aktualności

EA przerwało prace nad grą Star Wars z otwartym światem

12
18 stycznia 2019, 13:00 Bartosz Czechowicz

Fani Mocy i mieczy świetlnych będą rozczarowani. W 2013 roku w sieci pojawiły się informacje, że Electronic Arts planuje wydanie gry Star Wars z otwartym światem. Za produkcję tytułu miało odpowiadać studio Visceral Games, które w 2017 roku zostało... zamknięte.

Niektórzy przypuszczali, że projekt upadł wraz z końcem tamtego dewelopera, ale ogłoszenie o pracę, które w zeszłym roku zamieściło w sieci EA Vancouver, sugerowało, że gra niekoniecznie musiała zostać anulowana. Niestety, teraz wiemy, że tytuł jednak nie powstanie. Serwis Kotaku poinformował niedawno, że pomysł wyrzucono do kosza, a teraz doniesienia te potwierdziło Electronic Arts, dodając tylko, że pewne elementy opracowane przez zespół z Vancouver mogą znaleźć zastosowanie w innych, nadchodzących grach z uniwersum Star Wars.

Sprawdź ceny najpopularniejszych procesorów dostępnych w Polsce

Mówiąc krótko, obecnie możemy zapomnieć o Gwiezdnych Wojnach podobnych do Zeldy czy GTA. Szkoda, bo uniwersum zdaje się idealnie pasować do tytułów z otwartym światem.

Źródło: ubergizmo
CezarrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Cezarr2019.01.18, 13:16
33#1
Ile gier, zapewne nawet o których nie słyszeliśmy, zostało przerwanych czy skasowanych... Z uniwersum SW miała być gra Star Wars 1313 na krój Gears of War i też nie ujrzała światła dziennego - a szkoda, bo z gameplaya zapowiadała się całkiem fajnie. Widać po niektórych komentarzach, że były osoby wyczekujące tej gry 'Obstawiam że gra będzie hitem i nie pozostanie bez kontynuacji. Kierowana dla grona graczy dorosłych i zaangażowanie zespołów filmowych Lucasa, nie przejdzie bez echa, mam nadzieję że pozytywnego echa...'

No ale! Przecież trzeba wydać pięćsetnego Battlefielda i tysięczną FIFĘ w końcu...
mag_zbcZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mag_zbc2019.01.18, 13:19
35#2
Zdecydowała pewnie słaba sprzedaż Battlefielda i opór przed mikrotransakcjami. Bo bez mikrotransakcji na grze zarobi się np. tylko 10 milionów zamiast 100. EA jest jak taksówkarz pod dworcem, któremu nie opłaca się odpalać silnika za 30 złotych - woli więc czekać cały dzień na jakiegoś przyjezdnego, którego będzie mógł naciągnąć na 100

Cezarr @ 2019.01.18 13:16  Post: 1185117
No ale! Przecież trzeba wydać pięćsetnego Battlefielda i tysięczną FIFĘ w końcu...

No bo ile roboty jest przy nowym Battlefieldzie lub Fifie? Reskin i gotowe
Edytowane przez autora (2019.01.18, 13:20)
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2019.01.18, 13:28
23#3
EA powinno utracić licencję SW, bardzo bym się z tego powodu cieszył, oni jak Disney kaleczą te Uniwersum.
kadajoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kadajo2019.01.18, 14:23
21#4
Orzel94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orzel942019.01.18, 14:25
mag_zbc @ 2019.01.18 13:19  Post: 1185118
Zdecydowała pewnie słaba sprzedaż Battlefielda i opór przed mikrotransakcjami. Bo bez mikrotransakcji na grze zarobi się np. tylko 10 milionów zamiast 100. EA jest jak taksówkarz pod dworcem, któremu nie opłaca się odpalać silnika za 30 złotych - woli więc czekać cały dzień na jakiegoś przyjezdnego, którego będzie mógł naciągnąć na 100

W takiej sytuacji to by Battlefronta skasowali a oni singlową grę wrzucili do śmietnika i to nawet po sukcesach God of War, SpiderMana czy RDR2 (dwie pierwsze 100% single, druga z trybem multi podobnym do GTAOnline który trzepie kokosy).
Wszystkie gry EA stawiają na multi przez co gracze albo grają w jedną która im się spodoba albo szybko je zmieniają. Wygląda na to że wtej chwili ta druga grupa jest dużo większa przez co gry multi (zarówno małe średnie i duże, wyróżniłbym tu jeszcze trzecią kategorie - megahity w stylu Fornite, PUBG, LoL których na rynku jest owszem kilka) w obliczu ich przesytu te które się nie wybiją do wielomilionowej publiki albo szybko umierają albo tkwią w jakiejś niszy z małą ale oddaną społecznością jednak bez szans na sukces komercyjny.

kadajo @ 2019.01.18 14:23  Post: 1185127

Masz to w 1440p? ustawie sobie na tapete :D
Edytowane przez autora (2019.01.18, 14:25)
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2019.01.18, 15:27
Z tego co czytałem, to projekt został jedynie wstrzymany. Ekipa prawdopodobnie miała zasilić szeregi twórców SW Jedi: Fallen Order, który pojawi się w tym roku. Ale fakt, że brakuje porządnego RPG w świecie SW.
Markus_TVNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Markus_TVN2019.01.18, 16:41
Trzeba mieć nie równo pod sufitem albo po prostu być normalnym idiotom żeby porównywać nakład pracy gier Fifa i Battlefield.
Ten otwarty świat Star Wars poprostu ich przerósł .
Atak_SnajperaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Atak_Snajpera2019.01.18, 17:40
kadajo @ 2019.01.18 14:23  Post: 1185127

Evereything? To twoje dzieło?
Kris194Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kris1942019.01.19, 11:32
Markus_TVN @ 2019.01.18 16:41  Post: 1185149
Trzeba mieć nie równo pod sufitem albo po prostu być normalnym idiotom żeby porównywać nakład pracy gier Fifa i Battlefield.
Ten otwarty świat Star Wars poprostu ich przerósł .

Nie przerósł tylko EA ma w pompie żeby poświęcić z 3 - 5 lat pracy na porządną grę singleplayer bo jak niedawno stwierdzili, to się nie opłaca :lol2: Ciekawe tylko co by na to powiedzieli twórcy Wieśka, Uncharted, Metro, Spider-mana, The last of us :E
Edytowane przez autora (2019.01.19, 11:36)
michu_roztoczZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
michu_roztocz2019.01.19, 22:11
Orzel94 @ 2019.01.18 14:25  Post: 1185128

kadajo @ 2019.01.18 14:23  Post: 1185127

Masz to w 1440p? ustawie sobie na tapete :D

Ustaw sobie wycentrowane z czarnym tłem dookoła ;)
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.
1