aktualności

Funker W6.0 Pro z Windows 10 Mobile

8 31 maja 2016, 03:48 Piotr Gontarczyk

Firma Funker według ekipy hiszpańskiego serwisu MicrosoftInsider przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowego phabletu z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Mobile, a mianowicie W6.0 Pro, wyposażonego w 6-calowy ekran oraz obsługę techniki Continuum.

Funker W6.0 Pro ma być wyposażony w ekran o przekątnej 6 cali i rozdzielczości 1080 x 1920 pikseli (szkło Gorilla Glass 3), ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 617 o częstotliwości 1,4 GHz, GPU Adreno 415, 3 GB pamięci RAM, 32 GB pamięci flash, kontroler sieci bezprzewodowych 802.11a/b/g/ac, Bluetooth 4.0, modem 4G LTE, tylny aparat cyfrowy o rozdzielczości 13 megapikseli, przedni aparat cyfrowy o rozdzielczości 5 megapikseli oraz akumulator o pojemności 3900 mAh.

Funker W6.0 Pro zamknięty jest w obudowie wymiarach 160 x 82,3 x 7,9 milimetra i waży 176 gramów. Urządzenie oparto na układzie Snapdragon 617, który może wydawać się dość słaby, jak na jednostkę mającą pracować z Continuum, aczkolwiek w styczniu bieżącego roku Microsoft dodał ten układ do obsługiwanych przez tę technikę, tak aby rozszerzyć jej dostępność na średnio budżetowe urządzenia mobilne.

Cena oraz termin wprowadzenia Funker W6.0 Pro do sprzedaży nie są jeszcze znane. Poprzednik tego modelu, W5.5 Pro, wyceniony został na kwotę 240 euro, tak więc W6.0 Pro może być troszkę droższy.

jarecki3460Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jarecki34602016.05.31, 04:06
Watpie, że takie modele uratują Windows 10 Mobile.
katystopejZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
katystopej2016.05.31, 05:20
Niepomylały wam się aparaty ? Tył 5 a przód 13 ? Btw winda niestety jest już skazana n porażkę, i piszę to z lumii 640, która straciła u mnie wszystkie główne atuty, gdy parę dni temu żonie kupiłem Samsunga j5, bateria tak samo dobrze trzyma, zdjęcie w dzień wychodzą ciut lepsze, w nocy dużo lepsze, a tylko to mnie przy linii trzymało, stockowy soft chodzi jak błyskawica, to już nie ten sam android co za czasów mojego sgs advance :E
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2016.05.31, 07:37
katystopej @ 2016.05.31 05:20  Post: 977184
Niepomylały wam się aparaty ? Tył 5 a przód 13 ? Btw winda niestety jest już skazana n porażkę, i piszę to z lumii 640, która straciła u mnie wszystkie główne atuty, gdy parę dni temu żonie kupiłem Samsunga j5, bateria tak samo dobrze trzyma, zdjęcie w dzień wychodzą ciut lepsze, w nocy dużo lepsze, a tylko to mnie przy linii trzymało, stockowy soft chodzi jak błyskawica, to już nie ten sam android co za czasów mojego sgs advance :E



na orginalnym hiszpanskim jest jak ty mowisz,https://www.meu-smartphone.com/fabricante-...ws-10-mobile-2/ a tak pozatym, taki ladny smartphone i juz od urodzenia na kat skazany, moze tam MSFT$ doplaca, bo innego wytlumaczenia nie widze..
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2016.05.31, 07:40
-2#4
katystopej @ 2016.05.31 05:20  Post: 977184
Niepomylały wam się aparaty ? Tył 5 a przód 13 ? Btw winda niestety jest już skazana n porażkę, i piszę to z lumii 640, która straciła u mnie wszystkie główne atuty, gdy parę dni temu żonie kupiłem Samsunga j5, bateria tak samo dobrze trzyma, zdjęcie w dzień wychodzą ciut lepsze, w nocy dużo lepsze, a tylko to mnie przy linii trzymało, stockowy soft chodzi jak błyskawica, to już nie ten sam android co za czasów mojego sgs advance :E



..moze w koncu ktos zaryzykuje i na tak duzym smartphonie na Intelu zbudowanym wersje touch normalnego Windowsa 10 zainstaluje, dodajac funkcje Call...i umozliwiajac na polaczenie z TV - monitorem z WIFI ( wersja Communikator)
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.05.31, 09:54
jarecki3460 @ 2016.05.31 04:06  Post: 977175
Watpie, że takie modele uratują Windows 10 Mobile.

Miałeś na myśli 'zwiększą popularność'.
Microsoft potrzebuje w swoich telefonach premium/biznes/fanatic jakiegoś sytemu, więc go nie ubiją.
AlwaysSecondZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AlwaysSecond2016.05.31, 12:06
-1#6
jkbrenna @ 2016.05.31 07:40  Post: 977195
katystopej @ 2016.05.31 05:20  Post: 977184
Niepomylały wam się aparaty ? Tył 5 a przód 13 ? Btw winda niestety jest już skazana n porażkę, i piszę to z lumii 640, która straciła u mnie wszystkie główne atuty, gdy parę dni temu żonie kupiłem Samsunga j5, bateria tak samo dobrze trzyma, zdjęcie w dzień wychodzą ciut lepsze, w nocy dużo lepsze, a tylko to mnie przy linii trzymało, stockowy soft chodzi jak błyskawica, to już nie ten sam android co za czasów mojego sgs advance :E



..moze w koncu ktos zaryzykuje i na tak duzym smartphonie na Intelu zbudowanym wersje touch normalnego Windowsa 10 zainstaluje, dodajac funkcje Call...i umozliwiajac na polaczenie z TV - monitorem z WIFI ( wersja Communikator)


Surface Phone w przyszłym roku...
Zoran256Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Zoran2562016.05.31, 16:10
katystopej @ 2016.05.31 05:20  Post: 977184
Niepomylały wam się aparaty ? Tył 5 a przód 13 ? Btw winda niestety jest już skazana n porażkę, i piszę to z lumii 640, która straciła u mnie wszystkie główne atuty....


Też mam lumię 640, ale nie ma polskich znaków (piszę z kompa). Co do reszty muszę się niestety zgodzić. Windows mobilny is dead.
*Konto usunięte*2016.05.31, 17:52
Ja mam Lumie 640 po 3 aktualizacji się często zacina , oraz przestał działać pulsometr z funkcja 4.1 Smart.
Zaloguj się, by móc komentować
1