Aktualność
Adrian Kotowski, Środa, 12 grudnia 2018, 19:28

DLSS w końcu trafia do pierwszej gry. Nvidia podzieliła się z użytkownikami swoich kart graficznych sterownikami GeForce 417.35 WHQL. Najciekawszą nowością, jaką oferuje oprogramowanie, jest obsługa techniki Deep Learning Super Sampling w grze Final Fantasy XV: Windows Edition. Poza tym zieloni przygotowali kilka poprawek błędów, które rozpoznano we wcześniejszych edycjach driverów.

Dodanie obsługi DLSS w FFXV: Windows Edition oznacza, że już niedługo do gry powinna zostać wydana odpowiednia łatka wprowadzająca tę technikę. Jest to o tyle ciekawe, że Square Enix nie tak dawno ogłosił całkowite wstrzymanie rozwoju swojej produkcji, więc najwidoczniej Nvidia musiała w jakiś sposób przekonać swojego partnera do zmiany decyzji. Sterowniki GeForce 417.35 WHQL oferują ponadto dwa profile 3D Vision:

  • Insurgency Sandstorm – włączenie nierekomendowane,
  • Atlas – dobra obsługa.

Na liście poprawek znalazły się takie wpisy:

  • SLI z Titanów Xp nie zostaje już dezaktywowane po instalacji nowych sterowników,
  • zakładka Zarządzenie wykorzystaniem GPU nie jest już wyświetlana, gdy użytkownik sam jej nie włączy,
  • wyeliminowano problem, przez który po włączeniu Rocket League gracz widział tylko biały ekran, słyszał podkład muzyczny, a po chwili obserwował samoczynne wyłączenie się tytułu,
  • naprawiono działanie techniki Ansel w grze Battlefield V,
  • w grze Hitman 2 Silent Assassin nie występuje już migotanie tekstur,
  • poprawiono płynność podczas rozgrywki na notebookach.

W zestawieniu znanych problemy mamy ponownie te same wpisy co ostatnio:

  • możliwe pojawianie się losowych błędów DPC_WATCHDOG_VIOLATION podczas korzystania z kilku kart GeForce GTX 1080 Ti na płycie z dodatkowym mostkiem PLX,
  • możliwe zaobserwowanie przekłamań w wyświetlaniu kursora po najechaniu na link w przeglądarce Firefox,
  • możliwe losowe pojawienie się migotania obrazu na konfiguracji wielomonitorowej złożonej z konstrukcji z G-Sync i wyświetlacza standardowego, podpiętego do karty przy pomocy złącza HDMI, gdy funkcja G-Sync zostaje aktywowana.

Sterowniki GeForce 417.35 WHQL możecie pobrać korzystając z aplikacji GeForce Experience lub przechodząc na oficjalną stronę Nvidii.

Źródło: Nvidia
Ocena aktualności:
Ocen: 1
Zaloguj się, by móc oceniać
e-bor@s (2018.12.12, 19:58)
Ocena: 13

0%
DLSS w jednej grze, RTX w drugiej. Mają rozmach ...
Markus_TVN (2018.12.12, 20:04)
Ocena: -3

0%
Kiedy te gady zapodadzą obsługę SLI w BF5 ?
1035T (2018.12.12, 20:08)
Ocena: 0

0%
e-bor@s @ 2018.12.12 19:58  Post: 1179838
DLSS w jednej grze, RTX w drugiej. Mają rozmach ...


Nie odrazu rzym zbudowano. Dobrze że w ogóle coś się rusza do przodu w tej kwestii, nawet jeśli są to małe kroki :P
HasuFrog (2018.12.13, 01:33)
Ocena: 6

0%
1035T @ 2018.12.12 20:08  Post: 1179840
e-bor@s @ 2018.12.12 19:58  Post: 1179838
DLSS w jednej grze, RTX w drugiej. Mają rozmach ...


Nie odrazu rzym zbudowano. Dobrze że w ogóle coś się rusza do przodu w tej kwestii, nawet jeśli są to małe kroki :P

Mają rozmach, kupić kartę za 6k+ i grać w jedną grę w 1080p z RT ON.
DarekGLA (2018.12.13, 11:15)
Ocena: 2

0%
dape @ 2018.12.13 09:41  Post: 1179911
HasuFrog @ 2018.12.13 01:33  Post: 1179889
(...)

Mają rozmach, kupić kartę za 6k+ i grać w jedną grę w 1080p z RT ON.


A to w inne gry grać się nie da?
Wszyscy biedni nabywcy Radeonów5x - nawet jednej gry z DX11 nie mieli. PO co oni to kupowali? A GeForce3 i hardware shaders? Cóż za rozrzutność idiotów. Przecież od czegoś trzeba zacząć i chyba tylko ktoś z mentalnością dwulatka myślał, że na paremierę niewiadomo skąd i kiedy narobi się mnóstwo dostępnych pozycji. SIlnik BFV już wcześniej był zmieniany pod RayTracing a i im wprowadzenie zajęło chwilę i mają swoje problemy jak każdą techonogią bleeding edge. Słowo bleeding nie bierze się znikąd.


To ,ze znajduja sie osoby wciąż skłonne tlumaczyc nvidie utwierdza mnie tylio, że rzeczywiście, sa juz prawie jak Apple. Bez względu na argumenty, firma nie moze sie mylic. Nawet ewidentne bledy staja sie features.
Nie zapomnij tylko,ze podczas launchu dx11 nikt nie probowal wmówić odbiorcom,ze 6000pln za karte to cena normalna i ,ze maja teraz placic +50% bo projekt moze wypali i sie przyjmnie.
HasuFrog (2018.12.13, 11:49)
Ocena: 4

0%
dape @ 2018.12.13 09:41  Post: 1179911
HasuFrog @ 2018.12.13 01:33  Post: 1179889
(...)

Mają rozmach, kupić kartę za 6k+ i grać w jedną grę w 1080p z RT ON.


A to w inne gry grać się nie da?
Wszyscy biedni nabywcy Radeonów5x - nawet jednej gry z DX11 nie mieli. PO co oni to kupowali? A GeForce3 i hardware shaders? Cóż za rozrzutność idiotów. Przecież od czegoś trzeba zacząć i chyba tylko ktoś z mentalnością dwulatka myślał, że na paremierę niewiadomo skąd i kiedy narobi się mnóstwo dostępnych pozycji. SIlnik BFV już wcześniej był zmieniany pod RayTracing a i im wprowadzenie zajęło chwilę i mają swoje problemy jak każdą techonogią bleeding edge. Słowo bleeding nie bierze się znikąd.

Ja 2 latek myślałem, że jeśli firma robiąca nową serię kart mowa o RTX na nowej architekturze to dla developerów udostępnia sample długo przed premierą kart. Tak by nowe gry mogły wykorzystywać nowe rozwiązania takie jak np RT czy DLSS.
Twoje tłumaczenie do mnie nie dociera ;) To tak jakby kupic sobie np nowego Mercedesa klasy 'S' i dalej jeździć np pociągiem bo przecież można dojechać z punktu A do punktu B.
decorator12 (2018.12.13, 12:25)
Ocena: -3

0%
@up kupowanie takiego auta aby w nim wygodnie siedzieć w korkach to jest dopiero pomysł :E
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Firma przygotowała aż trzy modele z tej rodziny. 16
Fani najnowszych przygód Lary Croft powinni być zadowoleni.  12
Firma przygotowała aż trzy modele z tej rodziny. 16
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 166
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 166
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Aktualności spokrewnione
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane