aktualności

Większość użytkowników usługi Netflix nie zaakceptuje jakichkolwiek reklam

18
22 czerwca 2016, 23:28 Piotr Gontarczyk

Użytkownicy mogą płacić więcej. Netflix wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem oferującym usługę strumieniowania filmów, w ramach abonamentu, ale istnieje pewna linia, po której przekroczeniu sytuacja firmy może bardzo mocno ulec zmianie. Z przeprowadzonego niedawno w Stanach Zjednoczonych Ameryki sondażu wynika, że dla abonentów Netfliksa nieprzekraczalną granicą wytrzymałości jest pojawienie się jakichkolwiek reklam.

Spośród wszystkich ankietowanych blisko 74% stwierdziło, że prędzej zrezygnuje z płacenia abonamentu aniżeli zaakceptuje reklamy. To jednak tylko część całej historii. Co prawda blisko trzy czwarte respondentów nie życzy sobie żadnych reklam, to wśród nich aż 90% wyraziło gotowość pogodzenia się ze zwiększeniem stawek abonamentu, jeśli tylko pozwoli to trzymanie reklam od Netfliksa tak daleko, jak to tylko możliwe.

Wśród osób, które tak właśnie twierdzą, 57% pogodziłoby się z podwyżką o 2 dolary na miesiąc, a 22% uznało podwyżkę o 3 dolary za możliwe do zaakceptowania maksimum. Sondaż przeprowadziła firma allflicks na 1200 obywateli USA. Dane te pokazują zatem nastawienie amerykańskich abonentów Netfliksa. Jak wiemy oferta serwisu jest mocno zróżnicowana w poszczególnych krajach, tak więc być może wyniki tego sameo sondażu w innych państwach mogły by być inne.

SuiciderZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Suicider2016.06.22, 23:37
Fascynujące
FonzieZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Fonzie2016.06.22, 23:38
37#2
Jeszcze tego by brakowało żeby przy takich cenach reklamy wrzucali ,u nas pewnie co 15 minut leciało by : Włączamy niskie ceny... :E
h63619Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
h636192016.06.23, 00:01
28#3
Dla mnie nieprzekraczalne jest to, że poza USA za tą samą cenę jest zupełnie inna usługa. Niech dadzą te same filmy i seriale to im zapłacę nawet jak będzie kilka reklam.
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2016.06.23, 00:51
46#4
Tymczasem w polandli bulisz za tv sat, a tam, tona syfu i reklam... idziesz do kina, pół godziny reklam przed filmem za które bulisz, otwierasz gazetę, a tam połowa reklamy...

I tak powinno być, płacisz, zero reklam, to jest absurdalne, żeby płacić za usługę premium i za to pokazują ci jeszcze bezczelnie reklamy.
aqvarioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
aqvario2016.06.23, 00:58
Rzecz w tym, że jest to nie na rękę firmom, które za pomocą reklam zwiększają sprzedaż towarów/usług dość niskiej jakości, albo takich, które giną w potoku innych takich samych, bo nie są w stanie wyróżnić się niczym więcej. Coś jak z filmami z Bollywood - na 1000 produkowanych dziennie, może jeden jest wart zobaczenia, ale każdy chce na swoim zarobić. Niestety - czasem przebija się to, co jest lepiej reklamowane/rozpoznawalne, niż to, co jest naprawdę dobre. I marketingowcy to wiedzą, więc im nie na rękę istnienie miejsc, gdzie ludzie mogą wybrać, że tych reklam nie chcą. Będą lobbować tak długo, aż im się uda.
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2016.06.23, 02:28
-8#6
Fonzie @ 2016.06.22 23:38  Post: 984095
Jeszcze tego by brakowało żeby przy takich cenach reklamy wrzucali ,u nas pewnie co 15 minut leciało by : Włączamy niskie ceny... :E

Mi tam się podobała ta reklama i melodia ;)
MalesuadusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Malesuadus2016.06.23, 06:39
11#7
Według mnie możliwość odmowy i blokowania treści reklamowych powinna być niezbywalnym prawem każdego człowieka. Tak samo jak dostęp do internetu. Kto chce, to ogląda, kto nie chce, blokuje i nikomu nic do tego. Bo to co jest obecnie powszechne z wolnością wyboru niewiele ma wspólnego.
SajlorMunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SajlorMun2016.06.23, 07:40
szefons @ 2016.06.23 00:51  Post: 984108
Tymczasem w polandli bulisz za tv sat, a tam, tona syfu i reklam... idziesz do kina, pół godziny reklam przed filmem za które bulisz, otwierasz gazetę, a tam połowa reklamy...

I tak powinno być, płacisz, zero reklam, to jest absurdalne, żeby płacić za usługę premium i za to pokazują ci jeszcze bezczelnie reklamy.

W kablówce czy jakiejś innej platformie odbioru nie płacisz za treść tylko za usługę agregacji wiekszej ilości stacji w jednym miejscu. Gdybyś chciał sam odebrać wszystkie te kanały to byś musiał mieć talerz na kilka satelitów, antenę naziemną, a w niektórych przypadkach jeszcze jakiś dodatkowy abonament by to odkodować. Tak więc twoje opłaty pokrywają koszty wygodnego dostarczenia ci sygnału telewizyjnego w takiej postaci jakiej jest on nadawany. A że taki TVN jakoś musi na siebie zarobić, to emituje reklamy. Serwisy VOD zaś oferują konkretną wybraną treść. Jest to równoznaczne z wypożyczalnią filmów, gdzie płacisz za nośnik z czystym i pozbawionym reklam przekazem (choć i tu bywa różnie, bo jak każdy wie płyty DVD potrafią mieć reklamy, choć najczęściej się to zdarza w przypadku tanich gazetowych wydań itp.).
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2016.06.23, 07:42
-1#9
h63619 @ 2016.06.23 00:01  Post: 984099
Dla mnie nieprzekraczalne jest to, że poza USA za tą samą cenę jest zupełnie inna usługa. Niech dadzą te same filmy i seriale to im zapłacę nawet jak będzie kilka reklam.

Żeby to było takie proste... :(
likoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
liko2016.06.23, 08:07
Hulu bezczelnie ma reklamy w premium i jeszcze mnie pytali co zrobili źle, gdy rezygnowałem z ich miesięcznego okresu próbnego :D
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.
1