aktualności

Call of Duty: Modern Warfare bez zrzutów zaopatrzenia i lootboksów

17
14 października 2019, 14:08 Adrian Kotowski

Przynajmniej na premierę. Już wielokrotnie wspominaliśmy, że premiera Call of Duty: Modern Warfare jest jedną z najważniejszych w tym roku. Atmosferę z nią związaną podgrzewały informacje o płatnych dodatkach, które miały zostać zaimplementowane w grze przez Infinity Ward i Activision. Twórcy postanowili wypowiedzieć się na ten temat i uspokoić zaniepokojonych graczy.

W krótkim wpisie na Reddicie, przedstawiciel Infinity Ward odniósł się do – jego zdaniem – "niepoprawnych" informacji na temat Call of Duty: Modern Warfare. Chodzi oczywiście o kwestię lootboksów, która rozpaliła do czerwoności środowisko fanów gry. Wiele internetowych źródeł podawało, że nowy CoD będzie posiadał tego typu elementy, które na dodatek mogą wpływać na rozgrywkę. Nic więc dziwnego, że gracze są zaniepokojeni.

Wracając do wspomnianego, redditowego wpisu, czytamy w nim, że Infinity Ward zdecydowanie nie pracuje nad żadnymi zrzutami zaopatrzenia i systemem lootboksów. Wszystkie funkcjonale elementy (np. broń) mają być odblokowywane podczas rozgrywki. Deweloperzy zapewnili również, że w ciągu tego tygodnia ujawnią kolejne istotne dane na temat swojego tytułu. Miejmy nadzieję, że będą przynajmniej tak pozytywne, tak opisana w tym newsie deklaracja.

Inna sprawa, że niepokojące jest samo wyrażenie, zastosowane przez Infinity Ward. Podmiot wskazuje, że nie pracuje nad lootboksami, a nie że ich na pewno nie będzie. Po Call of Duty: Black Ops 4 można mieć niestety spore wątpliwości, czy tego typu płatnych elementów nie zobaczymy w Modern Warfare w przyszłości. Należy przecież przypomnieć, że BO4 nie miał skrzynek na premierędodano je kilka miesięcy później, bez oglądania się na opinie graczy. Jeśli interesuje Was nowy CoD i zamierzacie zagrać w niego na PC, to tutaj znajdziecie szczegółowe informacje o jego wymaganiach sprzętowych. Przypominamy, że premiera Call of Duty: Modern Warfare została wyznaczona na 25 października tego roku. Poniżej znajdziecie natomiast oferty sprzedaży wersji konsolowych. Niestety tym razem pecetowcy raczej nie otrzymają wersji pudełkowej. 

Źródło: Reddit
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Filip4542019.10.14, 14:21
Za to będą pewnie mikropłatności :E
BelforZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Belfor2019.10.14, 14:29
13#2
Activision w ostatnim CODzie zrobił pogrom po prostu. Pozatrudniali psychologów i wyskoczyli z systemem zrzucania lootboxów w trakcie pobytu w HUBie, gdzie inni gracze oglądają jak otwierasz skrzynkę. Żeby tego było mało, kilka wyzwań miało właśnie na celu oglądanie jak inni otwierają te lootboxy. Znając same Acti, to czasem pewnie zdarzało się tak, że to bot przebrany za człowieka otwierał skrzynkę stwarzając iluzję ekscytacji podawanej ludziom wokół. Nie miejcie złudzeń ludzie. Takie firmy zatrudniają całe sztaby wysokopłatnych ekspertów, którzy tworzą pomysły na to jak wykorzystać ludzką psychologię. Ich celem jest tylko to, ile pieniędzy będą mogli wyciągnąć. Wizja artystyczna się w grach komputerowych skończyła. Nie licząc tych mniejszych, można policzyć na palcach jednej ręki tych, którzy starają się jeszcze wykonać dobrą grę.
DeXterro94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DeXterro942019.10.14, 14:29
-5#3
Filip454 @ 2019.10.14 14:21  Post: 1219893
Za to będą pewnie mikropłatności :E


Chyba każda dzisiejsza gra ma opcjonalny system mikropłatności. Cieszy jednak informacja że 'Wszystkie funkcjonale elementy (np. broń) mają być odblokowywane podczas rozgrywki.'. To powinno wystarczyć.

No i bardzo cieszy fakt że seria ma szansę wstać w końcu z kolan.
tomek1717Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tomek17172019.10.14, 14:30
nadal mnie zastanawia 175gb gry.. skyrim miał otwarty swiat tyle rzeczy opcji itp a wazył przy tym kilka gb, a strzelanka ? z kampania 3h jak to zawsze cody, to chyba jakies pliki smieci zeby kazdy myslał ze to jakas zaawansowana wielka gra xD
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Filip4542019.10.14, 14:34
DeXterro94 @ 2019.10.14 14:29  Post: 1219895
Filip454 @ 2019.10.14 14:21  Post: 1219893
Za to będą pewnie mikropłatności :E


Chyba każda dzisiejsza gra ma opcjonalny system mikropłatności. Cieszy jednak informacja że 'Wszystkie funkcjonale elementy (np. broń) mają być odblokowywane podczas rozgrywki.'. To powinno wystarczyć.

No i bardzo cieszy fakt że seria ma szansę wstać w końcu z kolan.


Miejmy nadzieję, że płatne będą tylko rzeczy kosmetyczne, nie wpływające na rozgrywkę.

Ja się raczej nie nastawiam na powrót do korzeni.
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2019.10.14, 14:49
-4#6
Póki płatna jest kosmetyka, to nie ma najmniejszego problemu. Tworzenie gry w 2019 roku kosztuje znacznie więcej niż kiedyś i muszą to jakoś pokryć. Lepsze takie lootboxy dla chętnych, niż gry za 120 dolarów. Szczególnie że kolor naszych wąsów czy karabinu nie ma zupełnie żadnego znaczenia. Zwykła fanaberia, za którą słusznie pobierana jest opłata. Jeszcze z 10 lat temu praktycznie niczego nie dało się zmienić i wszyscy byli zadowoleni. A teraz ludzie wpadają w histerię jak nie dadzą im durnowatych czapeczek i neonowych noży.

tomek1717 @ 2019.10.14 14:30  Post: 1219896
nadal mnie zastanawia 175gb gry.. skyrim miał otwarty swiat tyle rzeczy opcji itp a wazył przy tym kilka gb, a strzelanka ? z kampania 3h jak to zawsze cody, to chyba jakies pliki smieci zeby kazdy myslał ze to jakas zaawansowana wielka gra xD

Nie pliki śmieci, tylko tekstury wysokiej jakości bez kompresji dla olbrzymiej ilości zróżnicowanych obiektów. Nowe gry są znacznie bardziej skomplikowane graficznie i taki Skyrim na tle nowych standardów przypomina bardziej pykankę na telefon. Kiedyś gry miały po kilkaset czy nawet kilkadziesiąt kilobajtów i też możnaby rzecz, że to wystarcza. Mimo wszystko jest olbrzymi postęp pod tym względem.
Edytowane przez autora (2019.10.14, 15:14)
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2019.10.14, 15:21
-3#7
SajlorMun @ 2019.10.14 14:49  Post: 1219900
Póki płatna jest kosmetyka, to nie ma najmniejszego problemu. Tworzenie gry w 2019 roku kosztuje znacznie więcej niż kiedyś i muszą to jakoś pokryć. Lepsze takie lootboxy dla chętnych, niż gry za 120 dolarów. Szczególnie że kolor naszych wąsów czy karabinu nie ma zupełnie żadnego znaczenia. Zwykła fanaberia, za którą słusznie pobierana jest opłata. Jeszcze z 10 lat temu praktycznie niczego nie dało się zmienić i wszyscy byli zadowoleni. A teraz ludzie wpadają w histerię jak nie dadzą im durnowatych czapeczek i neonowych noży.

tomek1717 @ 2019.10.14 14:30  Post: 1219896
nadal mnie zastanawia 175gb gry.. skyrim miał otwarty swiat tyle rzeczy opcji itp a wazył przy tym kilka gb, a strzelanka ? z kampania 3h jak to zawsze cody, to chyba jakies pliki smieci zeby kazdy myslał ze to jakas zaawansowana wielka gra xD

Nie pliki śmieci, tylko tekstury wysokiej jakości bez kompresji dla olbrzymiej ilości zróżnicowanych obiektów. Nowe gry są znacznie bardziej skomplikowane graficznie i taki Skyrim na tle nowych standardów przypomina bardziej pykankę na telefon. Kiedyś gry miały po kilkaset czy nawet kilkadziesiąt kilobajtów i też możnaby rzecz, że to wystarcza. Mimo wszystko jest olbrzymi postęp pod tym względem.

Co w takim CODzie jest skomplikowane? nie ma PT całej sceny, nie ma tekstur oraz filmów w 8K, dźwięku Dolby Atmos 22.2.
NamonakiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Namonaki2019.10.14, 15:41
SajlorMun @ 2019.10.14 14:49  Post: 1219900

Nie pliki śmieci, tylko tekstury wysokiej jakości bez kompresji dla olbrzymiej ilości zróżnicowanych obiektów. Nowe gry są znacznie bardziej skomplikowane graficznie i taki Skyrim na tle nowych standardów przypomina bardziej pykankę na telefon. Kiedyś gry miały po kilkaset czy nawet kilkadziesiąt kilobajtów i też możnaby rzecz, że to wystarcza. Mimo wszystko jest olbrzymi postęp pod tym względem.

to mówisz ze to całe sprzętowe wsparcie kompresji tekstur w kolejnych generacjach GPU jest dla picu?
bo wsparcia kompresji audio nie oferuje żaden sprzęt...
DeniryerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Deniryer2019.10.14, 15:43
SajlorMun @ 2019.10.14 14:49  Post: 1219900
Póki płatna jest kosmetyka, to nie ma najmniejszego problemu. Tworzenie gry w 2019 roku kosztuje znacznie więcej niż kiedyś i muszą to jakoś pokryć. Lepsze takie lootboxy dla chętnych, niż gry za 120 dolarów.

Call of Duty? Drogie w produkcji?
Przecież ta gra wychodzi co roku tylko po to żeby zresetować twój progres...

@Stjepan Path-tracing nie zwiększyłby tak drastycznie rozmiaru potrzebnego na dysku. Do tego wystarczy biblioteka, a cały/e efekt/y są oblicznane w czasie rzeczywistym. Jedynie wypalone na stałe w tekstury efekty PT/RT mógłby zwiększyć zapotrzebowanie na miejsce - zwykle tekstury + wypalone +- różne pory dnia, oświetlenia etc.

IsomaneZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Isomane2019.10.14, 17:24
Przestałem grać w CoDa po Modern Warfare 2 i wiecie co ? Nie żałuję :)
Zaloguj się, by móc komentować
1