aktualności

Vampyr ze statusem Gold

19
21 maja 2018, 03:29 Piotr Gontarczyk

Zabijaj tych, których chcesz uratować. Francuskie studio Dontnod ogłosiło, że jedna z głośniejszych gier tegorocznej wiosny, Vampyr, osiągnęła status Gold. To istotna informacja, zwłaszcza że gra swój rynkowy debiut zaplanowany ma na 5 czerwca, a więc za troszkę ponad dwa tygodnie. Gold w grach Electronic Arts, czy Ubisoftu, to rzadkość. Rynkowe wersje  ich gier to często, w najlepszym wypadku, zwykłe Bety.

Osiągnięcie statusu Gold przez grę oznacza, że twórcy zakończyli nad nią pracę uznając, że kod jest w pełni gotowy i wszystkie wykryte błędy zostały usunięte, dając tym samym zielone światło do uruchomienia dystrybucji takiej kompilacji. Gold to śmiała deklaracja studia, które ryzykuje własną reputację. Status Gold od lat to rzadkość. Dziś ten kiedyś bardzo szanowany status bywa wręcz mylony z Xbox Games with Gold, który nie ma z nim niczego wspólnego. Gra Vampyr pojawi się w wersjach dla platformy PC, a także konsol PlayStation 4 i Xbox One.

W grze Vampyr główną postacią jest doktor Jonathan Reid, a akcja osadzona jest w Londynie, opanowywanym przez epidemię. Główna postać została zamieniona w wampira, a naszym zadaniem będzie dokonywanie różnych wyborów, które będą nas zbliżać do uratowania miasta przed chorobą, albo do skupienia się na pożywianiu, oczywiście krwią mieszkańców Londynu. Jonathan Reid będzie więc postacią mającą jasną, ale też i ciemną stronę. To gracz będzie musiał zdecydować o tym, która strona będzie górą. No i ponieść wszelkie konsekwencje swojego wyboru.

Zalecana konfiguracja PC zawierać powinna co najmniej procesor Intel Core i7-3930K lub AMD FX-4100, 16 GB pamięci RAM i kartę graficzną GeForce GTX 970 lub Radeon R9 390. Minimum dla tej gry to Core i3-2130 lub AMD FX-4100, 8 GB pamięci RAM i karta GeForce GTX 660 lub Radeon R7 370.

BOLOYOOZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BOLOYOO2018.05.21, 06:52
Do czego oni potrzebują te 16 GB ram...? Zwłaszcza, że parują to z GTX 970...
basicdataZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
basicdata2018.05.21, 07:40
-2#2
zwykly jpg w pliku 4,2mega ;) a w ramie juz niestety 45,8mega :P magja textur
kamilordZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kamilord2018.05.21, 07:43
-5#3
nie przekonuje mnie wyglad glownego bohatera, zwlaszcza jak mam siedziec przed ekranem i w 99% gry patrzec sie na postac z tylu, jakos te wlosy/fryzura do mnie nie przemawia, ostatnia lara np czy taki bloodborne to bylo cos :D
myszka91Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
myszka912018.05.21, 07:44
Przesuń ten trailer do końca pod koniec masz loga Unreal Engine i Nvidia czyli sztucznie zawyżanie wymagań sprzętowych aby kupować coraz to nowsze podzespoły komputerowe, sama gra pod względem graficznym i animacji wygląda mniej więcej jak choćby Dead Space z 2008 roku żeby odpalić Dead Space na maksymalnych detalach wystarczył sprzęt z 2005 roku, w ogóle obecne gry powinny śmigać na maksymalnych detalach na podzespołach z 2012-2013 roku gdyby tak było to nikt by nie kupował nowych procesorów, kart graficznych czy też więcej ramu, a to by oznaczało miliardowe straty dla usraelskich korporacji.

Poczekamy jeszcze kilka lat ludzie się wtedy obudzą gdy gry cały czas będą wyglądać tak samo, a w wymaganiach będzie 64GB ramu i jakiś Geforce za 5 koła, skurwysyny już coś planują żeby omamić graczy i sztucznie wcisnąć im jakiś Raytracing aby znowu mieć pretekst do podwyższenia wymagań sprzętowych
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2018.05.21, 08:00
myszka91 @ 2018.05.21 07:44  Post: 1144710

Poczekamy jeszcze kilka lat ludzie się wtedy obudzą gdy gry cały czas będą wyglądać tak samo, a w wymaganiach będzie 64GB ramu i jakiś Geforce za 5 koła, skurwysyny już coś planują żeby omamić graczy i sztucznie wcisnąć im jakiś Raytracing aby znowu mieć pretekst do podwyższenia wymagań sprzętowych

Dokładnie tak jest:)
Przecież RAGE z 2011roku,gdyby miałby zostać wypuszczony dzisiaj, zachwytów nie byłoby końca jaka grafika:)
https://www.youtube.com/watch?v=vNOOWS_qlMk
Stoi to w miejscu od 10 lat,a wymagania rosną nieproporcjonalnie do tego co widac. Czasem jest nawet gorzej.
https://www.youtube.com/watch?v=uffWtxHUQiE
10 letnia gra z Ps3 wygląda lepiej niż nowa gra tych samych twórców:)
Edytowane przez autora (2018.05.21, 08:03)
B0BS0NZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
B0BS0N2018.05.21, 08:41
KowalPachołekFocusa @ 2018.05.21 08:00  Post: 1144711
myszka91 @ 2018.05.21 07:44  Post: 1144710

Poczekamy jeszcze kilka lat ludzie się wtedy obudzą gdy gry cały czas będą wyglądać tak samo, a w wymaganiach będzie 64GB ramu i jakiś Geforce za 5 koła, skurwysyny już coś planują żeby omamić graczy i sztucznie wcisnąć im jakiś Raytracing aby znowu mieć pretekst do podwyższenia wymagań sprzętowych

Dokładnie tak jest:)
Przecież RAGE z 2011roku,gdyby miałby zostać wypuszczony dzisiaj, zachwytów nie byłoby końca jaka grafika:)
https://www.youtube.com/watch?v=vNOOWS_qlMk
Stoi to w miejscu od 10 lat,a wymagania rosną nieproporcjonalnie do tego co widac. Czasem jest nawet gorzej.
https://www.youtube.com/watch?v=uffWtxHUQiE
10 letnia gra z Ps3 wygląda lepiej niż nowa gra tych samych twórców:)

Takich przykładów można mnożyć od cholery... np. porównaj sobie CMR: Dirt 2 (2009) i Dirt 4 (2017) - różnice minimalne, w zasadzie tylko w oświetleniu.
SzwarcuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szwarcu2018.05.21, 08:54
Wymagania sugerują, że gierka obskoczy 12 wątków procesora. Byłoby miło.
LoCtoRZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
LoCtoR2018.05.21, 09:08
Szwarcu @ 2018.05.21 08:54  Post: 1144714
Wymagania sugerują, że gierka obskoczy 12 wątków procesora. Byłoby miło.

Szkoda tylko, że w grze nie ma nic co by absolutnie wymagało tych 12 wątków.
kaczy99Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kaczy992018.05.21, 09:40
myszka91 @ 2018.05.21 07:44  Post: 1144710
Przesuń ten trailer do końca pod koniec masz loga Unreal Engine i Nvidia czyli sztucznie zawyżanie wymagań sprzętowych aby kupować coraz to nowsze podzespoły komputerowe, sama gra pod względem graficznym i animacji wygląda mniej więcej jak choćby Dead Space z 2008 roku żeby odpalić Dead Space na maksymalnych detalach wystarczył sprzęt z 2005 roku, w ogóle obecne gry powinny śmigać na maksymalnych detalach na podzespołach z 2012-2013 roku gdyby tak było to nikt by nie kupował nowych procesorów, kart graficznych czy też więcej ramu, a to by oznaczało miliardowe straty dla usraelskich korporacji.

Poczekamy jeszcze kilka lat ludzie się wtedy obudzą gdy gry cały czas będą wyglądać tak samo, a w wymaganiach będzie 64GB ramu i jakiś Geforce za 5 koła, skurwysyny już coś planują żeby omamić graczy i sztucznie wcisnąć im jakiś Raytracing aby znowu mieć pretekst do podwyższenia wymagań sprzętowych


Ale RayTracing to Ty szanuj. Bez niego CGI w filmach wyglądało by niewiele lepiej niż dzisiejsze gry.
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2018.05.21, 10:28
BOLOYOO @ 2018.05.21 06:52  Post: 1144705
Do czego oni potrzebują te 16 GB ram...? Zwłaszcza, że parują to z GTX 970...

Żeby gdzieś zachomikować tonę syfu generowanego przez 1000 frameworków używanych w trakcie produkcji, bo prościej zlepić produkt z tysiąca słabo pasujących klocków, za pomocą 20 studentów, w pół roku, niż poświęcić więcej czasu i lepszych inżynierów, ale za większą kasę, żeby zrobić wszystko porządnie, ale często od zera i na potrzeby tylko jednej konkretnej produkcji, i zmieścić się w 1/4 tych wymagań ;)
Zaloguj się, by móc komentować
1