Aktualność
Adrian Kotowski, Piątek, 8 lutego 2019, 20:02

Łatwy sposób na pozbycie się konta. Spotify zaktualizowało wczoraj swój regulamin, w którym pojawiło się kilka nowych i dla wielu osób istotnych zapisów. Firma zamierza walczyć z blokowaniem reklam dostępnych w darmowej wersji serwisu streamingowego. Osoby korzystające lub tworzące aplikacje umożliwiające pominięcie materiałów promocyjnych mogą spodziewać się nawet usunięcia konta.

Na ten moment nowy regulamin dostępny jest tylko w amerykańskiej wersji serwisu, ale można spodziewać się, że już niedługo także europejskie odsłony zostaną zaktualizowane. Najważniejszy zapis znajduje się sekcji wytycznych dla użytkownika. Dodano tam wpis o takiej treści:

„(zabrania się) omijania lub blokowania reklam w serwisie Spotify, a także tworzenia lub dystrybucji narzędzi zaprojektowanych do blokowania reklam w serwisie Spotify”.

Pojawienie się nowej wytycznej nie jest niczym zaskakującym, zważywszy na popularność procederu blokowania reklam w najpopularniejszej usłudze streamingu muzyki na świecie. Wystarczy wspomnieć, że już w marcu 2018 roku przedstawiciele firmy informowali, że z takiej opcji korzystało około 1,8 mln osób. Teraz ta liczba może być już większa, choć i tak w skali 207 mln aktywnych użytkowników Spotify miesięcznie nie powala na kolana.

Spotify

Trzeba jednak pamiętać, że w przypadku usługi, która przez lata przynosiła wyłącznie straty spadek przychodów wynikający z blokad reklam jest dotkliwy. Konta osób, które będą łamać regulamin, mają zostać oflagowane i ewentualnie usunięte po 1 marca tego roku. Jeśli do tego czasu użytkownik przestanie korzystać z blokad, będzie mógł uniknąć kary.

Sprawdź ranking najpopularniejszych modeli słuchawek dostępnych w Polsce

Źródło: Spotify
Ocena aktualności:
Ocen: 5
Zaloguj się, by móc oceniać
Kenjiro (2019.02.08, 20:16)
Ocena: 36

0%
Namnoży się im kont, oj namnoży ;-).
crush (2019.02.08, 20:27)
Ocena: 43

0%
Maleppo @ 2019.02.08 20:10  Post: 1188247
pluję na nich

No nie? K**wy jedne złodziejskie. 20zł miesięcznie za miliony utworów to rozbój w biały dzień!
crush (2019.02.08, 20:46)
Ocena: 27

0%
To słuchasz z reklamami - proste.
cyroniok (2019.02.08, 21:12)
Ocena: 15

0%
crush @ 2019.02.08 20:27  Post: 1188250
Maleppo @ 2019.02.08 20:10  Post: 1188247
pluję na nich

No nie? K**wy jedne złodziejskie. 20zł miesięcznie za miliony utworów to rozbój w biały dzień!


z wypowiedzi artystów wynika ze Spotify nie chce płacić lub płaci marne grosze artystom
Edytowane przez autora (2019.02.08, 21:12)
develoop (2019.02.08, 21:13)
Ocena: 20

0%
Kenjiro @ 2019.02.08 20:16  Post: 1188248
Namnoży się im kont, oj namnoży ;-).


No przecież o to im chodzi, by podnieść statystyki...
a później zobaczysz artykuł jak to spotyfy ma tryliony milionów użytkowników
Putout (2019.02.08, 21:24)
Ocena: 10

0%
Jacek1991 @ 2019.02.08 20:38  Post: 1188252
crush @ 2019.02.08 20:27  Post: 1188250
(...)

No nie? K**wy jedne złodziejskie. 20zł miesięcznie za miliony utworów to rozbój w biały dzień!

nie kazdy ma te 20zl na zbyciu


normalny jestes? jak ci na chleb zabraknie to go ukradniesz xD?
rany. nie dość że chcą mieć dostęp do niezłej usługi za darmo to jeszcze ich reklamy bolą. może zrozumiałbym gdyby w Spotify było tyle reklam co w radio. ale tutaj jak polecą ze 3 reklamy w ciągu godziny to nikomu uszy nie odpadną.
ludzie są obrzydliwi.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 62
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 79
Portugalia w jednym szeregu z Włochami i Rosją. 26
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Codemasters znowu dało radę. 14
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane