aktualności

Quantum Break - opcje graficzne wersji PC i informacje dotyczące materiałów filmowych

51
25 marca 2016, 14:16 Adrian Kotowski

Studio Remedy udostępniło na swojej stronie grafiki przedstawiające ustawienia graficzne dostępne w grze Quantum Break. Wygląda niestety na to, że nie wszystko będziemy mogli dostosować tak, jak byśmy tego chcieli. W sieci pojawiła się też inna ciekawa informacja, dotycząca serialu, który jest ściśle powiązany z tytułem. Wynika z niej, że dodatkowe materiały będą zajmować naprawdę bardzo dużo miejsca.

Ustawienia graficzne nie są na PC niczym nadzwyczajnym, ale jeśli chodzi o produkcje dostępne tylko w sklepie Windows, korzystające z platformy UWP, gracze mogą mieć pewne obawy dotyczące tego, co konkretnie będzie w ogóle można zmienić. Studio Remedy postanowiło je rozwiać i udostępniło listę opcji graficznych.

Quantum Break

Na załączonych grafikach widzimy m.in. opcję blokady na 30 kl./s, czy standardowe ustawienia dotyczące jakości tekstur, czy cieni. Niestety w przypadku okluzji otoczenia i antyaliasingu wybór kończy się na włączony/wyłączony, co nie każdemu może odpowiadać. Szczególnie zastanawiające jest to dla AA, gdzie najprawdopodobniej zostanie wykorzystane MSAA x4, podobnie zresztą jak na Xbox One. Brak wartości pośrednich może być sporym problemem.

Quantum Break

Jednocześnie pojawiły się też informacje o serialu, który jest swego rodzaju dopełnieniem gry. Wiemy, że cała paczka filmów będzie zajmowała na Xbox One aż 75 GB. Warto wspomnieć, że samo Quantum Break wymaga około 44 GB, więc chcąc pograć na konsoli w trybie offline, trzeba nastawiać się na pobieranie 119 GB danych. Co istotne, w przypadku wersji pecetowej będzie nieco inaczej. Obejrzenie serialu dla Quantum Break na PC, wymaga stałego połączenia z internetem, a wspomniane filmy będą strumieniowane. Twórcy przygotowali 40 różnych wariacji, dostosowujących się do wyborów gracza. Na szczęście będzie istniała możliwość ich pominięcia i gry offline, choć może się okazać, że nie zobaczymy istotnych wydarzeń tłumaczących fabułę gry. Sama produkcja zadebiutuje na XONE i PC już 5 kwietnia tego roku. Wersję dla komputerów można zakupić tylko w sklepie Microsoftu i jest dostępna wyłącznie na Windows 10. Przypominamy, że produkcja nie oferuje niestety języka polskiego.   

Quantum Break - wymagania sprzętowe

piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.03.25, 14:51
16#1
i nagle 2TB to mało
McixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mcix2016.03.25, 15:40
-7#2
chcąc pograć na konsoli w trybie offline, trzeba nastawiać się na pobieranie 119 GB danych


Czyli 3 płyty BluRay lub 15 płyt DVD.
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2016.03.25, 15:50
17#3
Mcix @ 2016.03.25 15:40  Post: 960551
chcąc pograć na konsoli w trybie offline, trzeba nastawiać się na pobieranie 119 GB danych


Czyli 3 płyty BluRay lub 15 płyt DVD.

Albo 1 pendrive 128 GB ...
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2016.03.25, 15:52
Ciekawe co tam aż tyle warzy, tekstury 8K na pewno nie.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2016.03.25, 15:55
MSAA x4 i brak wielu opcji? Czyzby pierwsza pełna/prawdziwa gra od MS w deferred?
DrzemorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Drzemor2016.03.25, 15:55
3-4 warianty nieskompresowanych tekstur (low,medium,high ultra) bo teraz karty z 4 gb vram są na topie..
McixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mcix2016.03.25, 15:59
-2#7
rops @ 2016.03.25 15:50  Post: 960554
Mcix @ 2016.03.25 15:40  Post: 960551
(...)


Czyli 3 płyty BluRay lub 15 płyt DVD.

Albo 1 pendrive 128 GB ...


Gier na pendrive raczej nie sprzedają. Ale kto wie może będą musieli zacząć. Bo jeżeli teraz nowe gry będą w okolicy 100GB to za kilka lat standardem będzie 256GB-500GB
kacper995Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kacper9952016.03.25, 16:07
Mcix @ 2016.03.25 15:40  Post: 960551
chcąc pograć na konsoli w trybie offline, trzeba nastawiać się na pobieranie 119 GB danych


Czyli 3 płyty BluRay lub 15 płyt DVD.
nie licz na bluray ciekawe czy wogole będzie wersja pudelkowa
AvitrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avitr2016.03.25, 16:18
Mcix @ 2016.03.25 15:59  Post: 960561
rops @ 2016.03.25 15:50  Post: 960554
(...)

Albo 1 pendrive 128 GB ...


Gier na pendrive raczej nie sprzedają. Ale kto wie może będą musieli zacząć. Bo jeżeli teraz nowe gry będą w okolicy 100GB to za kilka lat standardem będzie 256GB-500GB

To może być pendrive ROM (możliwy tylko odczyt), a nie flash-RAM. Byłby dużo tańszy w produkcji bo tylko raz się go zapisuje w fabryce, a potem tylko odczytuje.
golyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly2016.03.25, 16:28
wyścig jak produkcja będzie więcej zajmować trwa w najlepsze
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.
1