aktualności

Doom Eternal z premierą przesuniętą na 2020 rok

7
8 października 2019, 18:02 Adrian Kotowski

Fani serii Doom będą musieli przełknąć gorzką pigułkę, bo pomimo wcześniejszych zapewnień o tegorocznej premierze nowej części o podtytule Eternal, to niestety produkcja trafi na rynek dopiero w 2020 roku. Deweloperzy mają potrzebować więcej czasu na doszlifowanie gry, ale obiecują, że w zamian otrzymamy kilka dodatków. Jeśli czekacie na nową grę id Software, to sprawdźcie dalszą część naszego materiału.

Według poprzednich zapowiedzi, Doom Eternal miał trafić na rynek 20 listopada tego roku, ale tak się jednak nie stanie. id Software ogłosiło dzisiaj, że gra będzie dostępna od 20 marca 2020 roku, choć ta data dotyczy wyłącznie PC, PS4 i XONE. Jeśli myślicie o zakupie strzelanki na Nintendo Switch, to niestety będziecie musieli poczekać jeszcze dłużej. Ile? Tego niestety nie ujawniono.

Wiemy za to, że do Doom Eternal trafią nowe opcje, w tym tryb najazdu, który pozwoli jednemu graczowi wejść do rozgrywki drugiego użytkownika, wcielając się w jednego z demonów i stając się jego przeciwnikiem. Drugim ważnym ogłoszeniem jest zapowiedź Doom 64, które pojawi się na PC i wszystkich wymienionych wcześniej konsolach. Tytuł ten będzie bonusem dla osób, które nabędą Doom Eternal w przedsprzedaży.

Swoją drogą, przesunięcie rynkowego debiutu gry na marzec jest o tyle ciekawe, że w okolicach jej premiery zaplanowano kilka głośnych produkcji. Mowa choćby o Final Fantasy VII Remake, Watch Dogs: Legion, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, czy w końcu Cyberpunk 2077. Konkurencja jest więc silna, choć i wcześniej Doom Eternal miał mocny konkurentów, w tym zapowiedzianą niedawno, pecetową wersję Red Dead Redemption 2.

Źródło: Twitter
ghs2019.10.08, 18:15
no i gut. chociaż jedni co nie wydają półproduktów.
AvitrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avitr2019.10.08, 18:34
Pierwsza gra z ray tracingiem działająca na Windows 7 (dzięki temu że ID Tech 7 jest na Vulkanie).
Markus_TVNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Markus_TVN2019.10.08, 18:43
Ray Tracing w 2020 w nowych grach będzie wymagał minimum RTX 2080 inaczej low detale płynnie albo Ultra klatkowanie .
golyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly2019.10.08, 22:52
widać wpływ RDR2
Ania1984Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ania19842019.10.08, 23:40
Markus_TVN @ 2019.10.08 18:43  Post: 1219462
Ray Tracing w 2020 w nowych grach będzie wymagał minimum RTX 2080 inaczej low detale płynnie albo Ultra klatkowanie .


Albo brak RT i płynna rozgrywka :)
Coś czuje że kolejna generacja Ampere będzie głównie nastawiona na zwiększenie wydajności w RT. Cuda Cores - 25% RT Cores 75% ? I teraz każdy gracz chcący włączyć RT będzie mieć sztuczne ciśnienie patrząc na wykresy wydajności zachęcające do zmiany GPU.
SaryZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Sary2019.10.09, 15:10
Ja tam mam cichą nadzieje ze deweloperzy zaczną lepiej wykorzystywać co mają i lepiej optymalizować gry pod to co już jest, w przeciwnym razie grywalne 4k i RT to będzie za 5 lat a na konsolach RT będzie co najwyżej w szachownicowym 720p
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Filip4542019.10.14, 02:32
Ciekawe, czy przesunięcie premiery będzie skutkowało widocznym 'napracowankiem'.

Szkoda, że przesunęli. Ja i tak gram na podstawowym modelu Xbox One, więc dla mnie, póki co, obojętne są jakieś szczególiki w grafice i nowsze technologie, ewentualnie użyte dzięki przesunięciu premiery.
Zaloguj się, by móc komentować
1