aktualności

Total War: Warhammer 2 - wymagania sprzętowe

13
31 sierpnia 2017, 17:03 Adrian Kotowski

Producent ujawnił też szczegółowe informacje o ustawieniach. SEGA i Creative Assembly podzielili się z graczami wymaganiami sprzętowymi gry Total War: Warhammer 2. Deweloperzy podali orientacyjną liczbę klatek na sekundę, spodziewanych dla konkretnej specyfikacji, a także przedstawili listę wszystkich opcji graficznych, które będzie można dostosować w menu produkcji. 

W swoim oświadczeniu twórcy ujawnili, że są już na ostatniej prostej do zakończenia prac nad tytułem. Dowiedzieliśmy się, że Total War: Warhammer 2 pojawi się ulepszone SSAO oraz wolumetryczna mgła, mająca realistycznie przepuszczać promienie świetlne. Zastosowano ponadto nowy filtr wyostrzający i znacząco polepszono wygląd mokrych powierzchni, biorąc pod uwagę ich strukturę i typ.

Total War: Warhammer 2

Do uruchomienia strategii Creative Assembly nie będziemy potrzebować zbyt mocnego komputera, ale już do gry w maksymalnych ustawieniach przyda się najwyższej klasy pecet. Poniżej znajdziecie trzy podane przez dewelopera specyfikacje techniczne. Co ważne, dla każdej z nich przygotowano odpowiedni opis zawierający podstawowe dane na temat płynności i sytuacji, w której przygotowano testy.

Specyfikacja minimalna:

Spodziewana płynność na poziomie 25 – 35 kl./s, test wykonany na mapie z kampanii 1 na 1, z potyczką 20 jednostek na 20 jednostek, przy jakości grafiki ustawionej na Low i rozdzielczości 1280 x 720 pikseli.

  • System operacyjny: Windows 7 64-bit,
  • Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz,
  • Pamięć RAM: 4 GB lub 5 GB (w przypadku użycia iGPU Intela),
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 460, ATI Radeon HD 5770 lub Intel HD4000,
  • Dysk twardy: 60 GB wolnego miejsca.

Specyfikacja zalecana:

Spodziewana płynność na poziomie 45 – 55 kl./s, test wykonany na mapie z kampanii 1 na 1, z potyczką 20 jednostek na 20 jednostek, przy jakości grafiki ustawionej na High i rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli.

  • System operacyjny: Windows 7/8.1/10 64-bit,
  • Procesor: Intel Core i5-4570 3,2 GHz,
  • Pamięć RAM: 8 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 760 lub AMD Radeon R9 270X,
  • Dysk twardy: 60 GB wolnego miejsca.

Specyfikacja do gry na Ultra w ponad 60 kl./s:

Spodziewana płynność na poziomie ponad 60 kl./s, test wykonany na mapie z kampanii 1 na 1, z potyczką 20 jednostek na 20 jednostek, przy jakości grafiki ustawionej na Ultra i rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli.

  • System operacyjny: Windows 7/8.1/10 64-bit,
  • Procesor: Intel Core i7-4790K 4.0 GHz,
  • Pamięć RAM: 8 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1070,
  • Dysk twardy: 60 GB wolnego miejsca.

Poniżej możecie też sprawdzić, jakie konkretnie opcje graficzne są dostępne w tytule i które są przypisane do zestawów Low, Medium, High i Ultra. Jak w praktycznie każdej pecetowej grze, ustawienie będzie można dowolnie zmieniać, dostosowując jakość obrazu i płynność rozgrywki do potrzeb gracza. Total War: Warhammer II trafi na rynek już 28 września tego roku i będzie dostępny w polskiej kinowej wersji językowej.

Total War: Warhammer 2

Źródło: prasowe
wingedhusarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wingedhusar2017.08.31, 18:09
A mi sie tak marzy total war w westeros albo sródziemiu, ech
=-Mav-=Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
=-Mav-=2017.08.31, 18:16
A gra będzie w końcu poprawnie wykorzystywała procesory wielordzeniowe zamiast wisieć na jednym wątku? Mogliby się na tym skupić zamiast na jakichś bzdetach.
Nowy_IkoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Nowy_Iko2017.08.31, 18:47
wingedhusar @ 2017.08.31 18:09  Post: 1091944
A mi sie tak marzy total war w westeros albo sródziemiu, ech

Przecież są świetne mody na to.
marvinnZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marvinn2017.08.31, 19:04
-5#4
=-Mav-= @ 2017.08.31 18:16  Post: 1091946
A gra będzie w końcu poprawnie wykorzystywała procesory wielordzeniowe zamiast wisieć na jednym wątku? Mogliby się na tym skupić zamiast na jakichś bzdetach.

Na jakich, Twoim zdaniem bzdetach część zespołu odpowiedzialna za optymalizację silnika jest skupiona?
wingedhusarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wingedhusar2017.08.31, 19:13
Nowy_Iko @ 2017.08.31 18:47  Post: 1091956
wingedhusar @ 2017.08.31 18:09  Post: 1091944
A mi sie tak marzy total war w westeros albo sródziemiu, ech

Przecież są świetne mody na to.


Ale do medievala, jednak przydaloby sie cos bardziej wspolczesnego :)
PutoutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Putout2017.08.31, 19:19
FXAA na ultra? Będzie mydło
*Konto usunięte*2017.08.31, 20:19
DX12 nie będzie?
Nowy_IkoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Nowy_Iko2017.08.31, 20:41
wingedhusar @ 2017.08.31 19:13  Post: 1091963
Nowy_Iko @ 2017.08.31 18:47  Post: 1091956
(...)

Przecież są świetne mody na to.


Ale do medievala, jednak przydaloby sie cos bardziej wspolczesnego :)

Do attyli teraz robią mod na lotr. Nie wiem czy już wydali.
legorasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
legoras2017.08.31, 21:09
-3#9
marvinn @ 2017.08.31 19:04  Post: 1091960
=-Mav-= @ 2017.08.31 18:16  Post: 1091946
A gra będzie w końcu poprawnie wykorzystywała procesory wielordzeniowe zamiast wisieć na jednym wątku? Mogliby się na tym skupić zamiast na jakichś bzdetach.

Na jakich, Twoim zdaniem bzdetach część zespołu odpowiedzialna za optymalizację silnika jest skupiona?


Na pewno nie na rzeczywistym optymalizowaniu gry pod wykorzystanie procesorów, mamy rok 2017, a nie cholerny 2004 gdzie były 2 rdzenie w topowych konfiguracjach za grubą kase.. Jeżeli nie ma się DX12 to gra NIE POTRAFI wykorzystać mocy większej niż 2 pełnych rdzeni. Pierwszy rdzeń chodzi na 100%, drugi na 50%, trzeci i czwarty na 25%. Pozostałe (10102 jeżeli byś tyle miał na 0%). Sumarycznie pełna moc z procesora, jaką gra potrafi wykorzystać to 200% (100% = 1 pełny rdzeń). MAMY 2017 rok do cholery.
QuadroSZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
QuadroS2017.08.31, 21:19
Nowy_Iko @ 2017.08.31 20:41  Post: 1091983
wingedhusar @ 2017.08.31 19:13  Post: 1091963
(...)


Ale do medievala, jednak przydaloby sie cos bardziej wspolczesnego :)

Do attyli teraz robią mod na lotr. Nie wiem czy już wydali.

Z nowymi TW (m.in. Attilą)jest taki problem że mapa jest niemodyfikowalna. Mod na śródziemie nie został jeszcze wydany(robią jednostki dla frakcji). Pewnie autorzy ukończą jednostki i przeniosą mod na Shoguna 2 gdzie jest modyfikowalna mapa-o takim pomyśle wspominali już. Lecz zapewne będzie się to wiązało z mniejszą popularnością. TW Warhammer to już kompletna masakra jeśli chodzi o mody;możliwe są jedynie drobne zmiany jak customowe mapy.
Zaloguj się, by móc komentować
1