aktualności

Dishonored 2 - nowe fragmenty rozgrywki i screeny

7 20 sierpnia 2016, 10:59 Bartosz Woldański

Dishonored 2 zapowiada się na jedną z najciekawszych gier tego roku. Firma Bethesda zabrała na targi gamescom w Kolonii kilka nowości i nie omieszkała podzielić się nowymi zwiastunami i screenami ze swoich flagowych tytułów. W najnowszym materiale wideo z Dishonored 2 skupiono się na walce jedną z dwóch grywalnych postaci - Emily Kaldwin. 

Do niedawna firma Bethesda nie była zbyt skora do publikowania nowych materiałów na temat Dishonored 2, tak teraz - od tegorocznych targów E3 w Los Angeles - jesteśmy wręcz nimi zasypywani. W najnowszym zwiastunie z fragmentami rozgrywki pokazano w akcji Emily Kaldwin, która będzie drugą, po Corvo Attano, bohaterze "jedynki", grywalną postacią w nadchodzącej produkcji studia Arkane. Możemy w nim zobaczyć dwie różne lokacje oraz przykładowe moce i bronie, jakimi ma dysponować skrytobójczyni. 

Nowe miejsca i niepokazywanych wcześniej przeciwników możemy zobaczyć także na świeżych screenach opublikowanych z okazji trwających targów gamescom (poniżej zamieściliśmy też kilka starszych). Trzeba przyznać, że oprawa artystyczna Dishonored 2 robi wrażenie (przypominamy, że tytuł powstaje na ulepszonym silniku id Tech 5). A jeśli jeszcze Wam mało, to w ramach przypomnienia warto zerknąć na dość obszerną prezentację gry z E3 2016. 

Data premiery Dishonored 2 została wyznaczona na 11 listopada 2016 roku. Gra ukaże się na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One z - uwaga - polskim dubbingiem (wzorem najnowszego Dooma, innej produkcji sygnowanej logo Bethesdy). Nie wiadomo jednak, czy gracze otrzymają możliwość wyboru wersji językowej. W Polsce wydawcą jest firma Cenega, ale na więcej informacji musimy jeszcze poczekać. 

Źródło: Bethesda
*Konto usunięte*2016.08.20, 12:31
Mniam mniam czekam na dwóję ale jeszcze bardziej czekam na TES VI.
C-traxxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
C-traxx2016.08.20, 13:03
-3#2
Jedynka moze i byla dosyc dobra ale fizyka i grafika kwiczaly strasznie w tej grze. Oby to poprawili w dwojce.
D182Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
D1822016.08.20, 13:44
RMS_84 @ 2016.08.20 12:31  Post: 999430
jeszcze bardziej czekam na TES VI.


Really?
BluFoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BluFox2016.08.20, 21:44
Ja tylko tak sobie myślę, co wyrośnie z młodych którzy graja w takie brutalne gry?.Spoko ja tez grałem ii nie zwichrowało mi to spojrzenia na życie te prawdziwe, ale dzisiaj młodzi maja dużo lepszy sprzęt, przesiadują już godzinami, wirtualny świat wciąga ale nie każdy pracuje nad sobą, nie każdy ma przykład dobry w rodzinie, przerwy na prace, pomoc, zainteresowanie ze strony bliskich.. itp. Nie chcę być źle zrozumianym, ale wszędzie tej krwi nie mówiąc sexu za dużo, na wyciągnięcie reki.
AuconZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aucon2016.08.20, 22:55
BluFox @ 2016.08.20 21:44  Post: 999551
Ja tylko tak sobie myślę, co wyrośnie z młodych którzy graja w takie brutalne gry?.Spoko ja tez grałem ii nie zwichrowało mi to spojrzenia na życie te prawdziwe, ale dzisiaj młodzi maja dużo lepszy sprzęt, przesiadują już godzinami, wirtualny świat wciąga ale nie każdy pracuje nad sobą, nie każdy ma przykład dobry w rodzinie, przerwy na prace, pomoc, zainteresowanie ze strony bliskich.. itp. Nie chcę być źle zrozumianym, ale wszędzie tej krwi nie mówiąc sexu za dużo, na wyciągnięcie reki.

Gry i porno to moim zdaniem jest pikuś. Myślisz, że wszędzie jest tak kolorowo? Moim zdaniem, tu ma dużo do rzeczy samo wychowanie, a jak nie to problemy psychiczne. Myślisz, że w szkole nie ma dostępu do narkotyków, alkoholu od starszych ziomków, właśnie złe towarzystwo jest najgorszym spaczeniem dla dziecka. Starsi dużo wmawiają, robisz to co oni by być cool. Tu powinni startować rodzice. Jak już jest za późno, to jak zmądrzejesz to potem od Ciebie zależy czy będziesz ćpunem, alkoholikiem czy złodziejem (czy oderwiesz się od nawyków i 'kumpli' ). Nie widziałem jeszcze, żeby same gry i treści dla dorosłych były jedynym i głównym czynnikiem do tego żeby 'stać się złym'. To jak ktoś nie odróżnia świata realnego od wirtualnego to jest to choroba, a uzależnić można się od praktycznie wszystkiego, z umiarem po prostu.
nietopyrzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nietopyrz2016.08.21, 18:09
Ekstra! Dishonored 1 było tą grą, która od początku do końca mnie oczarowała. Pewnego rodzaju ponowne odkrycie, że to medium może mnie czymś zaskoczyć i wciągająco bawić.
BluFoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BluFox2016.08.22, 22:02
Aucon @ 2016.08.20 22:55  Post: 999574
BluFox @ 2016.08.20 21:44  Post: 999551
Ja tylko tak sobie myślę, co wyrośnie z młodych którzy graja w takie brutalne gry?.Spoko ja tez grałem ii nie zwichrowało mi to spojrzenia na życie te prawdziwe, ale dzisiaj młodzi maja dużo lepszy sprzęt, przesiadują już godzinami, wirtualny świat wciąga ale nie każdy pracuje nad sobą, nie każdy ma przykład dobry w rodzinie, przerwy na prace, pomoc, zainteresowanie ze strony bliskich.. itp. Nie chcę być źle zrozumianym, ale wszędzie tej krwi nie mówiąc sexu za dużo, na wyciągnięcie reki.

Gry i porno to moim zdaniem jest pikuś. Myślisz, że wszędzie jest tak kolorowo? Moim zdaniem, tu ma dużo do rzeczy samo wychowanie, a jak nie to problemy psychiczne. Myślisz, że w szkole nie ma dostępu do narkotyków, alkoholu od starszych ziomków, właśnie złe towarzystwo jest najgorszym spaczeniem dla dziecka. Starsi dużo wmawiają, robisz to co oni by być cool. Tu powinni startować rodzice. Jak już jest za późno, to jak zmądrzejesz to potem od Ciebie zależy czy będziesz ćpunem, alkoholikiem czy złodziejem (czy oderwiesz się od nawyków i 'kumpli' ). Nie widziałem jeszcze, żeby same gry i treści dla dorosłych były jedynym i głównym czynnikiem do tego żeby 'stać się złym'. To jak ktoś nie odróżnia świata realnego od wirtualnego to jest to choroba, a uzależnić można się od praktycznie wszystkiego, z umiarem po prostu.


Ja się odwołałem tylko do gier, nie musisz wyjeżdżać z innymi używkami, bo wiem jak jest. Ale jak myślisz skąd bierze się zło w innych starszych kolegach, czy tylko dlatego że nie mają wzorców w zyciu coidziennym?. Czy nie czerpią ich z wirtualnego świata?.
Dzisiejszy świat jest nieprzyjazny w wychowywaniu młodego pokolenia. Pełen lęku i osamotnienia. Warto się zastanawiać co czuje współczesny młody człowiek, jak przeżywa rzeczywistość, w której wzrasta?. Czego oczekuje? Kolorowe czasopisma, filmy, głośna muzyka, teledyski, gry komputerowe. Nie jest to świat rzeczywisty ale jednak bardzo bliski młodemu pokoleniu. Żyje on życiem bohaterów ze swoich ulubionych seriali, gier komputerowych, idoli estrady. Kiedy jednak z tego wirtualnego świata wychodzi, może w nim pozostać tylko pustka. Nagromadzenie w psychice młodego człowieka silnych negatywnych wrażeń, doznań powoduje lęk przed światem rzeczywistym. A niekiedy budzi agresję lub otępienie i uległość. Niejednokrotnie po grze komputerowej młody człowiek czuje się samotny i opuszczony, nie wie co ze sobą zrobić - oczekuje wtedy obecności obok siebie, kogoś kto będzie przy nim czuwał, kto nie pozwoli aby stała się mu jakaś krzywda. Jest to wielki problem natury etycznej i wychowawczej.
Gry komputerowe obecnie są najczęstszym sposobem spędzania wolnego czasu. Z dotychczasowych badań i obserwacji wynika, że ze względu na dużą plastyczność i tempo rozwoju dzieci i młodzieży gry komputerowe i Internet mogą mieć znaczny wpływ na zachowanie pozytywne jak i negatywne. Jednak tych drugich jest o wiele więcej. Komputer zawładnął czas wolny młodzieży, wyparł inne sposoby wykorzystywania czasu. Atakując najważniejsze zmysły człowieka (wzrok, słuch), zaciera różnicę między wyobraźnią odbiorcy a rzeczywistością. Gry komputerowe przedstawiają osobie grającej pewnych modeli, wzorów, których postępowanie wywołuje w niej chęć naśladowania. Jest to szczególnie niepokojące, gdy modele te są agresywne. Jak to ma miejsce w niektórych filmach i grach komputerowych. Okazuje się, że dzieci i młodzież obserwująca agresywne modele, nie tylko naśladuje ich zachowanie lecz wymyśla także inne formy agresywnego zachowania. A jeśli agresywny model był nagradzany za agresywne zachowanie to te osoby stają się bardziej agresywne...
Oddziaływanie wychowawcze to wprowadzenie młodego człowieka w świat wartości, kształtowanie w nim określonych potrzeb i upodobań, pobudzanie do poszukiwania prawdy. Umiejętność odróżnienia rzeczy dobrych od złych oraz rozwijanie wrażliwości i dyspozycji twórczych. Rozwijanie wzoru osobowego, kształtowanie postawy aksjologicznej, która polega na umiejętności wyboru między wartościami w oparciu o przyjęty system wartości. Wzór osobowy będący jednocześnie autorytetem moralnym jest nosicielem wartości, który pragnie nieustannie rozwoju wychowanka, kształtowanie jego osobowości, ukazywanie mu świata wartości z których tworzyć można treści, cele i ideały wychowania. W ciągu życia człowiek tworzy realny i idealny obraz siebie. Obraz realny dotyczy cech, które osoba posiada; natomiast obraz idealny odnosi się do tego jaką chciałby być, ujmuje cechy stanowiące dla niej najwyższą wartość. Tym samym skłania do ciągłego przekraczania samego siebie, sprzyja rozwojowi. Nieprawidłowo ukształtowany obraz siebie prowadzi do różnych zaburzeń, głównie natury emocjonalnej. Korzystanie z gier komputerowych, zwłaszcza tych, które zawierają agresję i przemoc, może w znacznym stopniu wpłynąć na postrzeganie siebie, a w konsekwencji również na zachowanie graczy.

edit: porno to nie żaden pikuś.
https://www.youtube.com/watch?v=eD_vQW2kOAs
Zaloguj się, by móc komentować
1