aktualności

Red Dead Redemption 2 na PC prawdopodobnie z obsługą DX12

8
10 lipca 2019, 11:41 Adrian Kotowski

Nowy tydzień, nowa plotka o pecetowym RDR2. Duża grupa komputerowych graczy nie może się już doczekać, aż Rockstar zapowie wprowadzenie swojej najnowszej gry na ich platformę sprzętową. Kolejne informacje publikowane w sieci wskazują, że powoli zbliżamy się do tego ogłoszenia, tym razem za sprawą przecieków o opcjach graficznych dostępnych w komputerowej wersji RDR2.

Nowe odkrycie to już drugie w obrębie tygodnia, które dotyczy komputerowej edycji Red Dead Redemption 2. Wcześniej informowaliśmy was o znalezieniu wpisu na temat tej wersji gry w kodzie strony Rockstar Social Club, a teraz sprawa także dotyczy kodu, ale odnalezionego w aplikacji „towarzyszącej” dla gry. Sprawa jest o tyle skomplikowana, że wiele linijek tekstu można powiązać również z GTA V, ale są takie, które na pewno nie dotyczą tej produkcji.

Jedną z nich jest odniesienie do API DirectX 12, a konkretnie zestawu funkcji DX 12_1, jako maksymalnej obsługiwanej opcji. Jak zapewne pamiętacie, tego typu ustawienia nie było w poprzedniej pecetowej produkcji Rockstara - tam mogliśmy wybrać między API DX10 i DX11. Pojawia się też wzmianka o zestawie opcji graficznych Ultra i nowych funkcjach w Rockstar Editor, których również brakuje w GTA V. Dopełnieniem jest informacja o wolumetrycznej mgle, która może dość mocno obciążyć nawet bardzo potężne zestawy komputerowe.

Odnalezienie kolejnych danych o pecetowym RDR2 naprawdę cieszy, choć do chwili zapowiedzi gry i tak trzeba wszystkie tego typu wieści traktować jak plotki i podchodzić do nich z odpowiednim dystansem. Jeśli chcecie już teraz ograć tę produkcję, to pozostaje zakupić wersję na jedną z konsol obecnej generacji.

Źródło: GTAForums
Bemx2kZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bemx2k2019.07.10, 12:06
Ile z tego DX12 będzie wykożystane to już inna bajka.
np multigpu które w DX12 pozwala przyzwoicie łączyć różne karty graficzne
np GTX 1050 i GTX 1070
misugiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
misugi2019.07.10, 14:42
Z DX12? Nie no poważnie? W 2020 roku? Wow.
SquizzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Squizz2019.07.10, 15:01
Też się zastanawiam po co ;)
Edytowane przez autora (2019.07.10, 15:01)
NamonakiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Namonaki2019.07.10, 16:09
będą jaja jeśli się okażę że GTA V dostanie te opcje...
o RDR2 na PC dużo się plotkuje a nic jeszcze z tego nie wyszło.
SquizzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Squizz2019.07.10, 16:57
Zasada jest taka, że zawsze można. Gry na konsole tworzy się na komputerach, na najszybszych jednostkach, by nie martwić się o optymalizację. Pytanie czy jest wola optymalizacji pod więcej konfiguracji.
Edytowane przez autora (2019.07.10, 16:58)
deton24Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
deton242019.07.10, 19:13
@Bemx2k
Jest to w ogóle zaimplementowane w jakimkolwiek tytule?
Edytowane przez autora (2019.07.10, 19:14)
PutoutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Putout2019.07.11, 09:18
-1#7
Namonaki @ 2019.07.10 16:09  Post: 1210622
będą jaja jeśli się okażę że GTA V dostanie te opcje...
o RDR2 na PC dużo się plotkuje a nic jeszcze z tego nie wyszło.


piszę o tym od 2015 roku. w GTA V dx12 mógłby dać bardzo dobre efekty ze względu na konstrukcje tej gry.

@deton24
w Ashes chyba jest. stamtąd pochodziły dawniej testy mGPU Fury X + 980 Ti
KameleonnZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kameleonn2019.07.11, 12:44
-1#8
Bemx2k @ 2019.07.10 12:06  Post: 1210599
Ile z tego DX12 będzie wykożystane to już inna bajka.
np multigpu które w DX12 pozwala przyzwoicie łączyć różne karty graficzne
np GTX 1050 i GTX 1070

Multi gpu jest martwe i to juz wie kazdy. DX12 to duzo wiecej niz CFX/SLI i fajnie ze coraz wiecej gier wykorzystuje te api. W idealnym swiecie bylby to vulkan ale trzeba sie zadowolic tym co mamy. :E
Zaloguj się, by móc komentować
1