Informacja prasowa
Creative_pr, Wtorek, 25 lipca 2017, 13:30
Znajdujesz się w sekcji Informacje prasowe. Zamieszczone tutaj materiały zostały opracowane przez firmy niezwiązane
z redakcją PCLab.pl czy Grupą Onet.pl SA. Redakcja PCLab.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść poniższej publikacji.

Na życzenie klientów z całego świata Creative wprowadza głośniczki w niespotykanych jaskrawych i pastelowych kolorach, czy zapotrzebowanie potwierdzi polski rynek, pokaże sprzedaż. 

Centrala Creative w Singapurze ogłosiła systematyczne wprowadzanie kolejnych kolorów popularnych na całym świecie głośniczków Muvo 2c, będą między innymi tak śmiałe wersje, jak różowa, pomarańczowa, fioletowa, pastelowe pochodne zieleni, niebieskiego i czerwonego. Wielbiciele słuchania muzyki w każdym wieku mają znaleźć coś dla siebie.

Nowe, żywe kolory inspirowane są kolorami lata, dodatkowo funkcjonalność głośniczków, ich odporność na zachlapanie I możliwość połączenia dwóch sztuk w zestaw stereo, pozwala na świetną zabawę nad wodą I na basenie.

 

Informacje o głośnikach Creative Muvo 2c – małe, kompaktowe, odporne na zachlapanie z komunikacją Bluetooth zapewniają imponujące brzmienie i głęboki bas, wbudowany odtwarzacz MP3, został zaprojektowany z profesjonalnie wysterowanymi przetwornikami i wbudowanym pasywnym radiatorem, aby uzyskać niezwykły dźwięk. Głośniki zapewniają dzisiejszym użytkownikom smartfona i tabletu małe, ale wydajne rozwiązanie nagłośnieniowe Bluetooth. Teraz mogą zabrać ze sobą muzykę niemal wszędzie - Muvo 2c jest odporny na działanie promieni słonecznych, a nawet jest pyłoszczelny. Creative Muvo 2c umożliwia również bezprzewodowe łączenie drugiego głośnika w celu uzyskania jeszcze wersji stereo albo zwyczajnie mocniejszego i na większej przestrzeni  dźwięku w dowolnym miejscu. A jeśli to nie wystarczy, głośniki są dostarczane z oprogramowaniem Sound Blaster Control Panel dla komputerów PC i Mac, które umożliwiają personalizację profilu akustycznego i dostosowanie ustawień korektora do potrzeb właściciela.

 

Nowe kolory głośniczków są aktualnie dostępne na Creative.com w cenie EUR 39.99.

Więcej informacji na www.creative.com.

 

 

 

O firmie Creative

Creative jest światowym liderem w zakresie produktów do rozrywki cyfrowej. Znany ze swoich kart dźwiękowych Sound Blaster® i wprowadzania rewolucyjnych rozwiązań technologii multimedialnej firma Creative obecnie rozwija dziedzinę cyfrowej rozrywki dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom audio. Bezprzewodowe głośniki premium, bezprzewodowe słuchawki i zaawansowane wzmacniacze dla melomanów oraz cyfrowe konwertery audio. Dzisiaj firma Creative ponownie rozwija markę Sound Blaster, której baza użytkowników przekracza 400 milionów. Jej przełomowe produkty Sound Blaster Roar i Sound Blaster X7 przyczyniają się do stworzenia nowej generacji sieci mobilnych, łącząc światy komputerów, smartfonów, i tabletów. Własne technologie firmy Creative, innowacyjny sprzęt, aplikacje i usługi wykorzystują Internet, umożliwiając konsumentom korzystanie z wysokiej jakości rozrywki cyfrowej - zawsze i wszędzie.

# # #

 

Niniejsza informacja dotyczy produktów wprowadzonych w Europie. Dostępność może ulec zmianie bez uprzedzenia i może się różnić w innych miejscach na świecie według lokalnych czynników i wymagań. Creative, logo Creative, logo Sound Blaster i logo BlasterX są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Creative Technology Ltd w Stanach Zjednoczonych i / lub innych krajach. Wszelkie prawa zastrzeżone. Call of Duty jest znakiem towarowym Activision Publishing, Inc. Counter-Strike jest znakiem towarowym Valve Corporation. Battlefield 1 jest znakiem towarowym firmy Electronic Arts Inc. i jej oddziałów. Wszystkie pozostałe znaki towarowe są własnością ich odpowiednich właścicieli.

 

PowerSales International powstał w marcu 2009 roku, firmę utworzyli byli pracownicy polskiego biura Creative Labs. Zespół posiada 12 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów Creative, gwarantujące zachowanie najwyższych standardów współpracy z partnerami i klientami końcowymi. Firma jest wyłącznym przedstawicielem Creative w Europie Środkowo – Wschodniej.

Ocena :
Brak ocen
Zaloguj się, by móc oceniać
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 59
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Codemasters znowu dało radę. 20
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane