aktualności

Rockstar udostępnił dużą łatkę 1.14 do pecetowej wersji Red Dead Redemption 2

11
14 listopada 2019, 14:53 Adrian Kotowski

Rockstar w końcu wziął się za łatanie pecetowej wersji gry. Firma udostępniła dzisiaj dużą łatkę do komputerowe edycji Red Dead Redemption 2, która ma wyeliminować najczęściej napotykane błędy przez graczy. Lista zmian jest ogromna, więc można mieć nadzieję, że choć część usterek rzeczywiście zostanie usuniętych.

Najnowsza łatka do Red Dead Redemption 2, oznaczona numerem 1.14, została oficjalnie zapowiedziana przez Rockstara już wczoraj. W opublikowanym wtedy komunikacie firma zrzuciła część winy za działanie pecetowej wersji gry na Nvidię i jej sterowniki, co było dość kontrowersyjnym ruchem. Mimo wszystko dobrze, że deweloperzy poważnie zabrali się za naprawianie tego tytułu, dzięki czemu jest szansa, że w przyszłości wyeliminują większość problemów. Może to niestety zająć trochę czasu, ale do premiery wersji na Steama większość rzeczy powinna już działać dobrze.

Red Dead Redemption 2

Poniżej możecie zapoznać się z kilkoma ważniejszymi usprawnieniami, które znajdziemy w najnowszej łatce. Całą resztę możecie przejrzeć, przechodząc na tę stronę. Lista najważniejszych zmian prezentuje się następująco:

  • dodano dodatkowy argument uruchamiania (-cpuLoadRebalancing), by zrównoważyć obciążenie rdzeni i uniknąć sytuacji z problemami ze współpracą ze sterownikami Nvidii na konfiguracjach z procesorami 4- i 6-rdzeniowymi,
  • dodano usprawnienia wydajności i poprawki stabilności dla kart graficznych wyposażonych w 4 GB lub mniej pamięci, w przypadku rozgrywki w trybie Vulkan,
  • usunięto problemy graficzne występujące na konfiguracjach wielomonitorowych, gdy gra włączona jest w trybie pełnoekranowym,
  • usunięto problem z błędną detekcją sprzętu i problemami z przełączaniem się między trybami HDR i SDR,
  • usunięto błąd, przez który gra mogła się wyłączyć podczas uruchomiania lub po wyświetleniu ekranu z logo RDR2,
  • naprawiono usterkę, przez którą gra mogła się samoczynnie wyłączyć podczas przełączania trybu wyświetlania z okna na pełny ekran,
  • wyeliminowano problem, przez który użytkownik nie mógł odpalić gry Red Dead Redemption 2 klikając na skrót na pulpicie.

Osoby zainteresowane zakupem pecetowej edycji Red Dead Redemption 2 powinny szukać gry na platformie Rockstara lub w Epic Games Store. Poniżej możecie natomiast sprawdzić ceny kluczy do gry, sprzedawanych przez zewnętrzne sklepy.

Źródło: Rockstar
DeXterro94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DeXterro942019.11.14, 15:00
-5#1
Szkoda że dopiero teraz się za to biorą, dla wielu osób niesmak pozostanie i tak. No i w końcu - jakiś już czas temu na platformie testowej jakoś to działało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mati865Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mati8652019.11.14, 15:28
DeXterro94 @ 2019.11.14 15:00  Post: 1222925
Szkoda że dopiero teraz się za to biorą, dla wielu osób niesmak pozostanie i tak. No i w końcu - jakiś już czas temu na platformie testowej jakoś to działało ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To się nazywa: 'szeroko zakrojone beta testy', teraz jak wiadomo co nie działa można to naprawić (lub zwalić na kogoś).
luk21plZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
luk21pl2019.11.14, 16:15
Pogorszyli jakosc grafiki więc nie klaskać
Banan92Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Banan922019.11.14, 16:59
Mieli rok by zrobić dobry port... a port wygląda jakby jakiś losowy typ na kolanie go napisał w 2 tygodnie :D
Atak_SnajperaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Atak_Snajpera2019.11.14, 17:04
Wygląda to tak
1) EPIC store / Rockstar store = Wersja Beta
2) Steam = Wersja RTM.
Edytowane przez autora (2019.11.14, 17:04)
Rafko122Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Rafko1222019.11.14, 20:14
jedno naprawili drugie zepsuli ;) przynajmniej u mnie, ale teraz chociaż idzie grać.
Makavcio2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio22019.11.14, 22:16
Jeszcze tylko 109GB i się dowiem, czy dobrze działa :E
Heinrich07Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Heinrich072019.11.14, 22:35
-3#8
DeXterro94 @ 2019.11.14 15:00  Post: 1222925
Szkoda że dopiero teraz się za to biorą, dla wielu osób niesmak pozostanie i tak. No i w końcu - jakiś już czas temu na platformie testowej jakoś to działało ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Rockstar utarł nosa musztardowej rasie, która chwilę po ogłoszeniu premiery na PC latała na forach i dziękowała użytkownikom konsol za beta-testy.

Tak to się robi :E
Edytowane przez autora (2019.11.14, 22:36)
DeXterro94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DeXterro942019.11.15, 09:06
Heinrich07 @ 2019.11.14 22:35  Post: 1223009
DeXterro94 @ 2019.11.14 15:00  Post: 1222925
Szkoda że dopiero teraz się za to biorą, dla wielu osób niesmak pozostanie i tak. No i w końcu - jakiś już czas temu na platformie testowej jakoś to działało ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Rockstar utarł nosa musztardowej rasie, która chwilę po ogłoszeniu premiery na PC latała na forach i dziękowała użytkownikom konsol za beta-testy.

Tak to się robi :E


Coś w tym jest. Aktualnie zajmuję się beta testami Death Stranding. Mam nadzieję że wyrobię się na premierę na PC ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2019.11.15, 09:52
Banan92 @ 2019.11.14 16:59  Post: 1222959
Mieli rok by zrobić dobry port... a port wygląda jakby jakiś losowy typ na kolanie go napisał w 2 tygodnie :D

Konsole architekturą sprzętu mało i softu mało co już się różnią od biurkowych komputerów, więc 'port' to za duże słowo, a takie idiotyczne problemy, jak z RDR2, wyglądają jeszcze bardziej idiotycznie.
Zaloguj się, by móc komentować
1