Reklama

W portalu PCLab.pl istnieje możliwość reklamowania się w obrębie całego serwisu, bądź w wybranych jego działach. Dla każdego zainteresowanego jesteśmy gotowi przygotować profesjonalną ofertę uwzględniającą wszelkiego rodzaju indywidualne życzenia dotyczące miejsca, wielkości, czy też technologii, w której ma być wykonany przekaz reklamowy.

Dysponujemy oprogramowaniem, które steruje wyświetlaniem reklam na serwisie (tzw. adserwer). Każdy nasz klient otrzymuje indywidualne konto na adserwerze. Po zalogowaniu się, może samemu sterować przebiegiem kampanii reklamowej w czasie rzeczywistym. Adserwer pokazuje klientowi, z dokładnością do jednej godziny, liczbę wyemitowanych reklam, liczbę kliknięć w reklamę oraz współczynnik CTR. W razie potrzeby klient sam może wymienić reklamę (baner, button) na inną.

Nasz adserwer pozwala również profilować (targetować) reklamy wg określonych kryteriów, np.:

  • według czasu - reklama emitowana jest w określone dni, godziny
  • według numerów IP użytkownika
  • według systemu operacyjnego lub przeglądarki użytkownika
  • według lokalizacji użytkownika

Mamy możliwość określenia częstotliwości wyświetlania banerów dla pojedynczego użytkownika. Takie limitowanie liczby odsłon zapobiega „zużyciu" się przekazu reklamowego.

Po zakończeniu kampanii specjalnie dla Państwa przygotujemy szczegółowe raporty z przebiegu kampanii.

Osoby zainteresowane reklamą na łamach PCLab.pl proszone są o kontakt:

Aleksander Brzeziński, Aleksander.Brzezinski@mediaimpact.pl, tel. 505 522 080

Katarzyna (Karpiuk) Gawryluk, Katarzyna.Gawryluk@mediaimpact.pl, tel.  662 280 591 (klienci zagraniczni).

 

Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 7
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 68
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 16
Będzie też wersja Explore Edition. 11
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Kolejny średni tytuł na wyłączność na platformę Microsoftu. 12
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 7
Będzie też wersja Explore Edition. 11
Portugalia w jednym szeregu z Włochami i Rosją. 26
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 68
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
DICE przygotowało też sporo usprawnień gry. 19
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 7
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 16
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane