Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 12.11.2018 | 18245 odsłon | 80 komentarzy

Ray tracing w grach na razie tylko na sprzęcie Nvidii. Serwis 4Gamer przeprowadził krótki, ale bardzo interesujący wywiad z Davidem Wangiem z Radeon Technologies Group, w którym poruszono tematy Vegi w 7 nm, nowej generacji GPU oraz techniki ray tracingu. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że czerwoni nie zamierzają się spieszyć z dodaniem obsługi bibliotek DXR do swojego sprzętu, choć zapewniają, że w przyszłości na pewno taka opcja się pojawi.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.11.2018 | 17004 odsłony | 34 komentarze

Podano też zalecane ustawienia do gry z włączoną techniką ray tracingu. DICE udostępniło w sieci oficjalne wymagania sprzętowe gry Battlefield V. Z udostępnionych informacji wiemy, że jeśli działał Wam dobrze BF1, to w najnowszą część serii też spokojnie zagracie. Mocniejszy komputer będzie potrzebny dopiero do gry z wykorzystaniem bibliotek DXR.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.10.2018 | 10378 odsłon | 18 komentarzy

W końcu coś powinno ruszyć w temacie śledzenia promieni. Użytkownicy komputerów z systemem Windows 10 mogą już pobierać aktualizację October 2018 Update. Wśród długiej listy zmian, jedna jest szczególnie istotna dla posiadaczy kart GeForce RTX. Chodzi o dodanie bibliotek DXR, dzięki którym możliwe będzie wykorzystanie funkcji nowego sprzętu Nvidii służących do obliczeń związanych z ray tracingiem.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.03.2019 | 9913 odsłon | 82 komentarze

Firma stawia na śledzenie promieni. Podczas GDC 2019 Nvidia ujawniła swoje plany, dotyczące przede wszystkim rozwoju technik i sprzętu związanych z ray tracingiem. Firma chwaliła się możliwościami swojej architektury Turing, ujawniła nowe produkcje korzystające z ray tracingu i przede wszystkim ogłosiła, że z możliwości tej techniki w grach będą mogli skorzystać również właściciele kart z rodziny Pascal.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.02.2019 | 8964 odsłony | 26 komentarzy

Nadchodzi ważna aktualizacja silnika. Epic udostępnił poglądową wersję Unreal Engine 4.22, która pozwala deweloperom wykorzystać w swoich projektach technikę śledzenia promieni liczoną w czasie rzeczywistym. Z możliwości będą mogli początkowo korzystać głównie posiadacze nowych kart Nvidii, ale w przyszłości ray tracing w grach powinien bez problemów działać też na innych urządzeniach.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 21.03.2018 | 8415 odsłon | 25 komentarzy

Marketingowcy już na polach startowych. Electronic Arts to nie tylko gry, które pojawiają się na rynku. Firma ma własny dział rozwoju, który w ukryciu pracuje nad nowymi projektami, np. silnikami gier. Dział Search for Extraordinary Experiences Division (SEED) został zapowiedziany w trakcie ubiegłorocznych targów E3.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.03.2018 | 7340 odsłon | 27 komentarzy

Ważna funkcja trafia do DirectX 12. Podczas dzisiejszej prezentacji na GDC 2018 Microsoft oficjalnie zaprezentował API DirectX Raytracing (DXR). Dzięki nowemu zestawowi funkcji twórcy gier będą mogli w łatwy sposób korzystać ze śledzenia promieni w produkcjach, które tworzą. Implementacja ma być prosta, a podstawową zgodność z DXR oferuje większość sprzętu kompatybilnego z DX12.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.11.2018 | 4833 odsłony | 21 komentarzy

Coś dla właścicieli GeForce’ów RTX. UL Benchmarks zapowiedziało wprowadzenie na rynek nowego benchmarka 3DMark Port Royal, służącego do testowania wydajności kart graficznych w zadaniach związanych ze śledzeniem promieni. Wieści o tym oprogramowaniu pojawiły się w sieci już kilka miesięcy temu, a teraz w końcu dowiedzieliśmy się, kiedy będziemy mogli z niego skorzystać.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  135
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 4
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 7
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 7
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 11
Dwie gry w dwóch sklepach. 9
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 12
Facebook
Ostatnio komentowane