aktualności

Titanfall 2 - wymagania sprzętowe

14 23 września 2016, 11:34 Adrian Kotowski

Ujawniono też informacje o ustawieniach graficznych. Twórcy gry Titanfall 2 podzielili się danymi na temat wymagań sprzętowych swojej nowej produkcji. Z ujawnionych danych wynika, że do gry nie będziemy potrzebowali raczej zbyt mocnego komputera. Sami deweloperzy chwalą się naprawdę bardzo dobrą optymalizacją.

Respawn Entertainment całkiem dobrze poradził sobie z pecetową wersją pierwszego Titanfalla i w przypadku „dwójki” ta tradycja ma zostać podtrzymana. Drew McCoy, jeden z producentów tytułu, stwierdził, że w większości gier wymagania minimalne pozwalają jedynie uruchomić dany tytuł, najczęściej z wyłączoną większością opcji. W przypadku Titanfall 2 jest inaczej – tutaj możemy w zasadzie wybrać wszystkie najwyższe ustawienia i przy rozdzielczości 1600 x 900 pikseli będziemy mieć średnio 60 kl./s. Wymagania sprzętowe wyglądają następująco:

Specyfikacja minimalna:

  • System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 w wersji 64-bitowej,
  • Procesor: Intel Core i3-3600T lub odpowiednik AMD,
  • Pamięć RAM: 8 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7850, ewentualnie inna z 2 GB pamięci,
  • Dysk twardy: 45 GB,
  • Łącze internetowe: szerokopasmowe, o przepustowości co najmniej 512 Kb/s.

Specyfikacja rekomendowana:

  • System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 w wersji 64-bitowej,
  • Procesor: Intel Core i5-6600 lub odpowiednik AMD,
  • Pamięć RAM: 16 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB lub AMD Radeon RX 480 8 GB,
  • Dysk twardy: 45 GB,
  • Łącze internetowe: szerokopasmowe, o przepustowości co najmniej 512 Kb/s.

Specyfikacja do Ultra 4K w 60 kl./s:

  • System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 w wersji 64-bitowej,
  • Procesor: Intel Core i7-6700K lub odpowiednik AMD,
  • Pamięć RAM: 16 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1080,
  • Dysk twardy: 45 GB,
  • Łącze internetowe: szerokopasmowe, o przepustowości co najmniej 512 Kb/s.

McCoy ujawnił, że w przypadku rekomendowanej specyfikacji możemy zagrać na maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 1080p, choć 2560 x 1440 pikseli też ma być bez problemu grywalne. Twórcy ujawnili ponadto dane na temat ustawień graficznych. Możliwy będzie wybór antyaliasingu pomiędzy TSAA i MSAA (2x, 4x, 8x), znajdziemy opcje wyboru proporcji obrazu, jakości efektów, modeli, cieni, tekstur, a także całkiem sporo ustawień związanych z synchronizacją pionową (w tym rozwiązania przygotowane przez Nvidię, jak Adaptive V-Sync).

Ważną informacją jest też to, że maksymalna liczba wyświetlanych klatek na sekundę nigdy nie przekroczy 144. Wszystkie przyciski mogą być dowolnie konfigurowane, a pole widzenia dostosowane do potrzeb gracza. Jeśli ktoś chce otrzymać więcej możliwości, twórcy przygotowali pliki konfiguracyjne .txt, gdzie każdy może zmienić co tylko chce. Gra pojawi się w sprzedaży 28 października tego roku i będzie dostępna na PC, PS4 i XONE.

Źródło: Guru3D
C4inZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
C4in2016.09.23, 11:44
30#1
'Intel Core i7-6700K lub odpowiednik AMD' :E
SasiltonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sasilton2016.09.23, 11:48
-9#2
C4in @ 2016.09.23 11:44  Post: 1007260
'Intel Core i7-6700K lub odpowiednik AMD' :E

W GPU nawet nie podawali karty AMD.

AMD z każdą generacją coraz więcej traci do Nvidii. Konkurent od AMD wyjdzie ponad pół roku po GTX 1080.
Himen360Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Himen3602016.09.23, 11:49
Ale widzeze jest postemp podaja co jest potrzebne zeby grac w ultra i 60 fps a nie tylko rekomedowane i i nie wiadomo czy to filmowe 30fps :)
mfukerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mfuker2016.09.23, 11:50
C4in @ 2016.09.23 11:44  Post: 1007260
'Intel Core i7-6700K lub odpowiednik AMD' :E

Nie można pozbawiać ludzi nadziei. :(
ZłyWilkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZłyWilk2016.09.23, 12:18
C4in @ 2016.09.23 11:44  Post: 1007260
'Intel Core i7-6700K lub odpowiednik AMD' :E


Hahaha dobre. W przypadku GPU również mogliby pojechać - GTX 1080 lub odpowiednik AMD :)
wake_upZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wake_up2016.09.23, 12:30
'Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7850, ewentualnie inna z 2 GB pamięci' - a myślałem że dziś uzależnianie wydajności od ilości RAM na karcie to co najwyżej domena supermarketów...
AssassinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Assassin2016.09.23, 12:34
C4in @ 2016.09.23 11:44  Post: 1007260
'Intel Core i7-6700K lub odpowiednik AMD' :E

Wierzą w Zena :)
C4inZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
C4in2016.09.23, 12:48
wake_up @ 2016.09.23 12:30  Post: 1007284
'Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7850, ewentualnie inna z 2 GB pamięci' - a myślałem że dziś uzależnianie wydajności od ilości RAM na karcie to co najwyżej domena supermarketów...

no to powodzenia w grze w cokolwiek w miarę nowego na karcie z mniej niz 2gb pamięci
SambaVerdeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SambaVerde2016.09.23, 13:06
-10#9
C4in @ 2016.09.23 11:44  Post: 1007260
'Intel Core i7-6700K lub odpowiednik AMD' :E

AMD to same przyszłościowe rozwiązania... w dalekiej przyszłości dogonią Skylake ;)
wake_upZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wake_up2016.09.23, 13:26
C4in @ 2016.09.23 12:48  Post: 1007295
wake_up @ 2016.09.23 12:30  Post: 1007284
'Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7850, ewentualnie inna z 2 GB pamięci' - a myślałem że dziś uzależnianie wydajności od ilości RAM na karcie to co najwyżej domena supermarketów...

no to powodzenia w grze w cokolwiek w miarę nowego na karcie z mniej niz 2gb pamięci

Trolujesz czy naprawdę nie rozumiesz?
Ok, obrazując, weź to:
MSI GeForce GT 710 2GB DDR3
i powodzenia w graniu w Titanfall 2 w detalach jak to określił sam Drew McCoy (czy jak mu tam): 'wszystkie najwyższe ustawienia i przy rozdzielczości 1600 x 900 pikseli będziemy mieć średnio 60 kl./s. '
Zaloguj się, by móc komentować
1