aktualności

Baldur's Gate III na pierwszych grafikach. Prezentacja rozgrywki już dzisiaj wieczorem

14
27 lutego 2020, 17:07 Adrian Kotowski

Już dzisiaj fani serii Baldur's Gate będą mogli zobaczyć, jak prezentuje się pierwszy materiał z rozgrywki z Baldur's Gate III. Wielu z Was pewnie nie może się doczekać, więc dobrym pomysłem może być rzucenie okiem na grafiki z gry, które wyciekły do sieci. Te wyglądają bardzo obiecująco, choć na pewno przyda się jeszcze kilka szlifów.

Załączone niżej materiały trafiły do sieci przez niefrasobliwość portalu JeuxActu, który pospieszył się z ich publikacją. Z naszej perspektywy to bardzo dobra wiadomość, bo w ten sposób zobaczyliśmy, jak wyglądać ma ten tytuł. Część grafik prezentuje ekran rozgrywki ze prawdopodobnie wstępnym projektem interfejsu. Widać na nich również, że tytuł zaoferuje tryb walki turowej – fani pierwowzoru muszą mieć nadzieję, że twórcy jednak zaoferują wybór i dadzą opcję potyczek w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą.

Nieźle prezentuje się ponadto modele postaci w czasie rozmów. Wygląda na to, że twórcy poszli za przykładem serii Dragon Age, gdzie takie taka prezentacja prowadzenia konwersacji sprawdziła się bardzo dobrze. Przypominamy, że prezentacja rozgrywki z Baldur's Gate III odbędzie się dzisiaj o godzinie 21:00. Powyżej zamieszczamy materiał z kanału Google Stadia, na której to platformie BG3 również będzie dostępne.

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Baldur's Gate III

Gracze lubiący gry RPG mogą sprawdzić kilka naszych propozycji zakupowych. Nabywając wymienione niżej gry z załączonych linków wspieracie nasz portal.

Źródło: Facebook
daerraghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
daerragh2020.02.27, 17:39
-6#1
Dla mnie grafika 3D po prostu nie pasuje do rasowych, izometrycznych, fabularnych gier RPG (nie hack'n'slash). Dla przykładu obie częsci Pillars of Eternity wyglądały wyśmienicie w 2D. Niestety, szkoda, że druga część sprzedała się tak marnie, co niestety, po części może być z powodu właśnie grafiki 2D, a nie 3D.
Edytowane przez autora (2020.02.27, 18:25)
wake_upZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wake_up2020.02.27, 18:11
daerragh @ 2020.02.27 17:39  Post: 1235329
Dla mnie, grafika 3D po prostu nie pasuje do rasowych, izometrycznych, fabularnych gier RPG (nie hack'n'slash). Dla przykładu obie częsci Pillars of Eternity wyglądały wyśmienicie w 2D. Niestety, szkoda, że druga część sprzedała się tak marnie, co niestety, po części może być z powodu właśnie grafiki 2D, a nie 3D.

Kompletnie nie kupuje tego argumentu.
Divinity: Original Sin 2 jest w 3d, jest piękne i jest świetne. Dla mnie lepsze od pilarsow.
blastaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
blasta2020.02.27, 18:36
Oby tylko walka była taka jak w BG1 i 2, czyli czasu rzeczywistego z aktywną pauzą. Pod spodem jakoś te tury i rzuty kostką się przeliczały. Jeżeli walka będzie taka jak w Divinity to nie kupię.
SaryZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sary2020.02.27, 19:43
Bardzo miło wspominam baldury, z chęcią sprawdzę też i tą część, ale nie ukrywam że przyjemnością i ciekawością zagrałbym w coś w świecie baldura, ale z widokiem TPP.
DiuranZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Diuran2020.02.27, 20:12
-1#5
Sary @ 2020.02.27 19:43  Post: 1235342
Bardzo miło wspominam baldury, z chęcią sprawdzę też i tą część, ale nie ukrywam że przyjemnością i ciekawością zagrałbym w coś w świecie baldura, ale z widokiem TPP.


A ja mam ochotę na klocki LEGO ale ARPG cos jak diablo lub bardziej torchlight.
krysia1990xxxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
krysia1990xxx2020.02.27, 20:21
Wygląda jak Dragon Age.
Oby fabuła i rozbudowanie gry (przedmioty, questy, rozwój postaci, itd.) były na wysokim poziomie.
IsharothZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Isharoth2020.02.27, 20:56
-1#7
daerragh @ 2020.02.27 17:39  Post: 1235329
Dla mnie grafika 3D po prostu nie pasuje do rasowych, izometrycznych, fabularnych gier RPG (nie hack'n'slash). Dla przykładu obie częsci Pillars of Eternity wyglądały wyśmienicie w 2D. Niestety, szkoda, że druga część sprzedała się tak marnie, co niestety, po części może być z powodu właśnie grafiki 2D, a nie 3D.

Mam zupełnie inne zdanie. Pillarsy i podobne RPG sprawiały wrażenie jakby były na siłę zrobione w tym oldschoolowym stylu. Nie mam nic przeciwko grafice 2D, wręcz przeciwnie, bo uwielbiam np. wszelkie gierki wykonane w pixel art. Ale grafika w Pillarsach wyglądała po prostu brzydko. Nawet grafika 2D może korzystać dziś z dobrodziejstw technologii i wyglądać lepiej niż kiedyś, przecież nie musimy grać w same pseudorealistyczne gierki. Ale mogłyby chociaż wyglądać ładnie, a nie na siłę odwzorowywać klasyki, tylko po to żeby dogodzić graczom którzy ciągle wracają do starych czasów. We wspomnianych wcześniej grach z pixel art twórcy często bawią się oświetleniem, co czasem naprawdę potrafi zrobić wrażenie. Czy Obsidian w Pillarsach chociaż spróbował czegoś, aby dostosować je do dzisiejszych czasów? Raczej nie.
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2020.02.27, 23:00
Isharoth @ 2020.02.27 20:56  Post: 1235353
daerragh @ 2020.02.27 17:39  Post: 1235329
Dla mnie grafika 3D po prostu nie pasuje do rasowych, izometrycznych, fabularnych gier RPG (nie hack'n'slash). Dla przykładu obie częsci Pillars of Eternity wyglądały wyśmienicie w 2D. Niestety, szkoda, że druga część sprzedała się tak marnie, co niestety, po części może być z powodu właśnie grafiki 2D, a nie 3D.

Mam zupełnie inne zdanie. Pillarsy i podobne RPG sprawiały wrażenie jakby były na siłę zrobione w tym oldschoolowym stylu. Nie mam nic przeciwko grafice 2D, wręcz przeciwnie, bo uwielbiam np. wszelkie gierki wykonane w pixel art. Ale grafika w Pillarsach wyglądała po prostu brzydko. Nawet grafika 2D może korzystać dziś z dobrodziejstw technologii i wyglądać lepiej niż kiedyś, przecież nie musimy grać w same pseudorealistyczne gierki. Ale mogłyby chociaż wyglądać ładnie, a nie na siłę odwzorowywać klasyki, tylko po to żeby dogodzić graczom którzy ciągle wracają do starych czasów. We wspomnianych wcześniej grach z pixel art twórcy często bawią się oświetleniem, co czasem naprawdę potrafi zrobić wrażenie. Czy Obsidian w Pillarsach chociaż spróbował czegoś, aby dostosować je do dzisiejszych czasów? Raczej nie.

A moje zdanie jest takie iż w dzisiejszych czasach można mieć i jedno i drugie wystarczy zaimplementować do gry dwa widoki.
Co do samego gameplaya jestem zawiedziony. Walka turowa jest dosyć powolna przy takim trybie rozgrywki. Real time z aktywną pauzą był dynamiczniejszym systemem.
SNC2020.02.27, 23:06
blasta @ 2020.02.27 18:36  Post: 1235335
Oby tylko walka była taka jak w BG1 i 2, czyli czasu rzeczywistego z aktywną pauzą. Pod spodem jakoś te tury i rzuty kostką się przeliczały. Jeżeli walka będzie taka jak w Divinity to nie kupię.

no niestety wyszlo z tego dos3, mozna sobie odpuscic
Edytowane przez autora (2020.02.27, 23:07)
ZdzisiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Zdzisiu2020.02.28, 06:51
Jakaś gra przypominająca NWN z nazwą BG3 ale na pewno BG zbyt dużo wspólnego nie ma, zwłaszcza klimatu.
Zaloguj się, by móc komentować
1