aktualności

Hitman 2 z AMD FidelityFX i poprawkami wydajności w trybie DX12

4
20 listopada 2019, 17:23 Adrian Kotowski

IOI Interactive nadal prężnie rozwija swoją grę Hitman 2, dodając niej nową zawartość i poprawiając jej działanie. Wprowadzona dzisiaj listopadowa aktualizacja jest tego najlepszym potwierdzeniem. Gracze otrzymają kilka ulepszeń, w tym także tych, przygotowanych wyłącznie z myślą o PC. Chodzi m.in. o dodanie do produkcji techniki AMD FidelityFX, choć to nie jedyna nowość.

Dzięki wspomnianemu wyżej FidelityFX, do gry Hitman 2 dodano opcję wyostrzenia CAS, która może znacząco poprawić jakość obrazu, gdy aktywny jest wygładzanie krawędzi TAA. Do wyboru gracz otrzymuje cztery poziomy tego ustawienia: wyłączone, słabe, średnie i mocne. Podobnie jak w innych grach z FidelityFX, technika jest dostępna zarówno dla posiadaczy Radeonów, jak i kart z serii GeForce.

Hitman 2

Najświeższa aktualizacja ma ponadto poprawić działanie gry. Deweloperzy zapewniają, że zauważalnie zmniejszono obciążenie CPU w scenach uzależnionych od jego wydajności, gdy gra działa z API DX12. Dodatkowo zmniejszono zużycie pamięci na kartach graficznych Nvidii. Kolejna poprawka dotyczy pamięci cache shaderów – wprowadzone usprawnienia zmniejszają czas potrzebny na uruchomienie gry z DX12 co zauważymy po jej odpaleniu po każdej aktualizacji sterowników, czy pobraniu kolejnych aktualizacji do Hitmana 2.

Na sam koniec IOI Interactive wspomina o jeszcze jednej łatce, nad którą pracuje obecnie studio. Jej wprowadzenie ma usunąć problemy z wydajnością w trybie DX12, raportowane w wybranych lokacjach czy sytuacjach podczas rozgrywki. Firma właśnie testuje poprawkę, ale nie jest jeszcze w stanie powiedzieć, kiedy zostanie udostępniona wszystkim posiadaczom gry.

Źródło: IOI Interactive
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.11.20, 20:30
Bardzo lubię takie newsy.
NamonakiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Namonaki2019.11.20, 20:45
-2#2
jakiś wysyp AMD FidelityFX ...
decorator12 @ 2019.11.20 20:30  Post: 1223701
Bardzo lubię takie newsy.

za?
Deweloperzy zapewniają, że zauważalnie zmniejszono obciążenie CPU w scenach uzależnionych od jego wydajności, gdy gra działa z API
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122019.11.20, 23:36
Namonaki @ 2019.11.20 20:45  Post: 1223702
jakiś wysyp AMD FidelityFX ...
decorator12 @ 2019.11.20 20:30  Post: 1223701
Bardzo lubię takie newsy.

za?
Deweloperzy zapewniają, że zauważalnie zmniejszono obciążenie CPU w scenach uzależnionych od jego wydajności, gdy gra działa z API

Za poprawie działania gry po takim czasie. Pewnie - nie trwało to tygodnia. Wiele gier jest olanych po dwóch miesiącach (Andromeda...)
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Filip4542019.11.24, 20:00
Fajnie jest sobie odpalić Hitmana. Dobrze, że developerzy go nadal aktualizują.

W serii jest wiele fajnych aspektów. Najbardziej podobały mi się lokacje z dużym zagęszczeniem postaci NPC. Przyznam, że w czasach świetności Hitmana to był rzadki widok w grach. Nie sądzicie?
Edytowane przez autora (2019.11.24, 20:01)
Zaloguj się, by móc komentować
1