Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 27.05.2016 | 29268 odsłon | 53 komentarze

CD Projekt RED ujawnił informację o nowej łatce dla gry Wiedźmin 3: Dziki Gon oznaczonej numerem 1.20. Patch naprawia wiele znalezionych błędów i wprowadza kilka modyfikacji, o które prosili gracze. Co jednak najważniejsze, jest wymagany do zainstalowania ostatniego dodatku Krew i wino, który zostanie udostępniony już 31 maja. 

więcej »
Adrian Kotowski | 05.04.2017 | 13775 odsłon | 38 komentarzy

Bioware w końcu poprawi dziwne animacje twarzy. Twórcy Mass Effect: Andromeda ujawnili informacje na temat nowej łatki 1.05, która zostanie udostępniona jutro. Lista zmian jest całkiem długa, a to nie koniec, bo firma podała też część rzeczy, które mają zostać wprowadzone w późniejszym czasie. Większość ujawnionych usprawnień wyraźnie wskazuje, że gra została wydana nieco zbyt wcześnie. 

więcej »
Adrian Kotowski | 21.05.2015 | 37436 odsłon | 28 komentarzy

CD Projekt RED udostępnił w sieci najnowszą łatkę dla gry Wiedźmin 3: Dziki Gon oznaczoną numerem 1.03. Paczka poprawek dostępna jest w chwili obecnej tylko dla wersji PC, ale twórcy zapewniają, że konsolowy patch jest już przygotowaniu. Pakiet naprawia wiele błędów i według twórców zwiększa wydajność samej gry i technologii Hairworks. Wiedźmin 3 ma też działać o wiele stabilniej niż wcześniej.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.10.2016 | 13521 odsłon | 25 komentarzy

Playground Games poprawia swoją produkcję. Studio poinformowało na oficjalnej stronie gry Forza Horizon 3, że w najbliższym czasie udostępniona ma zostać łatka eliminująca wiele zgłaszanych przez graczy problemów. Z patcha powinni ucieszyć się szczególnie pecetowcy, którzy bardzo często skarżyli się na problemy z płynnością działania tytułu. 

więcej »
Adrian Kotowski | 14.10.2016 | 8988 odsłon | 24 komentarze

Twórcy wprowadzają kolejne usprawnia działania gry. Forza Horizon 3 doczeka się nowej aktualizacji, która ma wyeliminować zgłaszane przez graczy błędy wprowadzić kilka zmian w rozgrywce. Miejmy nadzieję, że tym razem łatka wprowadzi jakąś różnicę w działaniu tytułu, bo poprzednia niestety nie zmieniła zbyt wiele, choć deweloperzy twierdzili co innego.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.10.2016 | 6714 odsłon | 24 komentarze

Naprawa gry trwa w najlepsze. Nixxes udostępniło w sieci najnowszą łatkę dla gry Deus Ex: Mankind Divided, która poza eliminacją rozpoznanych wcześniej błędów wprowadza też oficjalnie obsługę DirectX 12. Do tej pory wszystkie patche związane z tym API były określane jako testowe. Co ważne, deweloperzy pracują nad kolejnymi usprawnieniami, w tym obsługą konfiguracji złożonych z kilku kart graficznych pod najnowszym API Microsoftu.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.11.2017 | 9938 odsłon | 22 komentarze

Duży plus dla Ubisoftu. Assassin’s Creed Origins otrzymał łatkę o oznaczeniu 1.03, która naprawia długą listę błędów, ale przede wszystkim wyraźnie poprawia działanie produkcji. Szczególnie zadowoleni powinni być właściciele procesorów czterowątkowych, gdzie zmiany są najbardziej odczuwalne. O poprawie wydajności głośno mówią gracze, a serwis Overclock3D.net postanowił sprawdzić, jak wygląda to w rzeczywistości.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.02.2017 | 11944 odsłony | 20 komentarzy

Lista zmian jest naprawdę bardzo długa. DICE przedstawiło dzisiaj wszystkie nowości, jakie trafiły do zimowej aktualizacji dla gry Battlefield 1. Wśród nich znajdziemy m.in. funkcję obsługi wynajętych serwerów, czy zmiany w rangach klasowych. Deweloperzy wypisali też długą listę usprawnień i poprawek błędów dotyczących różnych aspektów działania gry. 

więcej »
Adrian Kotowski | 11.07.2017 | 18566 odsłon | 18 komentarzy

To się nazywa długie wspieranie swojej gry. Valve udostępniło wczoraj nową łatkę do wydanej w 1998 roku produkcji Half-Life. Pojawienie się patcha wyraźnie zaskoczyło graczy, bo aktualizowanie tak starych tytułów raczej nie jest zbyt często spotykaną praktyką. Podobną łatkę otrzymało także kilka gier korzystających z silnika kultowej strzelanki, w tym pierwszy Counter-Strike. 

więcej »
Adrian Kotowski | 28.11.2017 | 4093 odsłony | 6 komentarzy

Deweloper naprawia swój błąd. Na początku listopada informowaliśmy Was o kontrowersyjnej decyzji twórców Nioh: Complete Edition, którzy w swoim tytule wydanym na PC nie zaimplementowali obsługi myszki. Deweloperzy i wydawca usłyszeli pod swoim adresem sporo cierpkich słów, które na szczęście zmobilizowały ich do pracy. Efekty tej zmiany zobaczymy w zbliżającej się łatce.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 11
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 6
Tego typu konstrukcje mogą być przyszłością rynku urządzeń przenośnych. 5
Firma stawia na sztuczną inteligencję. 8
Nie jest źle, chociaż część klientów firmy będzie musiała trochę poczekać. 7
Wirtualna rzeczywistość dostępna dla jeszcze większej liczby graczy. 9
Nvidia wprowadza na rynek kolejny model karty graficznej z rodziny Turing, tym razem wyraźnie tańszy.  35
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 43
Czyżby odświeżone nazewnictwo było zapowiedzią większych zmian? 8
O urządzeniu mówi się już od kilku miesięcy. 12
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 11
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 6
Wirtualna rzeczywistość dostępna dla jeszcze większej liczby graczy. 9
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 24
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 43
Dobry sprzęt do pracy i multimediów. 10
Facebook
Ostatnio komentowane