aktualności

Destiny 2 - informacje o zgodności z popularnymi nakładkami i programami do nagrywania wideo

10
4 sierpnia 2017, 15:57 Adrian Kotowski

Gra nie będzie współpracować z Frapsem i MSI Afterburner. Na oficjalnej stronie Destiny 2 Bungie udostępniło informacje o współpracy pecetowej wersji tej produkcji z oprogramowaniem firm trzecich. Okazuje się, że osoby chcące skorzystać z popularnych nakładek do monitorowania rozgrywki nie będą miały takiej możliwości. Ograniczona jest ponadto obsługą aplikacji służących do nagrywania wideo z gry lub jej strumieniowania.

Bungie podało, że podczas gry w pecetową wersję Destiny 2 nie będzie można w żaden sposób korzystać z programów jak Fraps, MSI Afterburner, EVGA Precision, a także innych o podobnym działaniu. Można więc zapomnieć o opcji wyświetlania takich danych, jak choćby liczba klatek na sekundę, czy temperatury procesora i karty graficznej. Interesujące jest też to, że gra standardowo nie będzie też zgodna z popularnymi programami do nagrywania i strumieniowania, jak OBS i XSplit.

Destiny 2

Z nich będzie można skorzystać tylko podczas gry w oknie – z trybu pełnoekranowego zostały po prostu wykluczone. To samo dotyczy też wspomnianego już Frapsa, Dxtory oraz Razer Cortex. Jedyne obsługiwane oficjalnie aplikacje to Nvidia ShadowPlay i AMD ReLive. Dodatkowo możliwe jest też nagrywanie sprzętowe przy pomocy urządzeń firm Elgato lub AverMedia, ewentualnie podpięcie drugiego peceta przeznaczonego do rejestracji wideo.

Trzeba przyznać, że to dość specyficzne ograniczenia i raczej nikt nie się ich nie spodziewał po wywiadach twórców, zapewniających, że edycja PC będzie spełniała wszystkie wymagania pecetowych graczy. Przy okazji firma podała też kilka nowych informacji na temat testów beta Destiny 2 na komputerach osobistych. Pecetowcy otrzymają do sprawdzenia najnowszą wersję gry, która ma zauważalnie różnić się od tej z testów konsolowych. Twórcy mieli wprowadzić kilka poprawek, w tym m.in. mocniejszą amunicję, otrzymamy też niedostępną wcześniej mapę Javelin-4. Podczas bety firma chce sprawdzić, jak radzi sobie jej system zabezpieczeń przeciw oszustom oraz dowiedzieć się, co gracze sądzą o optymalizacji i jakie ewentualnie poprawki w tym zakresie trzeba będzie jeszcze wprowadzić. 

Destiny 2 - szczegóły pecetowych beta testów

Źródło: Bungie
matekmzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
matekmz2017.08.04, 16:30
Nie rozumiem po co wprowadzają takie ograniczenia...
Tramwaj z BombajuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Tramwaj z Bombaju2017.08.04, 17:08
@up pewnie planują locka na 60fps na PC i nie chcą marnować zasobów na dodawanie obsługi programów, gdy wiadomo, jaki wynik pokażą ;)
Atak_SnajperaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Atak_Snajpera2017.08.04, 17:27
'Z nich będzie można skorzystać tylko podczas gry w oknie – z trybu pełnoekranowego zostały po prostu wykluczone. To samo dotyczy też wspomnianego już Frapsa, Dxtory oraz Razer Cortex. Jedyne obsługiwane oficjalnie aplikacje to Nvidia ShadowPlay i AMD ReLive. '

Niech zgadnę... Poprostu sprawdzają czy fraps.exe jest w pamięci i mu blokują dostęp.
Nie zdziwię się jak zwykła zmiana nazwy obejdzie tą debilną blokadę ;)
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122017.08.04, 17:51
Widać AMD i NVIDIA sypnęły groszem aby takie blokady powstały - cóż.
- AMD w nowych sterach sporo pisalo o ReLive, a premiera takiego tytułu jest idealna do pokazania możliwości softu na Twitchu (ale kto na Twitchu strumieniuje na Radeonach? :E )
- NVIDIA też parę razy wspominała o Shadow Play.

Sam bym chętnie spróbował zobaczyć co potrafi ReLive, ale boje się że mój i5-6600 nie da rady :E (chociaż do Killing Floor 2 nie trzeba turnosprzetu) do tego mam 10Mb uploadu wiec bez szału. Trzeba kupić Ryzena 1600 :D
htq2017.08.04, 21:40
-1#5
Wystarczy Mirillis Action! - odpalic gre w borderless fullscreen window i nagrywac/monitorowac w trybie screen mode. Sprawdzone i dziala zawsze i w kazdej grze. @Atak_Snajpera to tak nie dziala, ze sprawdzaja czy fraps.exe czy inny proces jest w pamieci. Nie pozwalaja zaladowac dll'i przez standardowe mechanizmy systemowe.
Colt1911Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Colt19112017.08.04, 22:00
@decorator12 Da radę.
Lepiej nagrywać/streamować przy pomocy GPU/iGPU.
Shadowplay,ReLive, OBS i cała reszta to potrafią.

Co do blokad Bungie ponownie się zbłaźniło.
Nie radzę inwestować w kogoś kto zakłada kajdany.
Do tego wersja na PC +200PLN beka.
*Konto usunięte*2017.08.04, 23:59
-2#7
matekmz @ 2017.08.04 16:30  Post: 1085852
Nie rozumiem po co wprowadzają takie ograniczenia...

Najpewniej planują umowy z firmami do streamowania gier. Może chcą w ten sposób ograniczyć twitcha? czy jakoś tak.

Ale też jest to jakieś zabezpieczenie, by program nie mógł przechwycić klatek analizować jest i robić wspomagacze konsolowe
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122017.08.05, 08:21
-1#8
@up YouTube gameing? :E
Twitch jest popularny, ale jak 'Barwy Szczęścia' ogladac potrafiło 4mln ludzi ( w jednym kraju w środku Europy) to taki Twitch na całym świecie na E3 zebrał na oficjalnym streamie 1 mln osób. I serwery mało nie wysadziło.
Jasne, wyniki po 7 tys osób na streamie (polskim) to ogrom kasy dla pokazujacego. Monetyzacja też dużo większą wtedy niż na YouTube. Ale to wciąż mała grupka osób
*Konto usunięte*2017.08.05, 15:02
-1#9
Lol? Przeczytaj jeszcze raz komentarz...
Ja piszę tylko tylko, że komercyjnie jeśli chcą na tym zarobić to podpisują na wyłączność umowę z jakimś serwisami streamującymi i tyle.
Może być to twitch, a może być xyz.
Quba21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Quba212017.08.06, 19:49
-1#10
g2a. com/r/tak-tanio-jeszcze-nie-byo
usuń spacje za kropką
Zaloguj się, by móc komentować
1