tagi
1080p (9)   12k (1)   30 fps (7)   30 kl./s (1)   30fps (3)   3d xpoint (1)   4k (2)   60 fps (4)   60 kl./s (2)   720p (5)   792p (2)   ac unity (1)   action-rpg (1)   amd mantle (1)   battlefield 4 (1)   battlefield hardline (1)   battlefield: hardline (2)   battlefront (1)   beta (1)   beta testy (1)   beta-testy (1)   bf (2)   bioware (1)   call of duty (1)   cd projekt (3)   cd projekt red (3)   cenega (2)   ci games (1)   city interactive (1)   codemasters (1)   crpg (3)   data premiery (3)   deck13 (1)   dice (1)   disrupt (2)   długość gry (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   dysk twardy (1)   ea (2)   ea dice (1)   ego 4.0 (1)   ego engine (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (2)   f1 2015 (1)   fledge (1)   fledge engine (1)   formuła 1 (1)   fragmenty rozgrywki (3)   frostbite 3 (2)   gameplay (5)   ghosts (1)   gra (12)   gra komputerowa (1)   grafika (9)   gry (12)   gry akcji (3)   gwiezdne wojny (1)   infinity ward (1)   intel (2)   konsola (3)   konsole (2)   lords of the fallen (1)   mantle (1)   Microsoft (1)   nośnik danych (1)   noty (1)   obraz (1)   oceny (2)   optane (2)   pc (10)   playstation (4)   playstation 3 (1)   playstation 4 (6)   plotki (1)   podzielony ekran (1)   pogłoski (1)   polska gra (3)   porównanie (2)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   premiera (8)   project cars (1)   ps3 (3)   ps4 (13)   recenzje (1)   red engine 3 (1)   renderowanie (1)   resolution (2)   rozdzielczość (13)   różnice (1)   rpg (4)   rpg akcji (1)   sandbox (4)   screen (1)   screeny (3)   skalowanie (1)   skradanka (1)   slasher (1)   sledgehammer games (1)   sony (1)   spekulacje (1)   square enix (1)   ssd (2)   star citizen (1)   star wars (1)   star wars battlefront (1)   star wars: battlefront (1)   test (2)   the witcher 3 (3)   the witcher 3: wild hunt (1)   thief (1)   tpp (2)   trailer (1)   ubisoft (3)   ubisoft montreal (2)   unreal engine 3 (1)   visceral games (2)   watch dogs (2)   watch_dogs (2)   wiedźmin 3 (3)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   wii u (1)   windows (1)   wrażenia (1)   wydajność (8)   wymagania (2)   wymagania sprzętowe (3)   wymagania systemowe (3)   wyścigi (1)   x360 (3)   xbox (1)   xbox 360 (1)   xbox one (7)   xbox one playstation 4 (1)   xo (3)   xone (12)   zapis rozgrywki (4)   zrzut (1)   zwiastun (3)  

Call of Duty: Ghosts - kolejna gra, która na konsoli Xbox One będzie wyglądać gorzej niż na PlayStation 4

Piotr Gontarczyk 31.10.2013 123

W ubiegłym tygodniu poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe gry Call of Duty: Ghosts, w wersji dla platformy PC (Windows). Okazało się, że gra wymaga co najmniej 6 GB pamięci RAM, aczkolwiek pozostałe podzespoły, takie jak procesor czy karta graficzna są trochę mniej przesadzone (przynajmniej względem oczekiwań).

Thief na PlayStation 4 w 1080p, a na Xbox One tylko w 900p

Bartosz Woldański 19.02.2014 121

Obie wersje mają być wyświetlane w 30 klatkach na sekundę. Poza tym nowy Thief stanie się kolejnym tytułem, który będzie działał w niższej rozdzielczości na Xboksie One niż na PlayStation 4. Według przedstawiciela studia Eidos Montreal różnice mają być jednak trudne do wychwycenia.

Ubisoft: 60 kl./s nie powinno być standardem

Adrian Kotowski 09.10.2014 106

Ubisoft broni swojego wyboru dotyczącego rozdzielczości i liczby klatek na sekundę w grze Assassin’s Creed: Unity na konsolach Xbox One i PS4. Firma postanowiła przekonać graczy, że 30 kl./s jest lepsze niż 60 kl./s, co ma być związane z „filmowością” danej produkcji. Co więcej według przedstawicieli francuskiego giganta wyższy framerate nie będzie jakąkolwiek normą i nie powinno się do tego za wszelką cenę dążyć.

Wiedźmin 3 – 60 FPS nie dla konsol. CD Projekt RED odpowiada dlaczego

Bartosz Woldański 23.02.2015 79

Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie działał w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani też żadną nowiną, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjaśnia dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji, czy może twórcy mają inne priorytety? 

Watch Dogs – Ubisoft potwierdził rozdzielczość i wydajność na PlayStation 4 i Xbox One

Bartosz Woldański 13.05.2014 73

Firma Ubisoft wreszcie przestała milczeć, ucinając wszelkie plotki i spekulacje dotyczące rozdzielczości i wydajności Watch_Dogs w wersji na konsole nowej generacji. W ostatnich dniach… dwukrotnie poruszyliśmy temat edycji na PlayStation 4, opierając się na opisie dostępnym na oficjalnej stronie internetowej koncernu Sony, który niestety wprowadzał w błąd, co zostało szybko skorygowane. Jak będzie wyglądać rozdzielczość i liczba klatek na sekundę w rzeczywistości?

Wiedźmin 3: Dziki Gon wygląda obecnie na konsolach tak, jak wersja PC na minimalnych ustawieniach?

Bartosz Woldański 11.04.2014 65

Od zeszłego roku wiemy, że studio CD Projekt RED celuje w 30 kl./s na konsolach obecnej generacji – a jak z rozdzielczością? Co z PC? Jaką kartę graficzną będziemy potrzebować do maksymalnych detali w Wiedźminie 3? Do odpowiedzi na te pytania dotarł rosyjski serwis Gametech i… mogą się one wydać nieco niepokojące. Czy mamy podstawy do obaw?

Wiedźmin 3 – wymagania a rzeczywistość. Nowe screeny i gameplay

Bartosz Woldański 28.05.2015 61

W styczniu graliśmy kilka godzin we wczesną wersję gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i sprawdziliśmy, jak wymagania sprzętowe mają się do rzeczywistości. W maju przygotowaliśmy już test kart graficznych i procesorów w tej grze. Chyba jest się czego obawiać, bo Intel Core i7-4790 i GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci niekiedy nie dawały sobie rady nawet w wysokich detalach (a są jeszcze ustawienia „ultra” i Nvidia HairWorks). Trzeba mieć jednak na uwadze, że studio CD Projekt RED wciąż pracuje nad grą, a co za tym idzie – proces optymalizacyjny jeszcze się nie zakończył. Pozostaje wierzyć, że po majowej premierze będzie (dużo) lepiej. Poza tym Wiedźmin 3 na tę chwilę prezentuje się naprawdę dobrze, również od strony wizualnej, co możecie zobaczyć na najnowszych screenach i kilkunastominutowym gameplayu.

Battlefield: Hardline w 720p na Xbox One i 900p na PlayStation 4

Marek Cekaw 09.03.2015 46

Battlefield: Hardline będzie działać w rozdzielczości 720p na konsoli Xbox One i 900p na PlayStation 4. Taką informację podało na Twitterze studio Visceral Games. Tym samym twórcy nie spełnili obietnic, jakie złożyli graczom jeszcze w ubiegłym roku, kiedy zapewniano, że na obu konsolach obecnej generacji bez problemu osiągnięte zostanie 1080p i 60 kl./s.

Intel Optane 900P 280 GB - test nośnika danych SSD

Wojciech Koczyk 28.02.2018 45

Technika 3D XPoint była zapowiadana jako rewolucja, która zatrze granicę między pamięcią operacyjną (RAM) a nośnikami danych. Nawet po wzięciu poprawki na marketingową przesadę sugerowało to wyjątkową wydajność. Działanie 3D XPoint sprawdzamy w praktyce na przykładzie drogiego urządzenia Intela, modelu Optane 900P.

Call of Duty: Advanced Warfare PS4 działa w 1080p. Zobacz najnowszy zwiastun

Piotr Gontarczyk 30.10.2014 45

Już za kilka dni oficjalnie do sprzedaży trafi Call of Duty: Advanced Warfare, a więc długo oczekiwana nowa część serii Call of Duty, którą dla konsol PlayStation 4 i Xbox One oraz platformy Windows opracowała firma Sledgehammer Games. Tytuł ten jednak mimo, że oficjalnie do sklepów trafi 4 listopada, to już trafił w ręce niektórych szczęśliwców.

Project CARS w 1080p na PS4 i 900p na XONE

Adrian Kotowski 15.04.2015 33

Twórcy gry Project CARS ujawnili rozdzielczości w których będzie działała gra na konsolach obecnej generacji. Lepiej pod tym względem wygląda PlayStation 4, ale na obu urządzeniach powinniśmy się spodziewać 60 kl./s. Jak nietrudno domyślić się, najlepiej wypadać ma oczywiście PC, gdzie będziemy mogli stworzyć konfigurację złożoną z trzech monitorów 4K. O ile oczywiście gracz będzie miał sprzęt, który temu podoła.

Watch Dogs – premiera oraz porównanie grafiki i wydajności

Bartosz Woldański 27.05.2014 24

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

Intel Optane SSD 900p - "Niebiescy" zapowiadają nową serię nośników z kośćmi 3D XPoint

Tomasz Kurzak 27.10.2017 22

Optane SSD 900p, czyli najszybsze nośniki od Intela. Technika 3D XPoint po raz pierwszy została zaprezentowana przy okazji wprowadzenia do sprzedaży przeznaczonego do zastosowań serwerowych modelu DC P4800X oraz mających służyć jako cache dla HDD nośników Optane. Dziś "Niebiescy" zapowiedzieli nową serię nośników skierowaną do twórców gier i treści, a także graczy - Optane SSD 900p.

Dragon Age: Inquisition – wymagania sprzętowe wersji PC, obsługa AMD Mantle i PlayStation 4 górą

Bartosz Woldański 11.10.2014 22

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

Lords of the Fallen na Xbox One „tylko” w 900p. Walka z bossem na nowym gameplayu

Bartosz Woldański 24.09.2014 21

Jedną z ciekawszych gier października tego roku może okazać się polskie Lords of the Fallen, nad którą czuwa Tomasz Gop, jeden z twórców Wiedźmina. Producent, nieco ponad miesiąc przed premierą, potwierdził rozdzielczość, w jakiej będą wyświetlane wersje na PlayStation 4 i Xboksa One. A na rozbudzenie apetytu opublikowano nowy, dość długi gameplay przedstawiający klimatyczną lokację, w której zmierzymy się m.in. z wielkim bossem (Infiltratorem).

Battlefield: Hardline - światowa premiera i oceny

Adrian Kotowski 18.03.2015 16

Battlefield: Hardline zadebiutował wczoraj na światowych rynkach. Gra zbiera nie najgorsze oceny, ale jednocześnie jest to najniżej oceniany tytuł z serii. Tradycyjnie już kampania dla jednego gracza nie zachwyca, nieco lepiej jest natomiast w trybie wieloosobowym, choć nie wszystko zostało do końca przemyślane. Jednocześnie większość recenzentów jest zgodna, że gra jest bardziej dopracowana technicznie na swoją premierę w porównaniu do Battlefield 4.

Star Wars Battlefront beta dostępna do jutra

Bartosz Woldański 12.10.2015 15

Beta testy Star Wars Battlefront potrwają dzień dłużej. O tej decyzji firma Electronic Arts poinformowała na oficjalnym forum gry. Gracze będą mogli pograć dłużej, a studio EA DICE ma nadzieję na wykrycie "ekstremalnych scenariuszy, które sprawiają, że wybranym użytkownikom zdarzają się problemy techniczne, takie jak wyrzucenie z gry czy utrata połączenia". 

F1 2015 - wymagania sprzętowe wersji PC

Bartosz Woldański 27.04.2015 12

F1 2015 ma wyższe wymagania sprzętowe niż ubiegłoroczna edycja, co wiąże się z przejściem na nowy silnik. Zgodnie ze złożoną obietnicą, nadchodząca odsłona wyścigów ze stajni Codemasters ma oferować doznania wizualne godne obecnej generacji, czego nie dane nam było doświadczyć w F1 2014, która wyszła jedynie na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. „Mistrzowie kodu” wreszcie żegnają się ze starymi konsolami.