Tagi
efekty graficzne
64-bit (1)   aktualizacja (1)   amd (1)   amd radeon (1)   amd tressfx (1)   amd tressfx 2.0 (2)   analiza (2)   anvil next (2)   assassin’s creed iv: black flag (1)   assassin’s creed v (1)   assassin's creed (5)   assassin's creed 4 (1)   assassin's creed iv (2)   assassin's creed iv: black flag (4)   assassin's creed: liberation hd (1)   assassin's creed: unity (1)   batman: arkham knight (1)   black flag (5)   borderlands: the pre-sequel (1)   call of duty: ghosts (2)   cd projekt (1)   cd projekt red (2)   clothing (1)   crpg (1)   crystal dynamic (1)   demo (1)   demonstracja (1)   destruction (1)   directcompute (2)   directx 11 (1)   dlc (1)   dodatek (1)   efekty cząsteczkowe (2)   efekty specjalne (1)   engine (2)   epic (1)   epic games (1)   far cry 4 (1)   filmik (6)   freedom cry (1)   fur (4)   futro (4)   game developers conference (1)   game24 (1)   gameplay (3)   gameworks (2)   gdc (3)   gdc 2014 (1)   geforce (7)   gpu (5)   gra (12)   gra komputerowa (1)   grafika (11)   grafika 3d (1)   grand theft auto (1)   grand theft auto v (1)   gry (12)   gta (1)   gta v (1)   hairworks (4)   infiltrator (1)   karty graficzne (5)   konsole (3)   konwersja (1)   lara croft (1)   możliwości (3)   nowe technologie (2)   nvidia (8)   nvidia fur (3)   nvidia gameworks (2)   nvidia geforce (1)   nvidia hairworks (3)   nvidia physx (1)   obsuwa (1)   opinie (1)   opóźnienie (1)   oprawa wizualna (2)   optymalizacja (1)   pc (10)   physx (3)   piraci (1)   playstation 4 (4)   poradniki (1)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   premiera (2)   prezentacja (2)   project cars (1)   ps 4 (1)   ps3 (2)   ps4 (4)   radeon (4)   radeon sdk (1)   render (3)   renderowanie (3)   rockstar (1)   rockstar games (1)   roślinność (3)   rozszerzenie (1)   rpg (1)   sandbox (3)   screeny (1)   sdk (1)   silnik (3)   sprzedaż (1)   sterowniki (1)   technika (1)   technologia (1)   technologie (8)   tekstury 2k (1)   the crew (1)   the witcher 3 (1)   thief (1)   tomb raider (1)   tomb raider: definitive edition (1)   tressfx (3)   tressfx 2.0 (1)   ubisoft (5)   ue 4 (1)   ue4 (1)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (1)   uplay (1)   ustawienia (1)   war thunder (1)   warface (1)   wiedźmin 3 (5)   wiedźmin 3: dziki gon (4)   witcher 3 (1)   włosy (3)   wydajność (5)   wymagania sprzętowe (1)   wyniki sprzedaży (1)   wysoka rozdzielczość (1)   x360 (2)   x64 (1)   xbox one (3)   xone (4)   zwiastun (3)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 25.09.2013 | 53598 odsłon | 74 komentarze

GTA V jest obiektem pożądania wielu pecetowców, więc nie można dziwić się kolejnym graczom poszukującym jakichkolwiek śladów w kodzie gry pozostawionych przez firmę Rockstar i potwierdzających istnienie wersji PC.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.11.2013 | 28591 odsłon | 21 komentarzy

Gra wreszcie debiutuje na komputerach osobistych po trzech tygodniach od premiery na PlayStation 3 i Xboksa 360. W Polsce oficjalnie ukaże się 21 listopada, a w najbliższy piątek w wybranych krajach także na nadchodzącym urządzeniu Microsoftu – Xboksie One. O recenzjach Assassin's Creed IV: Black Flag wspominaliśmy pod koniec października (średnia ocen waha się od 82 do 88% w zależności od platformy), teraz zebraliśmy dla Was materiały porównujące grafikę wersji na PC oraz stare i nowe konsole.  

więcej »
Bartosz Woldański | 21.09.2014 | 28442 odsłony | 62 komentarze

Poznaliśmy więcej szczegółów na temat dodatkowych efektów graficznych, jakie dane nam będzie podziwiać w takich grach, jak Assassin’s Creed: Unity, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon. O tym, że niektóre z nich będą obsługiwać rozwiązania „Zielonych”, wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, ale teraz rozszerzono nie tylko listę tytułów, ale także technologii w ramach Nvidia GameWorks. 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.05.2015 | 25454 odsłony | 50 komentarzy

Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się już jutro. Nic więc dziwnego, że CD Projekt RED podsyca apetyt na jedną z najbardziej oczekiwanych gier. Mimo że dotychczasowe materiały wideo nie wykazały dużych różnic w grafice między wersjami konsolowymi a PC, to dla najbardziej wymagających graczy przygotowano specjalne efekty w ramach Nvidia GameWorks, do których zaliczają się HairWorks, PhysX Destruction i PhysX Clothing. W edycji komputerowej Wiedźmina 3 zwiększymy również rozdzielczość do 4K oraz włączymy ustawienia „Ultra”, w tym opcję HBAO+. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.03.2014 | 13432 odsłony | 29 komentarzy

Technologia Nvidia HairWorks, znana wcześniej jako Nvidia Fur, została w tym tygodniu zaprezentowana na przykładzie gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, nadchodzącego cRPG-a polskiego studia CD Projekt RED. W ubiegłym roku podziwialiśmy na materiałach wideo futerko wilków, a podczas tegorocznej edycji GDC 2014 twórcy odsłonili nieco więcej. Dzięki redakcji PC Games Hardware, która opublikowała nagranie prezentujące sierść przykładowego potwora oraz nieodłącznego przyjaciela Geralta, konia Płotki, możemy podziwiać bardzo miły dla oka efekt graficzny. Zarówno „statycznie”, jak i w ruchu.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 11835 odsłon | 27 komentarzy

Realistyczne włosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowują się do ofensywy i technologia prezentowana (wstępnie) w Wiedźminie 3 i pod koniec listopada ubiegłego roku również w Call of Duty: Ghosts zmienia nazwę na Nvidia HairWorks.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11661 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 11389 odsłon | 9 komentarzy

Nvidia prezentuje swoje rozwiązania technologiczne w kolejnej, chociażby po Batman: Arkham Origins, grze, w której dodatkowe efekty zobaczą wyłącznie posiadacze kart GeForce. To, że amerykański koncern współpracuje z producentami gier, nie jest żadnym novum, ale w ostatnim czasie próbuje zachęcić graczy większą liczbą tytułów oferujących ustawienia niedostępne na konkurencyjnych układach graficznych. 

więcej »
Bartosz Woldański | 19.12.2013 | 10685 odsłon | 66 komentarzy

Gra Assassin’s Creed IV: Black Flag otrzymała oficjalną aktualizację dodającą do gry efekty graficzne będące zasługą technologii Nvidia PhysX. Z małym opóźnieniem do sprzedaży trafiła wersja pecetowa pierwszego fabularnego DLC, zatytułowanego Freedom Cry.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2013 | 10499 odsłon | 17 komentarzy

Opublikowano kolejny oficjalny materiał wideo prezentujący od kuchni silnik Unreal Engine 4. Po omówieniu procesu tworzenia modeli postaci przyszedł czas na przedstawienie efektów graficznych, jakie deweloperzy mogą uzyskać przy użyciu nowego engine'u.

więcej »
Bartosz Woldański | 17.09.2013 | 7373 odsłony | 13 komentarzy

Francuski koncern Ubisoft opublikował kolejny materiał wideo z Assassin’s Creed IV: Black Flag. Omówiono w nim zastosowane technologie, które w pełnej krasie ujrzymy wyłącznie na konsolach nowej generacji oraz pecetach.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.06.2014 | 7360 odsłon | 12 komentarzy

Firma Nvidia przedstawiła na oficjalnym materiale wideo technologię HairWorks, którą można było zobaczyć w Call of Duty: Ghosts. Podobnie jak konkurencyjny TressFX, tak i to rozwiązanie jest obecne wyłącznie w jednej produkcji (odświeżonego Tomb Raidera nie liczymy). Zarówno „Zieloni”, jak i „Czerwoni” na razie zachęcają deweloperów do wykorzystania narzędzi służących do realistycznej symulacji i wyrenderowania zarówno sierści zwierząt, jak i włosów postaci (jednak kosztem liczby klatek). Jak dobrze wiemy, kolejną grą w kolejce do obsługi Nvidia HairWorks jest polski Wiedźmin 3: Dziki Gon.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.09.2013 | 6142 odsłony | 15 komentarzy

Mimo obietnic firma Ubisoft (ponownie) zdradziła, że Assassin’s Creed IV: Black Flag zadebiutuje najpierw na konsolach obecnej generacji, a dopiero kilka tygodni później na PC, zapewne razem z wersjami na konsole nowej generacji. Szykuje się zatem powtórka z rozrywki…

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Od kilku dni trwa już nasz plebiscyt Tech Awards 2018, w którym czytelnicy mogą wyłonić najlepsze produkty technologiczne tego roku. 12
Czy platforma będzie dobrą alternatywą dla innych serwisów VoD? 19
Dobra wiadomość dla bardziej zamożnych graczy. 8
Choć tzw. Czarny Piątek jest dopiero za tydzień, to niektóre firmy postanowiły się pospieszyć. 10
Nieraz już Blizzard robił niespodziankę graczom i oferował sieciową grę Overwatch za darmo przez np. 9
Dobry moment, żeby wypróbować płatną wersję serwisu. 15
Skojarzenia z tabletami są jak najbardziej na miejscu. 15
Konsola oczywiście będzie odpowiednio tańsza. 8
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 30
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Choć tzw. Czarny Piątek jest dopiero za tydzień, to niektóre firmy postanowiły się pospieszyć. 10
Skojarzenia z tabletami są jak najbardziej na miejscu. 15
Na święta nie będzie prezentów. 46
Dobry moment, żeby wypróbować płatną wersję serwisu. 15
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 41
Spokojnie, firma i tak niedługo zaoferuje nowy rodzaj łączności. 12
Dobra wiadomość dla bardziej zamożnych graczy. 8
Dobry moment, żeby wypróbować płatną wersję serwisu. 15
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 17
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 20
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Zestaw kultowych gier w nowej odsłonie. 14
Facebook
Ostatnio komentowane