aktualności

Nvidia GeForce Game Ready 436.30 WHQL - sterowniki z optymalizacjami dla sześciu gier i obsługą nowych wyświetlaczy G-SYNC Compatible

7
10 września 2019, 16:18 Adrian Kotowski

Nvidia podzieliła się z użytkownikami swoich kart graficznych sterownikami GeForce Game Ready 436.30 WHQL, oferującymi wiele interesujących nowości. Zieloni przygotowali optymalizacji dla aż sześciu dużych tytułów, a także rozszerzyli listę urządzeń z obsługą G-Sync Compatible. Wygląda na to, że zdecydowanie warto zainstalować ten pakiet.

Nvidia GeForce Game Ready 436.30 WHQL to sterowniki dla kart graficznych GeForce, które mają zapewnić jak najlepsze działanie najnowszych gier. Odpowiednie usprawnienia i optymalizacje przygotowano dla takich tytułów jak Call of Duty: Modern Warfare PC Open Beta, Gears 5, Borderlands 3, FIFA 20, The Surge 2 i Code Vein. Niestety zieloni nie podali, czy i ewentualnie jakich wzrostów wydajności możemy się spodziewać.

Nowe drivery mają gwarantować już odpowiednią współpracę z telewizorami LG OLED, zgodnymi z G-SYNC Compatible. Należy jednak pamiętać, że do chwili udostępnienia aktualizacji dla samych TV i tak nie możemy skorzystać z VRR po HDMI. Cieszy również rozszerzenie samej listy monitorów kompatybilnych z G-SYNC. Tym razem dodano sześć konstrukcji:

  • ACER VG252Q,
  • ACER XV273 X,
  • GIGABYTE AORUS FI27Q,
  • GIGABYTE FI27Q-P,
  • LG 27GL650,
  • LG 27GL63T.

Ostatnią z nowości jest dodany profil SLI dla gry Close to the Sun. Poniżej możecie za to przyjrzeć się liście usterek, które zostały wyeliminowane w oprogramowaniu GeForce Game Ready 436.30 WHQL:

  • usunięto przypadki przycinania obrazu w grach Fortnite i CS:GO po aktywacji ustawieniu Low Latency Mode na Ultra,
  • usunięto błąd powodujący samoczynne wyłączanie się gier Forza Motorsport 6 i 7 podczas rozgrywki,
  • naprawiono problem z migotaniem wyświetlacza na ekranie wyboru postaci w World of Warcraft,
  • przełączanie zegarów Boost w układach GeForce GTX 970M działa już poprawnie,
  • usunięto kolorowe przekłamania widoczne na powierzchniach w grach Forza Horizon 4, Gears of War 4 i Gears 5, odpalonych na kartach z serii GeForce RTX 20,
  • usunięto problem z pojawieniem się migotania ekranu podczas odtwarzania materiału wideo na YouTube, odpalonego w przeglądarce Firefox, gdy użytkownik przewijał film, a dodatkowo aktywna była funkcja G-SYNC,
  • usunięto błąd powodujący BSOD po włączeniu techniki śledzenia promieni na kartach Pascal w grze Control.

Lista nierozwiązanych błędów ma podobną długość i prezentuje się tak:

  • technika G-SYNC może nie włączyć się automatycznie na niektórych monitorach G-SYNC Compatible po aktualizacji sterowników,
  • gra SpaceEngine może się samoczynnie wyłączać po uruchomieniu,
  • Tom Clancy’s The Division II może się samoczynnie wyłączyć, gdy jest odpalony z API DX12,
  • FIFA 19 może się samoczynnie wyłączyć do pulpitu,
  • UBOAT może się wyłączyć z powodu problemów z alokacją pamięci,
  • możliwe pojawienie się komunikatu błędu podczas rozgrywki w grze z API Vulkan, gdy wywołany zostanie panel Nvdia FreeStyle lub Nvidia Ansel (dotyczy tylko systemu Windows 7).

Najnowsze sterowniki Nvidia GeForce Game Ready 436.30 WHQL dostępne są już do pobrania ze strony zielonych, przechodząc tutaj. Można je również zainstalować przez aplikację GeForce Experience. Jeśli jesteście zainteresowani nabyciem najnowszych kart graficznych Nvidii, to niżej możecie przyjrzeć się ofertom z polskich sklepów.

Źródło: prasowe
DrzemorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Drzemor2019.09.10, 17:09
-5#1
Pozdrawiam wszystkich grających mecze rankingowe w fifie :D
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2019.09.10, 17:17
-2#2
Szybko poszło z tym vrr, teraz tylko szukać testów w necie czy to jest hdmi vrr bez bzdur czy może nv blokuje tylko dla lg, czy też może aktualizacja po stronie lg jest związana z tym, że gpu nv nie mają wyjść hdmi 2.1 i vrr się nie aktywuje, więc potrzebne są pewne poprawki. (choć do samego vrr nie jest wymagane hdmi 2.1)

EDIT.

Nieważne już, jest to otwarte wsparcie HDMI VRR czyli dla wszystkich

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/...-screen-gaming/
Edytowane przez autora (2019.09.10, 17:19)
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2019.09.10, 17:19
-5#3
szefons @ 2019.09.10 17:17  Post: 1216825
Szybko poszło z tym vrr, teraz tylko szukać testów w necie czy to jest hdmi vrr bez bzdur czy może nv blokuje tylko dla lg, czy też może aktualizacja po stronie lg jest związana z tym, że gpu nv nie mają wyjść hdmi 2.1 i vrr się nie aktywuje, więc potrzebne są pewne poprawki. (choć do samego vrr nie jest wymagane hdmi 2.1)

EDIT.

Nieważne już, jest to otwarte wsparcie HDMI VRR czyli dla wszystkich, wreszcie...

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/...-screen-gaming/
MyfosZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Myfos2019.09.10, 18:24
-4#4
szefons @ 2019.09.10 17:17  Post: 1216825
Szybko poszło z tym vrr, teraz tylko szukać testów w necie czy to jest hdmi vrr bez bzdur czy może nv blokuje tylko dla lg, czy też może aktualizacja po stronie lg jest związana z tym, że gpu nv nie mają wyjść hdmi 2.1 i vrr się nie aktywuje, więc potrzebne są pewne poprawki. (choć do samego vrr nie jest wymagane hdmi 2.1)

EDIT.

Nieważne już, jest to otwarte wsparcie HDMI VRR czyli dla wszystkich

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/...-screen-gaming/
No i super :D Dzięki za link
Ania1984Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ania19842019.09.10, 21:27
Nie no super.. kochana Nvidia wykasowała z opisu sterów bląd: ''możliwe wyłączenie się gry Overwatch z błędem „Your rendering device has been lost” nie naprawiając go. To się nazywa pełen profesjonalizm.
maslo32Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
maslo322019.09.11, 22:04
nvidia zaczyna wydawac niezłe buble optymalizacja jak diabli na sterownikach oznaczonych jako 3602 wszystko stabilne klatki ledwo drgną a na tych gears 5 i kilka innych gier zamiast lepiej to gorzej klatki skaczą jak w sinusoidzie raz 100 a tu nagle spada do 40 i zacina jak na starym kompie
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2019.09.14, 05:14
Ania1984 @ 2019.09.10 21:27  Post: 1216851
Nie no super.. kochana Nvidia wykasowała z opisu sterów bląd: ''możliwe wyłączenie się gry Overwatch z błędem „Your rendering device has been lost” nie naprawiając go. To się nazywa pełen profesjonalizm.

Ten błąd nie dotyczy tylko nVidii. Na AMD masz dokładnie ten sam problem i leży on po stronie Blizzarda. Gra jest niestabilna i tyle. Wystarczy sobie przejrzeć dostępne w sieci rozwiązania problemu, by się o tym przekonać.
Zaloguj się, by móc komentować
1