidnego porównania grafiki i wydajności, o tyle w przypadku największego konkurenta, Call of...
27

Nvidia HairWorks, czyli technologia na miarę AMD TressFX 2.0

Bartosz Woldański 16.01.2014
Realistyczne włosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowują się do ofensywy i technologia prezentowana (wstępnie) w...
12

Nvidia przypomina o technologii HairWorks

Bartosz Woldański 23.06.2014
Firma Nvidia przedstawiła na oficjalnym materiale wideo technologię HairWorks, którą można było zobaczyć w Call of Duty: Ghosts. Podobnie jak...