Aktualność
Adrian Kotowski, Czwartek, 14 czerwca 2018, 15:12

Gracze mają spodziewać się świetnej optymalizacji. Podczas wczorajszego panelu, Scott Herkelman z AMD ujawnił listę gier, które wykorzystają techniki dostępne dla użytkowników kart Radeon. Wymieniono trzy tytuły, ale największym zaskoczeniem jest partnerstwo z Ubisoftem przy produkcji The Division 2. Jak zapewne pamiętacie, pierwsza część znalazła się w programie Nvidii.

Zacznijmy od gry francuskiego wydawcy, bo jest ona największym tytułem z całej trójki, a przy okazji na temat współpracy obu firm wiadomo w tym przypadku najmniej. Przedstawiciel AMD ogłosił jedynie, że jego firma będzie pomagać w optymalizacji The Division 2 i implementacji API DirectX 12. Nie wiadomo, czy wykorzystane zostaną jakieś dodatkowe rozwiązania, takie jak choćby Rapid Packed Math, użyty w Far Cry 5. Więcej danych poznamy w ciągu kilku kolejnych miesięcy, a sama premiera gry Ubisoftu została wyznaczono na 15 marca 2019 roku.

Dużo wcześniej, bo już 28 sierpnia, do sprzedaży trafi nowa gra studia Rebellion – Strange Brigade. W tym przypadku partnerstwo z AMD nie jest niczym szczególnie zaskakującym, bo obie firmy współpracują ze sobą od dawna przy kolejnych częściach Sniper Elite. Tutaj także możemy spodziewać się wykorzystania API DirectX 12, a podczas prezentacji zapowiedziano dodanie do produkcji wbudowanego benchmarka, za pomocą którego każdy gracz będzie mógł w prosty sposób sprawdzić wydajność swojego peceta.

Ostatnim tytułem jest remake gry Resident Evil 2. Ponownie AMD pomoże w zaimplementowaniu API DirectX 12, a dodatkowo gra obsługiwać będzie technikę FreeSync 2, więc w pecetowej wersji pojawi się HDR. Na mocy podpisanego partnerstwa, wykorzystane w grze rozwiązania trafią do Devil May Cry 5, które będzie bazować na tym samym silniku. Premiera Resident Evil 2 wyznaczona została na 25 stycznia przyszłego roku. Z całym panelem AMD na E3 możecie zapoznać się oglądając załączony materiał wideo.

Źródło: E3
Ocena aktualności:
Ocen: 9
Zaloguj się, by móc oceniać
Diuran (2018.06.14, 16:41)
Ocena: 5

0%
To już nie ważne czy Vulkan czy Directx, ważne to, aby była ta współpraca, twórców gier i AMD, aby wszystkie rdzenie procesór były dobrze spożytkowane oraz aby karty graficzne dawały rade.
spaidy (2018.06.14, 16:46)
Ocena: 5

0%
Wgl się dziwie, przecież mają swoje układy z konsolach to powinny mieć z definicji lepsza optymalizacje.
freq86 (2018.06.14, 17:18)
Ocena: 18

0%
Miło by było gdyby pod Ryśki 6 i 8 rdzeniowe zoptymalizowali. Trochę FPS-ów więcej co by gonić intela w grach.
Putout (2018.06.14, 17:43)
Ocena: 14

0%
mam nadzieje że poza dx12 wrzucą również Rapid Packed Math i FP16. w Nvidie w żaden sposó to nie uderzy a Vega i Navi zyskają kilka klatek.

StymulatorPlazmowy @ 2018.06.14 16:13  Post: 1149629
'firma będzie pomagać w optymalizacji The Division 2 i implementacji API DirectX 12'
'Tutaj także możemy spodziewać się wykorzystania API DirectX 12'
'Ponownie AMD pomoże w zaimplementowaniu API DirectX 12'
Żenująca postawa AMD. Dlaczego nie Vulkan?


bo pewnie łatwiej zaimplementować do gotowego silnika DX 12 niż Vulkan. amd od lat ciśnie na otwarte technologie więc łatwo się domyślić ze gdyby mogli to by przycisnęli w kierunku vlk. poczytaj sobie chociażby /r/vulkan bo tam często ludzie pytają o to czy łatwo wejść w to api i czy opłaca się to robić mając jakieś podstawy na dx11/12. jest trudno.

hexon06 @ 2018.06.14 16:31  Post: 1149634
Dobra wiadomość, dobre gry. Na pewno zagram w te gry, bo już wcześniej miałem plany co do The division 2. The division 1 podobało mi się i mam nadzieję, że dwójka będzie jeszcze lepsza.


ty byś grał nawet w Absconding Zatwor gdyby współpracowało przy tej grze amd xD
Edytowane przez autora (2018.06.14, 17:45)
*Konto usunięte* (2018.06.14, 18:01)
Ocena: 1
Putout @ 2018.06.14 17:43  Post: 1149645
mam nadzieje że poza dx12 wrzucą również Rapid Packed Math i FP16. w Nvidie w żaden sposó to nie uderzy a Vega i Navi zyskają kilka klatek.

StymulatorPlazmowy @ 2018.06.14 16:13  Post: 1149629
'firma będzie pomagać w optymalizacji The Division 2 i implementacji API DirectX 12'
'Tutaj także możemy spodziewać się wykorzystania API DirectX 12'
'Ponownie AMD pomoże w zaimplementowaniu API DirectX 12'
Żenująca postawa AMD. Dlaczego nie Vulkan?


bo pewnie łatwiej zaimplementować do gotowego silnika DX 12 niż Vulkan. amd od lat ciśnie na otwarte technologie więc łatwo się domyślić ze gdyby mogli to by przycisnęli w kierunku vlk. poczytaj sobie chociażby /r/vulkan bo tam często ludzie pytają o to czy łatwo wejść w to api i czy opłaca się to robić mając jakieś podstawy na dx11/12. jest trudno.

hexon06 @ 2018.06.14 16:31  Post: 1149634
Dobra wiadomość, dobre gry. Na pewno zagram w te gry, bo już wcześniej miałem plany co do The division 2. The division 1 podobało mi się i mam nadzieję, że dwójka będzie jeszcze lepsza.


ty byś grał nawet w Absconding Zatwor gdyby współpracowało przy tej grze amd xD


A co to za gra, bo szczerze powiem nie znam tej gry? :E
Edytowane przez autora (2018.06.14, 18:02)
KowalPachołekFocusa (2018.06.15, 21:10)
Ocena: -2

0%
'Przedstawiciel AMD ogłosił jedynie, że jego firma będzie pomagać w optymalizacji The Division 2 i implementacji API DirectX 12'
Zaraz,chwila,moment... To 'maluczkie' AMD ma implementować,a to niby ich wymysł DX12?, czy M$? A po drugie dlaczego nie pomaga Nv,potega w dziedzinie desktopowych Gpu?
Colt1911 (2018.06.17, 12:29)
Ocena: 0

33%
KowalPachołekFocusa @ 2018.06.15 21:10  Post: 1149790
'Przedstawiciel AMD ogłosił jedynie, że jego firma będzie pomagać w optymalizacji The Division 2 i implementacji API DirectX 12'
Zaraz,chwila,moment... To 'maluczkie' AMD ma implementować,a to niby ich wymysł DX12?, czy M$? A po drugie dlaczego nie pomaga Nv,potega w dziedzinie desktopowych Gpu?

Nvidia? Po co? Wcisnęli by swoje BLOATWORKS i wszystkie kompy by dostały po dupie nawet z wyłączonym tym gównem, a tak jest AMD i wszyscy skorzystają od GPU po CPU.
Zapomniałem ,że wsparcie DX12 przez Nvidie to nic innego jak BRUTE FORCE tak jak w kartach 9xx :v
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Niewielki sprzęt o całkiem dużych możliwościach. 4
Dogada się także ze smartfonem. Logitech K600 to najnowsza propozycja dla telewizyjnych maniaków. 7
Intel może mieć kolejnego poważnego konkurenta. 3
Przynajmniej na zachodzie. 28
Dobra gra zawsze się obroni. Monster Hunter: World to jeden z największych hitów na PC w tym roku. 21
Intel może mieć kolejnego poważnego konkurenta. 3
Przynajmniej na zachodzie. 28
Niezwykle ważna informacja dla rozwoju całego ekosystemu. 23
Właściciele Radeonów gotowi na nowe przygody Lary Croft. 3
Mocna reprezentacja przygodówek i świetne Shadow Tactics. 4
Dogada się także ze smartfonem. Logitech K600 to najnowsza propozycja dla telewizyjnych maniaków. 7
Aktualności spokrewnione
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane