
Zestaw nie do pogardzenia. Microsoft udostępnił na PC już większość swoich konsolowych marek, ale z Halo jest niestety inaczej. To może się jednak niedługo zmienić, na co wskazuje nowy wpis udostępniony przez deweloperów ze studia 343 Industries. Dla osób, które nie zamierzają kupować Xboksa One wydanie pecetowego Halo: Master Chief Collection byłoby naprawdę świetną wiadomością.
343 Industries udostępniło na oficjalnej stronie serii Halo nowy wpis na temat nowości i zmian w wymienionym wyżej pakiecie. Gracze konsolowi mają spodziewać się wielu usprawnień i ulepszeń, a także mogą dowiedzieć się, czym konkretnie deweloperzy zajmą się w przyszłości. Z perspektywy użytkownika pecetów większość wiadomości jest mało interesująca, ale w końcu dochodzimy do segmentu FAQ, gdzie już pierwszy punkt jest niezwykle interesujący.
Znajdziemy w nim odpowiedź na pytanie, czy Halo: Master Chief Collection kiedykolwiek trafi na PC. O ile nie widzimy żadnej konkretnej deklaracji, że tak na pewno się stanie, to treść wypowiedzi sugeruje, że edycja dla komputerów osobistych jest rozważana:
„Wiemy, że jest to coś, czego ludzie chcą i pytają o to od wielu lat. Obecnie naszym priorytetem jest aktualizowanie i ulepszenie MCC w wersji dla Xboksa i na tym froncie jest jeszcze mnóstwo do zrobienia. Chociaż nie możemy ogłosić w tej chwili żadnych oficjalnych planów [dotyczących wydania MCC na PC], to zapewniamy, że słyszymy Was głośno i wyraźnie”.
Z FAQ wiemy też, że 343 Industries rozważa udostępnienie wspomnianego zestawu w usłudze Xbox Game Pass. Zakładając, że pecetowa wersja, o ile oczywiście powstanie, będzie należała do programu Xbox Play Anywhere, to także użytkownicy Windows 10 (sprawdź aktualne ceny) mogliby zagrać w cztery pierwsze części Halo korzystając z usługi abonamentowej Microsoftu.
Samo przeniesienie Master Chief Collection na komputery osobiste może mieć sens, jeśli Microsoft chciałby zachęcić pecetowów do zakupu kolejnej części sagi. Firma z Redmond już jakiś czas deklarowała, że nadchodzące tytuły ze wszystkich najważniejszych serii będą wydawane równocześnie na Xboksie One (sprawdź aktualne ceny) i PC. Warto więc, by użytkownicy komputerów zapoznali się z przygodami Master Chiefa.
- Dark Souls Remastered - wymagania sprzętowe i promocja dla graczy PC 9
- Pillars of Eternity II: Deadfire - zawartość wersji pudełkowych i plany dotyczące dodatków 13
- StarCraft 2 dostaje płatne mody 12
- GOG wprowadza profile użytkowników 11
- Valve przejęło Campo Santo - studio stojące za grą Firewatch 8
- Satellite Reign za darmo w Humble Store 8
- Serious Sam 4: Planet Badass oficjalnie zapowiedziany 11
- Pro Evolution Soccer traci oficjalną licencję na Ligę Mistrzów 10
- Juniper Research: wartość rynku lootboksów i skórek z gier przekroczy do 2022 roku 50 mld dolarów 22
- Dark Souls Remastered - wymagania sprzętowe i promocja dla graczy PC 9
- Satellite Reign za darmo w Humble Store 8
- GOG wprowadza profile użytkowników 11
- StarCraft 2 dostaje płatne mody 12
- Valve przejęło Campo Santo - studio stojące za grą Firewatch 8
- Pillars of Eternity II: Deadfire - zawartość wersji pudełkowych i plany dotyczące dodatków 13
- Valve przejęło Campo Santo - studio stojące za grą Firewatch 8
- Satellite Reign za darmo w Humble Store 8
- StarCraft 2 dostaje płatne mody 12
- GOG wprowadza profile użytkowników 11
- Pillars of Eternity II: Deadfire - zawartość wersji pudełkowych i plany dotyczące dodatków 13
- Dark Souls Remastered - wymagania sprzętowe i promocja dla graczy PC 9
- Far Cry 5 – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 43
- Final Fantasy XV Windows Edition – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 65
- Call of Duty: WWII – konsole kontra PC 56
- Call of Duty: WWII – test wydajności kart graficznych i procesorów 53
- Forza Motorsport 7 – test wydajności procesorów i kart graficznych [AKTUALIZACJA – sprawdzamy nowsze sterowniki] 94
- Project Cars 2 – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 52
- Destiny 2 beta – pierwsze wrażenia 29
- Fortnite – test wydajności procesorów i kart graficznych 44
- Najlepsze gry listopada i grudnia 2016 roku 18
- Call of Duty: WWII – test wydajności kart graficznych i procesorów 53
- Far Cry 5 – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 43
- Forza Motorsport 7 – test wydajności procesorów i kart graficznych [AKTUALIZACJA – sprawdzamy nowsze sterowniki] 94
- Project Cars 2 – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 52
- Fortnite – test wydajności procesorów i kart graficznych 44
- Final Fantasy XV Windows Edition – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 65
- Call of Duty: WWII – konsole kontra PC 56
- Destiny 2 beta – pierwsze wrażenia 29
- Forza Motorsport 7 – test wydajności procesorów i kart graficznych [AKTUALIZACJA – sprawdzamy nowsze sterowniki] 94
- Fortnite – test wydajności procesorów i kart graficznych 44
- Call of Duty: WWII – test wydajności kart graficznych i procesorów 53
- Project Cars 2 – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 52
- Far Cry 5 – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 43
- Final Fantasy XV Windows Edition – porównanie wydajności kart graficznych i procesorów 65
- Destiny 2 beta – pierwsze wrażenia 29
- Call of Duty: WWII – konsole kontra PC 56
0%
0%
Dzisiaj wyjątkowo dominują neewsy z dopiskiem 'MOŻE'.
Na tej zasadzie można budować dyskusję o wszystkim i niczym.
Nvidia MOŻE wypuścić nowe karty.
Nowe Iphone MOŻE mieć ekran bez wycięć.
MOŻE macie informacje na temat nowej konsoli SONY 5 - czytaj plotki.
A może tak w końcu przestaniemy robić neewsy na zasadzie kopiuj/wklej/nie przetłumacz/nie zweryfikuj/nie popraw przed opublikowaniem?
Przykry fakt odnośnie serii Halo jest taki, że z początku docelową platformą było PC, aż ktoś 'sprytny' nie postanowił zapłacić za wyłącznosć i uśmiercić markę w oczach PCowców.
0%
0%
0%
Może jeszcze te częsci od Bungie dają radę (1-2 jest na PC), ale odkąd 343 przejęło pałeczkę to z serią jest coraz gorzej
0%
0%
0%
https://blog.activision.com/t5/Crash-Bandi...s/ba-p/10675001
'Get Pumped! Crash Bandicoot is Jumpin' and Wumpin' to New Platforms!
The Crash Bandicoot N. Sane Trilogy comes to the Nintendo Switch, Xbox One, and Steam starting on July 10!'
0%
Dzisiaj wyjątkowo dominują neewsy z dopiskiem 'MOŻE'.
Na tej zasadzie można budować dyskusję o wszystkim i niczym.
Nvidia MOŻE wypuścić nowe karty.
Nowe Iphone MOŻE mieć ekran bez wycięć.
MOŻE macie informacje na temat nowej konsoli SONY 5 - czytaj plotki.
A może tak w końcu przestaniemy robić neewsy na zasadzie kopiuj/wklej/nie przetłumacz/nie zweryfikuj/nie popraw przed opublikowaniem?
Przykry fakt odnośnie serii Halo jest taki, że z początku docelową platformą było PC, aż ktoś 'sprytny' nie postanowił zapłacić za wyłącznosć i uśmiercić markę w oczach PCowców.
Pierwotnie docelową platformą był Mac. Gra była zaprezentowana po raz pierwszy przez Jobsa na keynote w 1999 r., kiedy nie była jeszcze FPS-em. Samo Bungie od wielu lat - i z duzym sukcesem - wydawało gry na jabłkach.
Samo kupno Bungie przez Microsoft było uzasadnione tylko z wejściem tego ostatniego na rynek konsol. Wejście na rynek z Xboxem było ryzykownym posunięciem dla MS wobec czego konsola potrzebowała dobrych tytułów. Halo nie miało żadnego związku z PC poza tym, że gra została jednocześnie wydana przy okazji na PC. Od początku był to launch title i must buy dla Xboxa.
0%
**********************
jeśli chodzi o Halo to wiele standrardów w fpsach wogóle, było z nim wprowadzonych.. pomijając, że był to według wielu pierwszy tak naprawdę grywalny fps na konsole, pod względem sterowania...